Ik ga je wat verklappenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:56 schreef WurM het volgende:
#2 heeft rare plekjes links van de linkertoren... Alsof je door n smerige bril kijkt...![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga je wat verklappendat heet..... wolkjes
maar niet verder vertellen hoor
Mooie seriequote:Op woensdag 17 januari 2007 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
ThnxHet bruggetje staat op de nominatie om 50x75 te worden afgedrukt voor thuis
En mijn collega's vonden hem ook wel leuk voor op kantoor geloof ik
Been there, done that. Niet spectaculairquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:47 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Als je dat bruggetje in RAW geschoten hebt zou ik wel eens willen zien hoe het eruit ziet na een HDR bewerking. Volgens mij lenen die wolken zich er prima voor
Dan moet ik eens kijken of er iets tussen zit. De foto's zijn in oktober 2004 gemaakt met een Coolpix3100. Ben eigenlijk pas een paar maanden meer interesse aan het tonen voor fotografie: compostie, kleurgebruik, etc. Als ik iets moois vind, zal ik het zeker even posten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
@cydex: ik was dit jaar voor de 2e en 3e keer in Londen en had van te voren een redelijk idee wat ik wilde fotograferen en vooral HOE ik het wilde fotograferen. Daarnaast is het overigens wel interessant om te zien wat voor foto's jij gemaakt hebtMisschien eens een eigen topicje openen? Of een centraal topic vullen? Ben benieuwd
Ook een leuke serie met goede composities en kleuren.. Ook lekker scherp!quote:Op donderdag 18 januari 2007 04:41 schreef PdeHoog het volgende:
En een tripje naar Londen zou niet compleet zijn zonder de lokale bevolking vast te leggen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb wat foto's op mijn Flickr account gezet. Ze zijn te min om als showcase hier te plaatsen, dus ik zal het forum er niet meer vervuilen. Foto's zijn met een Coolpix 3100 gemaakt in Londen oktober 2004. In PS heb ik ze bewerkt, vooral contrast, unsharp mask en met de levels gespeeld. De foto van House of Parlements is een combi 2 foto's.quote:[b]
@cydex: ik was dit jaar voor de 2e en 3e keer in Londen en had van te voren een redelijk idee wat ik wilde fotograferen en vooral HOE ik het wilde fotograferen. Daarnaast is het overigens wel interessant om te zien wat voor foto's jij gemaakt hebtMisschien eens een eigen topicje openen? Of een centraal topic vullen? Ben benieuwd
OK dan. Leuke set foto'squote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:50 schreef Cydex het volgende:
[..]
Ik heb wat foto's op mijn Flickr account gezet. Ze zijn te min om als showcase hier te plaatsen, dus ik zal het forum er niet meer vervuilen. Foto's zijn met een Coolpix 3100 gemaakt in Londen oktober 2004. In PS heb ik ze bewerkt, vooral contrast, unsharp mask en met de levels gespeeld. De foto van House of Parlements is een combi 2 foto's.
Dank voor de complimenten. In Londen heb je meestal geen probleem om een interessante wolkenset te fotograferen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OK dan. Leuke set foto's![]()
Vooral die overzichtsfoto met St. Pauls erop. Mooi luchtje
Londenquote:Op donderdag 18 januari 2007 04:41 schreef PdeHoog het volgende:
En een tripje naar Londen zou niet compleet zijn zonder de lokale bevolking vast te leggen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje laat maar goed. Als je bijvoorbeeld foto 4 bekijkt. Dan vind ik dat er óf niet genoeg óf teveel van die beehyve opstaat om de compositie mooi en interessant te maken. Ook de wolkjes storen voor het abstracte geheel. (ik snap dat die er gewoon waren, maar toch...)quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
Dank voor de commentaren![]()
@pea: mist er wat in de compo's, zijn het kleurproblemen of iets anders waardoor je de close-ups niet kan waarderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |