Volgens mij gaat die rode six nooit verklaard worden. Daarvoor is de spanning te lang opgebouwd en is ze bij teveel verschillende plots betrokken geweest; geen enkele verklaring gaat ooit voldoen aan de de verwachtingen en geloofwaardig zijn. Een beetje hetzelfde probleem als Lost heeft, een verhaallijn die nooit op een bevredigende wijze afgerond kan worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:08 schreef 1972 het volgende:
[..]
Hmmm, een rechtzaak tegen Baltar.... waarom krijg ik u het gevoel dat dit saaaaiiii gat worden? Baltar wordt echt niet ge-executeerd uiteindelijk. Hij is gewoon te belangrijk voor het verhaal!
Dus ik hoop niet dat ze dit over meerdere afleveringen gaan uitsmeren.
Wat betreft de final five.... Ik verdenk nog steeds dat Baltar toch een cylon is. Ook al wordt alle schijn tegen gewerkt. Hoe kunnen we anders de "rode" Six verklaren?
Was het helemaal vergeten . . .quote:
Ja, ik ook. Ga je voor niets alle trackers af zitten speuren op zoek naar een nieuwe ep.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was het helemaal vergeten . . .![]()
Ja, ik had het zelf ook al gepost eerder in dit topic.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:12 schreef BlackJack het volgende:
Vorige week zaten er een paar shots van de volgende aflevering bij, voiceover zei toen al dat het twee weken wachten zou zijn.
Daar val je over.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef Nr.G het volgende:
Gister weer een aflevering van season 2 gezien, Captains Hand. In de scene dat Apollo bij Garner in zijn kantoor staat zie je aan de muur een Tommy Gun hangen. [afbeelding]
Beetje jammer. Lijkt me erg stug dat ze die op een van de 13 kolonieen parallel hebben ontwikkeld. Als ie van de aarde zou komen is het ook vreemd dat ie in een kamer van de Pegasus hangt aangezien ze het er nog niet overeens zijn of aarde zelfs wel bestaat....![]()
Die wilde ik nou net niet noemen. Maar inderdaad...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Dr_Crouton het volgende:
Plus dat Starbuck een Hummer blijkt te hebben als ze met Helo haar oude appartement bezoekt op Caprica? Dat was voor mij pas jammer.
En de verkeersborden die precies hetzelfde zijn zoals wij ze kennen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:26 schreef Dr_Crouton het volgende:
Plus dat Starbuck een Hummer blijkt te hebben als ze met Helo haar oude appartement bezoekt op Caprica? Dat was voor mij pas jammer.
Dat is idd een heel tof detail!quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:27 schreef Crazykill het volgende:
Ja op al die dingen letten ze niet, maar wel alle hoeken van een blaadje eraf hakken
HOEEEEEEEE zijn ze daarop gekomen
Wat hij zegtquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:13 schreef Fendy het volgende:
[..]
Daar val je over.
Niet over het feit dat ze gewoon engels spreken of dat ze conventionele 'aardse' namen hebben? En dat ze gewoon brillen dragen en redelijk normale kleren enzo?
Science Fiction.
nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:27 schreef Crazykill het volgende:
Ja op al die dingen letten ze niet, maar wel alle hoeken van een blaadje eraf hakken
Álle vormen die bij ons vierkant zijn zijn in BSG ocatgonen!quote:
Is mijn vraag: waar komt het nietje dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:27 schreef Crazykill het volgende:
Het zijn aliensquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:27 schreef Madine het volgende:
[..]
Is mijn vraag: waar komt het nietje dan?
Heb ik ooit ergens gelezen op wiki of bsg wiki, dat dat een bewuste keuze van de producer was.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat is idd een heel tof detail!Ook de meeste vierkante schermen hebben stompe hoeken. Super vaag en uber cool
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:11 schreef dfens het volgende:
Nee het zijn mensen!
![]()
Vind Baltar nog steeds erg cool btw. De hele mensheid verraden voor een lekker wijf!![]()
Volgens mij is dit overgenomen uit de oude serie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:12 schreef dfens het volgende:
[..]
Heb ik ooit ergens gelezen op wiki of bsg wiki, dat dat een bewuste keuze van de producer was.
Maar waarom![]()
Caprica-Six heeft al eerder die Inner Baltar gezien. Dat hoeft echt niet te betekenen dat Baltar een Cylon is. Zoals ik al eerder opperde in dit topic:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:47 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe vond et wel aardige aflevering
mjah nu weet ik het bijna zeker dat baltar ook een cylon is. hoe ken anders six balter zien
Zie ook op de Battlestar Wiki: http://en.battlestarwiki.org/wiki/Beings_of_Light (kon weleens een variant hierop zijn)quote:Op maandag 5 februari 2007 01:04 schreef Madine het volgende:
Meest waarschijnlijke verklaring. Een 'soort' engel die de verschijning van Six aanneemt ofzo.
Six zelf heeft toch ook een inner-Baltar? Dat zal dan wel hetzelfde soort beestje zijn.
quote:UPDATE: SCI FI has officially confirmed its renewal, ordering "a minimum of 13 episodes" to premiere in January 2008.
The SCI FI Channel will renew Battlestar Galactica for its fourth year, the Los Angelese Times is reporting. The network is expected to formally announce the pick-up on Tuesday.
At least 13 new episodes will be produced this summer for a premiere next January, the paper said.
http://www.gateworld.net/(...)or_season_four.shtml
Ja volgens mij gaat er een tv-film aan vooraf. Zoiets las ik tenminste...quote:
Ik vond het wel mooi toen Helo begon te whinen: "Being the guy married to a Cylon is NOT what characterizes me!"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Cheiron het volgende:
Saaie aflevering.. En ik blijf Helo een zeikcharacter vinden..
En natuurlijk dat hij de badguy uit need for speed carbon isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:00 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi toen Helo begon te whinen: "Being the guy married to a Cylon is NOT what characterizes me!"
Want dat is het dus wel in de serie![]()
ja ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Waarom komt iedereen ook alweer naar de Galactica? Ik ben het na 3 weken wel een beetje kwijt
En Boomer/Grace Park komt als het goed is ook voor in de komende Command & Conquer game.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En natuurlijk dat hij de badguy uit need for speed carbon is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |