Dit is de top 10 meest gedraaide platen van KXradio, waarom publiceert 3FM nou nooit een lijst met meest gedraaide platen?quote:KX Radio Top 10:
Positie: Titel
1 Kaiser chiefs - Ruby
2 Fratellis, the - Chelsea dagger
3 Damien Rice - 9 crimes
4 1990s - You’re supposed to be my friend
5 Johan - She’s got a way with men
6 Fray - Over my head (cable car)
7 Automatic - Monster
8 Koop - Come to me
9 Amy Winehouse - Rehab
10 Killers, the - Bones
Dan wordt het toch eens tijd om een draagbaar radiootje met oordopjes te kopen (of een MP3-speler met die mogelijkheid).quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef Anne04 het volgende:
Verdorie. Stomme tegenwind nou heb ik RABradio popduel gemist.
Zal niet veer verschillen denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is de top 10 meest gedraaide platen van KXradio, waarom publiceert 3FM nou nooit een lijst met meest gedraaide platen?
Had ik ook maar dies kapot. Door de regen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wordt het toch eens tijd om een draagbaar radiootje met oordopjes te kopen (of een MP3-speler met die mogelijkheid).
Dat is vandaag toch?quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:03 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Had ik ook maar dies kapot. Door de regen.![]()
Heeft Mari gisteren Koen's haar nog geknipt of is dat niet doorgegaan?
Dat wordt voor mij dus weer multitasken.. Oftewel: radio en tv tegelijkertijd kijken.quote:Triviant Reminder: vanavond concurreer ik met mezelf: niet alleen van 19 tot 22 op de radio met MetMichiel, maar ook op tv....! Om 20.50 uur, Nederland 2 kun je zien hoe ik het er met teamgenoot Paul Rabbering vanaf breng in TROS Triviant.
http://www.michielveenstra.nl/
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:27 schreef IedeK. het volgende:
Coen wordt onder handen genomen door Mary van der Ven.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die grap wilde ik net maken...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:39 schreef IedeK. het volgende:
*Insert Michiel Veenstra bij dit liedje.
Dank jequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:41 schreef Sirolf het volgende:
(mensen die dit later lezen: het gaat om Damien Rice - 9 Crimes)
oooooooooooh, okay!quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Die knipbeurt een paar posts hierboven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |