abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69408652
quote:
Mark van Bommel: 'Hele club kijkt uit naar komst Louis van Gaal'
Datum: 26-mei-2009 00:08

Door Mark van den Heuvel

VfL Wolfsburg werd zaterdag kampioen van Duitsland. Bayern München (Mark van Bommel, foto) stelde de tweede plaats veilig (én kwalificatie voor de Champions League) in een rechtstreekse confrontatie met nummer drie, VfB Stuttgart (Khalid Boulahrouz).

Twintig miljoen euro
De nieuwe trainer Louis van Gaal kan gerust zijn, Bayern München speelt ook volgend seizoen in de Champions League. Zonder inkomsten uit dat toernooi, door Van Gaal ooit een commercieel gedrocht genoemd, zou Bayern naar schatting ruim twintig miljoen euro zijn misgelopen, maar een 2-1 overwinning op VfB Stuttgart bracht zaterdag verlichting. Hertha BSC was de grote verliezer van de laatste competitieronde, door een nederlaag bij het al gedegradeerde Karlsruhe SC (4-0) eindigde de ploeg uit Berlijn op de vierde plaats.

Zwartste scenario
Matchwinnaar in München was Mark van Bommel. “Na een slecht seizoen, zijn we tevreden zijn met onze minimale doelstelling, de tweede plaats,” zei de aanvoerder van Bayern München na afloop. “Dat klinkt misschien een beetje komisch. Maar het zwartste scenario, waarin we vierde zouden zijn geworden en kwalificatie voor de Champions League waren misgelopen, hebben we weten af te wenden. Daar móeten we tevreden mee zijn.”

Klinsmann
En op de vraag of Bayern wél kampioen was geworden als trainer Klinsmann eerder was vervangen door Heynckes: “Het heeft geen enkele zin om daarover te speculeren. We hebben het kampioenschap in ieder geval niet de laatste vijf wedstrijden onder Heynckes verloren. Ook het gelijkspel tegen Hoffenheim, op de één na laatste competitiedag, is niet beslissend geweest. We hebben de titel verspeeld tegen clubs als VfL Bochum, Mönchengladbach, FC Köln en Hannover 96. Dan noem ik zo vier wedstrijden waarin we volkomen onnodig tien punten hebben laten liggen. We hebben de titel zelf laten liggen.”

Van Gaal
Vooruit kijken naar volgend seizoen, naar wie Bayern gaat verlaten en wie Bayern komt versterken, wilde Van Bommel zaterdag nog niet. Wel zei hij: “De hele club kijkt uit naar de komst van Louis van Gaal.”
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:05:01 #122
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_69413222
de zoontjes van Olic (nieuwe spits, afgelopen seizoen HSV) heten trouwens Luca en Toni
pi_69414066
Toch maar is ff volgen dan.
pi_69424324
En nu weer Gomez gehaald. Nu hebben ze Gomez, Toni, Klose en Olic. Wat heb je eraan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_69424399
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef RayMania het volgende:
En nu weer Gomez gehaald. Nu hebben ze Gomez, Toni, Klose en Olic. Wat heb je eraan.
Goals
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_69424836
Bayern heeft echt een brede selectie. Jammer dat ze ,op Riibery en Toni na, allemaal geen halve finale CL niveau zijn.
pi_69693767
pi_69693892
Braafheid dus ook in de belangstelling
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:55:23 #129
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69694037
10 miljoen vind ik te veel voor pranjic met 1.5 jaar resterend contract ofzo
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69694050
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef Fortitudo het volgende:
Bij Bayern kijken ze niet naar een miljoentje meer of minder.
pi_69694102
Ik vraag me af wie er dan allemaal weg moeten of gaan bij Bayern, als ze Sneijder ook nog eens willen hallen. En dan komt die Timodinges al, Gomez nog eens. Braafheid misschien voor de breedte.
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:59:33 #132
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69694196
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vraag me af wie er dan allemaal weg moeten of gaan bij Bayern, als ze Sneijder ook nog eens willen hallen. En dan komt die Timodinges al, Gomez nog eens. Braafheid misschien voor de breedte.
sneijder komt niet denk ik. ze moeten nog 1 a 2 goede verdedigers ee aanvallende middenvelder (pranjic?) en dan zijn ze klaar
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69694493
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Podolski is weg, Ze Roberto vertrekt, Ribery vertrekt misschien.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_69694979
denk dat ribery naar real gaat. sneijder naar bayern plus bijbetaling van real
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69703621
De stap naar Liverpool was absoluut te groot. Verstandige keuze dus om dan naar Bayern te gaan.
pi_69709611
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:24 schreef Cyberia18 het volgende:
De stap naar Liverpool was absoluut te groot. Verstandige keuze dus om dan naar Bayern te gaan.
Is Bayern niet gewoon het meest concreet geworden?
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:25:30 #137
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69714115
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:55 schreef Fortitudo het volgende:
Contract liep nog tot zomer 2012.. Dat is ongeveer het dubbele van die 1,5 jaar dus..

Mooie transfer voor Pranjic en ook tegen een mooie prijs voor SC Heerenveen. Zou helemaal mooi zijn wanneer hij zich bij Bayern in de basis weet te spelen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_69714941
Wat een geld heeft Heerenveen gekregen afgelopen jaren zeg
  donderdag 4 juni 2009 @ 20:57:18 #139
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_69715385
Hoeneß nimmt Abschied von der Bank

Uli Hoeneß wird in den letzten Monaten seiner Amtszeit als Bayern-Manager endgültig Abschied von der Bank nehmen. „Zur neuen Saison werde ich in Pflichtspielen nicht mehr auf der Bank sitzen. Das steht fest, dabei bleibe ich“, sagte er in einem Interview der „Abendzeitung“. Bereits in der gerade abgelaufenen Saison habe er nur auf Wunsch von Jürgen Klinsmann weiter auf der Bayern-Bank Platz genommen, betonte der zum Jahresende scheidende FCB-Manager. Künftig werde er bei Pflichtspielen nur noch auf der für ihn ungewohnten Tribüne sitzen: „Ich weiß noch nicht mal, ob man aus dieser Distanz, mit dieser Perspektive, so richtig Emotionen entwickeln kann.“

Hoeneß neemt afscheid door de bank
Uli Hoeness tot slot duurt afscheid nemen door de bank in de afgelopen maanden van zijn ambts termijn als Beieren-beheer. "Aan het nieuwe seizoen zal ik in verplichte spellen niet langer de bank in zit." Dit is duidelijk waar ik blijven, hij zei in een interview van de Abendzeitung. "" Al in de alleen verlopen hebben alleen op verzoek door Jürgen Klinsmann verder op de Bavaria-de bank genomen benadrukt de uitgaande op jaar FCB Manager. In de toekomst zal hij vereist spelletjes alleen in de ongebruikelijke voor hem galerie zetels: "ik opnieuw niet weten of u uit dit bereik worden met dit perspectief echt emoties kunnen ontwikkelen."

1987 met der Jupp

2009 met Klinsi

[ Bericht 23% gewijzigd door Nieuwschierig op 05-06-2009 19:06:23 ]
Wie dit leest is gek
pi_70252986
quote:
Lucio boos op Bayern
MÜNCHEN - De eerste bal moet nog aan het rollen worden gebracht bij Bayern München, maar er is al volop onrust. Verdediger Lucio heeft maandag zeer boos gereageerd op de berichten dat hij niet zou passen in de plannen van de nieuwe trainer Louis van Gaal. Deze haalde voor de defensie Edson Braafheid van FC Twente naar Zuid-Duitsland.

,,Als de coach denkt dat een ander beter is, dan speel ik geen seconde meer voor Bayern'', liet de 31-jarige aanvoerder van het Braziliaanse elftal in een interview met het blad tz weten. Lucio heeft nog een contract tot medio 2010. Een voortijdige beëindiging sluit hij zeker niet uit. ,,Als Bayern me niet meer blieft, dan weet ik zeker dat ik ergens anders bruikbaar ben.''
  maandag 22 juni 2009 @ 15:04:09 #141
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70253910
Omdat niemand anders 'm hier post...
quote:
Pranjic heeft eindelijk gewenste droomtransfer
22 juni 2009
Danijel Pranjic heeft zijn felbegeerde transfer naar een Europese topclub. Vandaag werden sc Heerenveen Bayern München het eens over de voorwaarden van de transfer. De Kroatische international werd vorige week goedgekeurd en kan nu tekenen voor drie jaar bij Bayern München. ,,Dit is een droom die uitkomt. Bayern München is absolute Europese top en hoort in de categorie Real Madrid, FC Barcelona.’’

Dat Danijel Pranjic komend seizoen uitkomt voor de twintigvoudig Duitse ‘rekordmeister’, is enerzijds verrassend en anderzijds ook niet. Immers is de nieuwe trainer van Bayern München, Louis van Gaal, al langere tijd gecharmeerd van de Kroaat.

Een vertrouwd beeld. Pranjic wordt gefeliciteerd, in dit geval door Viktor Elm, met een treffer.

Geruchten wilden dat Pranjic aanvankelijk naar Engeland of Spanje zou verkassen en dat Liverpool belangstelling zou hebben voor de dynamische middenvelder, maar het werd dus Bayern München. De eerste contacten werden gelegd na de gewonnen bekerfinale tegen FC Twente. Pranjic hoefde niet lang na te denken. ,,Wat kan ik nog meer zeggen als een grote club als Bayern München me wil hebben.’’

De Kroaat, die de door de fans van sc Heerenveen de afgelopen twee seizoen tot beste sopeler werd uitgeroepen, kwam in de zomer van 2005 over van Dinamo Zagreb. Pranjic kwam in Friesland tot 129 competitieduels, was in tien bekerwedstrijden en negentien Europese duels actief. Hij scoorde in totaal 38 doelpunten voor sc Heerenveen. Het afgelopen seizoen was zijn meest productieve. Pranjic scoorde 21 maal, waarvan 16 treffers in de competitie en vier in de bekerstrijd.

Voor Pranjic is de transfer de bekroning voor zijn goede prestaties van de laatste jaren. De Kroaat rekende afgelopen zomer, na zijn uitstekende optreden op het EK, al op een overgang naar een topclub, maar moest dus even geduld hebben. Dat geduld werd beloond met een driejarig contract bij het grote Bayern München.

Danijel Pranjic krijgt met de overgang naar Bayern Munchen de door hem zo gewenste droomtransfer.

Directeur Yme Kuiper betreurt het vertrek van Danijel Pranjic, maar gunt de Kroaat zijn transfer van harte. ,,Wij hebben Danijel leren kennen als iemand die altijd klaar staat als hij iets voor de club kan betekenen. Hij stond altijd klaar als hij iets voor de club kon betekenen. Als voetballer zullen we Pranjic zeker missen, maar we hebben er begrip voor dat hij deze kans niet kans laten lopen.’’

Dat Bayern München in Friesland aanklopt voor spelers, is volgens Yme Kuiper een bewijs dat sc Heerenveen op de juiste weg is. ,,Bayern behoort tot de top tien van Europa. Dat wij hen een speler leveren is een compliment voor het door ons gevoerde beleid. Deze transfer bewijst bovendien dat je als jonge speler niet meteen voor een grote club of het buitenland hoeft te kiezen. Pranjic heeft zich in Friesland vier jaar lang goed ontwikkeld en maakt nu alsnog de stap naar de top.’’
Mooie club voor Pranjic, ik ben benieuwd op welke positie hij komt te spelen en of en zo ja, hoe snel hij zichzelf in de basiself weet te knokken..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_70254050
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Als ik hem was, zou ik gewoon eens rustig afwachten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_70254586
Eens kijken hoe Danijel het hier gaat doen.
pi_70256339
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:08 schreef dndiek het volgende:

[..]

Als ik hem was, zou ik gewoon eens rustig afwachten
idd ik schat lucio toch echt wel wat hoger in dan braafheid die neem ik aan gewoon voor de linksbackpositie is gekocht
pi_70259172
Braafheid of Pranjic op de lb?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70262289
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Braafheid of Pranjic op de lb?

braafheid eerder dan pranjic lijkt me, pranjic opvolger ze roberto? en ze hebben natuurlijk ook nog altijd lahm voor linksback
  maandag 22 juni 2009 @ 21:24:22 #147
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_70268827
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

Hoeneß neemt afscheid door de bank
Uli Hoeness tot slot duurt afscheid nemen door de bank in de afgelopen maanden van zijn ambts termijn als Beieren-beheer. "Aan het nieuwe seizoen zal ik in verplichte spellen niet langer de bank in zit." Dit is duidelijk waar ik blijven, hij zei in een interview van de Abendzeitung. "" Al in de alleen verlopen hebben alleen op verzoek door Jürgen Klinsmann verder op de Bavaria-de bank genomen benadrukt de uitgaande op jaar FCB Manager. In de toekomst zal hij vereist spelletjes alleen in de ongebruikelijke voor hem galerie zetels: "ik opnieuw niet weten of u uit dit bereik worden met dit perspectief echt emoties kunnen ontwikkelen."
een schoonheid van een vertaling
De Narcis van Gabon
pi_70568570
quote:
‘Louis, ik wil je zien in lederhosen’
Door MARCEL VAN DER KRAAN

MÜNCHEN - Louis van Gaal maakt een verpletterende indruk op zijn eerste werkdag bij FC Bayern München. Op de training krijgt hij applaus van het publiek, directeur Uli Hoeness looft hem vanwege zijn uitmuntende Duits en sterspeler Franck Ribery krijgt meteen te horen wie vanaf nu de baas is.

Ribery, voor wie Real Madrid zo’n 60 miljoen euro wil betalen, trekt in de kokende zon na een uurtje zijn voetbalschoenen uit op het trainingsveld aan de Säbenerstrasse. Hij zit nog maar net in het gras als Louis van Gaal voor zijn neus staat. Het intermezzo dat volgt is niet hoorbaar, maar uit de houding en de priemende wijsvinger van Van Gaal blijkt wel wat de strekking is van zijn boodschap.

Ook de best verdienende speler van FC Bayern moet zich gedragen volgens de regels van de nieuwe coach. Voor niemand geldt een uitzondering. De fans kijken ademloos toe als Van Gaal buldert bij een oefening die qua uitvoering veel beter kan. Van Gaal doet nieuwkomer Edson Braafheid na, die te traag reageert. Ook andere spelers krijgen (heel) luid en duidelijk te horen hoe ze het wél moeten doen.

Het publiek valt van de ene in de andere verbazing. ,,Het lijkt bijna op straattheater,’’ zegt een in het nieuwe Bayern-shirt uitgedoste supporter. ,,Maar dat is wat deze selectie nodig heeft. Alles beter dan de chaos onder Klinsmann. En kijk eens, eindelijk weer een trainer met een fluit in zijn mond en een stopwatch op zijn buik.’’

De achterban moest er wel even op wachten. Van Gaal staat op deze woensdag gepland voor half elf, maar pas om kwart over elf gaan de deuren van de kleedkamer open. Dan suizen de oren van de spelers van de speech van Van Gaal en het praatje van Uli Hoeness.

De camera’s van de vier grote televisiestations snorren vanaf tien uur. Voor het eerst in de geschiedenis van de club wordt de presentatie van de nieuwe trainer bij Bayern München live uitgezonden op vier tv-kanalen. ‘Vanaf nu regeert der Tulpen-General’, schreeuwt de boulevardkrant Bild de mensen in München op straat toe.

Bij Bayern begint een nieuw tijdperk. Nooit eerder stond een Nederlandse trainer aan het hoofd van de grootste club van Duitsland. Nooit eerder is de roep om succes zo groot geweest. De periode Klinsmann is als één groot drama ervaren en Van Gaal gaat de bezem stevig door de club halen.

Dat is in de zomermaanden al begonnen door de aankoop van acht nieuwe spelers en verbouwingen op het trainingscomplex. Zelfs het kantoor van Klinsmann sneuvelt. Van Gaal vraagt en krijgt een kantoor met uitzicht op het trainingsveld. Hij wil ook camera’s op de hoogste masten, waarmee zijn bij AZ meegenomen video-analist Max Reckers alle trainingen in beeld kan brengen. Op de eerste trainingsdag is het allemaal voor elkaar.

,,Ik ben hier vorstelijk ontvangen en heb alleen maar warmte ontmoet bij de mensen,’’ zegt Van Gaal later. ,,Aan al mijn wensen is voldaan. Ik heb bij Ajax, bij FC Barcelona en bij AZ geschiedenis geschreven. Hier, bij FC Bayern, wil ik ook geschiedenis schrijven.’’

Dat doet hij al op de persconferentie die ’smiddags in een zaal van het enorme trainingscomplex plaats heeft. Zijn Duits is zo perfect als dat van een geslaagde Atheneum-leerling. Zijn presentatie is een echte Van Gaal-presentatie.

Duitse verslaggever: ,,Herr Van Gaal, hoe spreken we uw naam eigenlijk uit?’’ Van Gaal: ,,Probieren sie es!’’ Verslaggever, ietwat verbaasd: ,,Ja, is het nu Van Kaal, Von Gaal, het is moeilijk voor ons.’’ Van Gaal, met een keiharde, schrapende letter G in zijn strot: ,,Nein, es ist GGGGGGGGGGGGG! GGGGGGaal! Van GGGGaal.’’ De zaal ligt dubbel van de lach.

Het wordt nog gekker als de Duitsers willen weten hoe het leven in München Van Gaal bevalt. Kan hij wel lekker eten, drinkt hij al een halve liter in het Hofbrau-haus?

Van Gaal vertelt dat hij overal al is wezen eten, maar dat zijn eerste dag in Duitsland het meest memorabel was als het gaat om de specialiteit Duitse braadworst. Met een blik naar links in de richting van directeur Uli Hoeness: ,,Bij Uli heb ik op de eerste dag ‘Bratwurst’ gegeten. Die hat er selbst fertig gemacht.’’

Hoeness, grijnzend: ,,Ja, und der Louis lebt noch…’’

Met Hoeness lijkt Van Gaal al een vriend voor het leven te hebben gevonden. De oud-international, samen met Franz Beckenbauer de machtigste man binnen de club, vindt het allemaal prachtig wat Van Gaal zegt en doet. De warme deken van de familieclub Bayern, die de Nederlander om zich heen voelt, zal echt op zijn plaats zijn als Van Gaal bij de grote Oktober-feesten in een leren pakje tussen het bierdrinkende volk staat. ,,Als jij in een lederhosen staat, pas je er hier helemaal bij,’’ prikkelt Hoeness hem.

Het lijkt liefde op het eerste gezicht, maar de harde realiteit zal toetreden als over iets meer dan vijf weken het seizoen begint. De kampioenenmaker van AZ steekt zijn ambities in München niet onder stoelen of banken. ,,Ik wil met mijn ziel vechten om de landstitel te winnen, de beker en bij de laatste acht van de Champions League te komen. Ons voorbeeld moet Barcelona zijn. Die club won de Champions League. Wij hebben net zulke goede spelers en net zulke grote persoonlijkheden als Barça, maar daar hadden ze echt een team staan. Dat team moet er hier ook komen.’’
  donderdag 2 juli 2009 @ 19:43:02 #149
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_70588600
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Aardig stukje over de start van Von Gahl.. Mooi ook de 'bratwurst' van Uli

Ben benieuwd wat Louis met Bayern weet te bereiken dit seizoen. Bayern is de afgelopen jaren verre van oppermachtig geweest, ze hebben nu flink geïnvesteerd, of ze een soort Duitse 'Barca' kunnen gaan worden? Ik mis tot dusver de echte sterren..
pi_70710166
quote:
Van Gaal weet nog niet of Van Bommel aanvoerder blijft

06/07/2009 14:55

Louis van Gaal moet een aantal delicate keuzes maken bij Bayern München. Het Duitse boulevardblad Bild legde ze voor aan de Nederlandse trainer, die daarnaast inging op de ontstane transfersoap rond Franck Ribéry.

Bild wilde van Van Gaal weten of Mark van Bommel aanvoerder blijft. 'Dat weet ik nog niet', antwoordde Van Gaal. 'Wat ik wel kan zeggen, is dat mijn aanvoerder altijd speelt.' Daarmee lijkt Van Gaal te verwijzen naar de situatie onder zijn voorganger Jürgen Klinsmann, die Kapitän Van Bommel afgelopen seizoen enkele weken op de bank hield.

Van Gaal liet weten dat de nationaliteit van de aanvoerder een rol kan speler in zijn beslissing. 'Als mijn keuze op Mark valt, bestaat de kans dat een deel van de fans denkt: Van Gaal heeft Van Bommel aanvoerder gemaakt, omdat hij Nederlander is…'

Tijdens de voorbereiding op het seizoen zullen vooral de rechtsbenige centrale verdedigers meteen goede vorm moeten tonen. Van Gaal liet doorschemeren dat van het viertal Breno, Daniel Van Buyten, Martin Demichelis en Lúcio er slechts één zal spelen.

'Het geniet mijn voorkeur dat op de positie van rechter centrale verdediger een rechtspoot speelt en op de positie van linker centrale verdediger een linkspoot', doceerde van Gaal. De kans bestaat daardoor dat Edson Braafheid centraal komt te spelen. Daarnaast traint ook de linksbenige Holger Badstuber van Bayerns amateurtak mee met de A-selectie.

En dan is er nog de keeperskwestie. Vorig seizoen moest Michael Rensing zijn basisplaats afstaan aan Hans-Jörg Butt. 'Ik zal de situatie de eerste twee weken goed moeten bekijken', aldus Van Gaal. 'Of ze voldoen of ze voldoen niet. Het zou inderdaad kunnen dat we een nieuwe keeper aantrekken.'

Ten slotte herhaalde Van Gaal zijn wens dat er snel duidelijkheid komt in de soap rond Ribéry, die zelf graag naar Real Madrid zou willen vertrekken. 'Die constante geruchtenstroom is niet goed voor Franck, niet goed voor Bayern en niet goed voor mij. We moeten het probleem snel oplossen, maar dat zal niet eenvoudig zijn. Vele factoren spelen een rol, niet in de laatste plaats draait het om geld.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')