3 keer per week fitnesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef RoodWitBlauw het volgende:
* meldt zich hier.
Lijkt wel alsof het aan het jaargetijde ligt.... in de zomer heb ik er minder last van.
Geen bier drinken helpt ook al niet... ik weet ook neit waaraan het ligt...
Sporten jullie allemaal wel... ik iig niet, en ben er dus aan het denken om te gaan sporten
sochtends ben ik meestal misselijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef veldmuis het volgende:
Veel eten en drinken zodra je wakker bent!
Ergens van schrikken werkt ook. Ik slaap trouwens altijd nog een half uur in de trein, dat is ook niet bevordelijk. Koude douche lijkt me een goede oplossing.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Direct met je kop in fel licht zodra je wakker wordt
('s zomers iets makkelijker realiseerbaar dan 's winters, dat wel)
Ik douche 's avonds.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ergens van schrikken werkt ook. Ik slaap trouwens altijd nog een half uur in de trein, dat is ook niet bevordelijk. Koude douche lijkt me een goede oplossing.
Ik vind het wel mooi aan gbl dat je bloedverzuring krijgt bij intensief gebruik, zo ga je het tenminste niet intensief gebruikenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:41 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Haha.. ik weet het... is heel erg kort door de bocht, vooral als je over Gerard praat..
Dat kan ja, ik woon in een dorp en heb best een saai leven op het moment. Maar savonds ben ik wel energiek en "enthousiast".quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef LS-Drop het volgende:
wordt je ook zo moeilijk wakker als je iets leuks gaat doen die dag? Bijvoorbeeld op vakantie ofzo. Meestal is moeilijk wakker worden namelijk meer een psychologisch probleem dan fysiek.
Mijn probleem met Ghb is dat de noah waar ze het mee maken vaak verontreinigd is, simpelweg omdat er amper goeie noah te krijgen is. Met gbl kun je er tenminste zeker van zijn dat je geen zware metalen en dergelijke naar binnenkrijgt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Tja... heb 1 keer gbl gebruikt... ga toch liever aan de GHB... is wat fijner voor je lichaam.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:54 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Dat kan ja, ik woon in een dorp en heb best een saai leven op het moment. Maar savonds ben ik wel energiek en "enthousiast".
Ga over 3 week naar de stad verhuizen met wat maten![]()
watquote:
Dat scheelt per persoon hoor. Als ik geen 10 uur slaap kun je niks met me beginnen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:18 schreef Topmaat het volgende:
Oplossing 1: 8 uur slapen is teveel, je kan beter 7 uur slapen of zo, dat helpt misschien wel.
Klopt, sinds ik weer erg intensief met sport bezig ben voel ik me 10 x beter, ik slaap stukken beter en heb meer energie. Beetje gezond eten en je zal je beter dan ooit voelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:34 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
3 keer per week fitnes![]()
Je slaapt er wel dieper door en valt makkelijker in slaap, maar het helpt me niet echt voor het wakker word probleem
Ik ben 's ochtends zo duf dat ik er misselijk van ben. Als ik eraan toegeef kan ik iedere dag tot 12 uur blijven liggen. Als de zon ondergaat word ik fit. 's Avonds kan ik er dus niet in en heb ik veel energie, 's ochtends kan ik er niet uit. Overdag ben ik ook nooit wakker, ik ben altijd duf, totdat de zon ondergaat...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef NeoTribalist het volgende:
Dit heb ik altijd al gehad. Sochtends word ik wakker door de wekker, en voel ik me echt alsof ik 100 jaar in een coma heb gelegen (tenminste, ik denk dat het zo voelt). Vervolgens duurt het zon 4 uur voordat ik echt wakker ben. Savonds word ik echt fit en alert....zo ga ik dus ook slapen... en dan herhaald het zich.
Dit is zo herkenbaar!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:26 schreef NeoTribalist het volgende:
Dit heb ik altijd al gehad. Sochtends word ik wakker door de wekker, en voel ik me echt alsof ik 100 jaar in een coma heb gelegen (tenminste, ik denk dat het zo voelt). Vervolgens duurt het zon 4 uur voordat ik echt wakker ben. Savonds word ik echt fit en alert....zo ga ik dus ook slapen... en dan herhaald het zich.
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Onzin.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Misschien eens kappen met die G.....
Drugs are bad mmmmkay???
Dacht dat je het 1 keer in de week wou doenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi aan gbl dat je bloedverzuring krijgt bij intensief gebruik, zo ga je het tenminste niet intensief gebruiken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |