Dan moet je in de instellingen van WMP bij het tabblad 'prestaties' de schuif van videoversnelling van maximaal naar het midden zetten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef dennisscho het volgende:
Als ik een screenshot maak dan wordt ie zwart?
Als je alleen printscreen gebruikt wordt ie inderdaad zwart.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef dennisscho het volgende:
Als ik een screenshot maak dan wordt ie zwart?
Midden in de nacht maak ik geen kansquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Blijven proberen, blijven proberen... Mss dat je ergens diep in de nacht een kans maakt...
tyquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je in de instellingen van WMP bij het tabblad 'prestaties' de schuif van videoversnelling van maximaal naar het midden zetten.
probeer het dan via de MSN! Bij mij was het gelijk de eerste keer raakquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Midden in de nacht maak ik geen kans
Dan is Michiel al naar huis, en lig ik ook plat
Ik doe niet aan MSNquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef biggetje het volgende:
[..]
probeer het dan via de MSN! Bij mij was het gelijk de eerste keer raak![]()
Bij mij ook, maar dat was denk ik omdat ik Nizlopi aanvroeg (op tweede paasdag volgens mij, alweer een tijd terug dus)...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef biggetje het volgende:
[..]
moet je wachten totdat hij bijv de freaknacht doetquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Midden in de nacht maak ik geen kans
Dan is Michiel al naar huis, en lig ik ook plat
*wachtquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
moet je wachten totdat hij bijv de freaknacht doet
quote:
Bij mij was het ook de eerste keer raakquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef biggetje het volgende:
[..]
oud.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:10 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik ben diep geschokt. 90% van onze generatie doet aan MSN (weet niet hoe oud je bent
)
en anders neem je toch alleen MSN, zodat je requestjes kan aanvragen? Zet je Michiel als enige in je lijst![]()
![]()
Ik ben ouder dan 'onze generatie'quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:10 schreef biggetje het volgende:
[..]
ik ben diep geschokt. 90% van onze generatie doet aan MSN (weet niet hoe oud je bent
)
en anders neem je toch alleen MSN, zodat je requestjes kan aanvragen? Zet je Michiel als enige in je lijst![]()
![]()
Maar da's logisch als je Koop aanvraagt als Gerard in de buurt is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mij was het ook de eerste keer raakvia sms
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar da's logisch als je Koop aanvraagt als Gerard in de buurt is.
gammaquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar da's logisch als je Koop aanvraagt als Gerard in de buurt is.
That's my third namequote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoi Hoi Hoi. Hij heeft gewonnen.
[sub]wtf interesseert mij dat nou?In de tijd van prijsvragen kan mooie muziek gedraaid worden![/sub[
Volgens mij sta jij al lang droog, of niet?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik wil ook wel aan Annemieke gegeven worden.
HAHAHAquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij al lang droog, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |