Dat ben ik compleet oneens. Sorryquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ze voegt niks toe, afgezien van haar lelijke kop![]()
Heb je S3 ook gezien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ben ik compleet oneens. Sorry
Precies zoals ik zeg. Ze zijn gebasseerd op menselijk DNA. Allesbehalve kunstmatig bloed dat je ziet, als je ze open zou snijden tref je hetzelfde aan als in een mens. Baltar kon met behulp van radioactieve straling ze pas op moleculair niveau onderscheiden van mensen. En of de emoties geprogrammeerd zijn? Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef Dragonetti het volgende:
Kan jij mij wat duidelijker uitleggen hoe de 'menselijke' cylons zijn gemaakt? Ik ging (ga) er van uit dat ze 'machines' zijn . (kunstmatig bloed dat niet te onderscheiden van de mensen en hetzelde voor de organen....etc.... )
Waarom werden niet alle mensen op New Caprica uitgeroeid? Het lijkt me duidelijk dat de Cylons toch probeerden samen te leven met de mensen. Uit spijt? Uit eigenbelang? Vergeet niet dat ze de mensen nodig hebben om zich voort te kunnen planten. Het ging echter helemaal mis op Caprica, dus de Colonials hebben ze opgegeven en nu zijn ze op zoek naar Aarde in de hoop dat er met de 13e stam wel iets te beginnen valt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef Dragonetti het volgende:
Maar zoals cheiron aangaf... de cylons hadden al gewonnen eigenlijk maar moesten zo nodig op new caprica herrie schoppen en eigenlijk verdient dat gewoon een enkelte god... (En als ik het gevoelsmatig bekijk zeker na de 1e genocide poging. Eigenlijk ook vanuit militair standpunt: je tegenstander na de 1e genocide poging helemaal kunnen stoppen zonder 1 slachtoffer vanuit je eigen kant, beter krijg je het niet...)
Je vergeet voor het gemak maar even hoe vaak Sharon Agathon de vloot heeft gered van de Cylons? Vaak ten koste van haar eigen volk. Six vertoont ook meer dan eens gevoelens voor de mensheid.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:16 schreef Dragonetti het volgende:
Het feit dat ik met moeite toch met Helo mee kan gaan is dat hij iets liet zien: menselijkheid ... (tot nu toe heb ik niet zo een sterke actie vanuit de cylon kant gezien dat zou pas iets zijn...ach wat niet is kan nog komen)
Zo ken ik er ook nog wel een paar. 'Het zijn Duitsers, geen mensen' bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef Cheiron het volgende:
Het zijn robots... geen mensen.
Flauw + drogredeneren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar. 'Het zijn Duitsers, geen mensen' bijvoorbeeld.
Wat is de grens?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:25 schreef Cheiron het volgende:
Het zijn robots... geen mensen.
MENS!quote:
Een PC leeft niet en heeft geen bewustzijn. Een Cylon wel. Maarja, ik ben ook niet voor de grap vegetariër natuurlijk...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:11 schreef Cheiron het volgende:
[..]
MENS!
Als ik mn computer een kutschop geef bel je toch ook de kinderbescherming niet? En als ik mn tamagotchi laat verhongeren bel je toch ook de kinderbescherming niet.
Genocide is imo toch wel oké als, ook al zouden het mensen geweest zijn, het volk 99% van je eigen ras heeft vermoordt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:15 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Een PC leeft niet en heeft geen bewustzijn. Een Cylon wel. Maarja, ik ben ook niet voor de grap vegetariër natuurlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig wordt het gedrag van mensen nog steeds door meer gestuurd dan alleen rationele overwegingen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:28 schreef Dilation het volgende:
[..]
Genocide is imo toch wel oké als, ook al zouden het mensen geweest zijn, het volk 99% van je eigen ras heeft vermoordt.
Verder kennen de cylons geen onschuldige, ze worden immers geprogammeerd om de mensheid te haten.
Normen en waarden zijn een mooi goed, maar op het moment dat de tegenstander duidelijk laat zien dat het je uit wilt roeien en ook de mogelijkheden daar toe heeft, zijn dit soort acties niet meer dan logisch.
Dit is dan ook volgens mij het grootste nadeel van de serie. De personages laten regelmatig geen enkel blijk van rationeel denkvermogen zien, vooral Baltar is daar goed in.
Flauwquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:04 schreef DarthNick het volgende:
-spam-
Goed artikel!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:10 schreef dapluiz het volgende:
http://tv.ign.com/articles/764/764586p1.html
Nee, de Joden pakken gewoon een onschuldig volk, pakken hun land af, en vermoorden en onderdrukken hen. Verder wel helemaal met je eens hoor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:35 schreef Helo het volgende:
Genocide is nooit oke, en terug doen is geen argument om het goed te praten, bijvoorbeeld in de tweede wereld oorlog zijn na de oorlog de Joden niet begonnen met het masaal vergassen van de duitsers en dat goed te praten met de argument dat het hun ook is overkomen.
Lolquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:06 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, de Joden pakken gewoon een onschuldig volk, pakken hun land af, en vermoorden en onderdrukken hen. Verder wel helemaal met je eens hoor.
Dat gaat nog komen. De Cylons vinden de aarde, schoppen ons eraf om plaats te maken voor de Colonialsquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:08 schreef Helo het volgende:
[..]
Lol jah maar die discussie van wat met in die hoek van de wereld gebeurt is eer een hele andere discussie, Nou dat we het er over hebben en aangezien hoe bsg van de huidige maatschappij onderdelen neemt omdat te gebruiken in die serie vindt ik het nog raar dat ze niet aspecten hebben gebruikt uit dat conflict en in een andere vorm hebben gebruikt als verhaal lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |