zoveel kamers heb ik niet eensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel een andere kamer waar tv is. Wij hebben er drie.
Gezellig naar het SCHaatsen kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:17 schreef SCH het volgende:
Zo even boodschappen doen zodat alles in gereedheid is
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:28 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Gezellig naar het SCHaatsen kijken.![]()
Ja, da's echt nostalgie.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]Maar niet meer zo nostalgisch als vroeger, met de hele familie op de bank met lijsten en een bordje eten en kijken naar al die Noren die langs ons huis liepen op weg naar Thialf.
Gelukkig is schaatsen een sport die mijn man zeer kan bekoren, hij is bijna fanatieker dan ik
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:42 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 zet de koffie en de ovenbroodjes vast klaar.
Ik hoor net dat de Hahnenkamm volgende week is en niet deze week.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:04 schreef Leatherface het volgende:
Dat wordt weer een mooie sportmiddag vandaag.
Schaatsen, Snooker, Hahnenkamm.
Subpagina's.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de Hahnenkamm volgende week is en niet deze week.![]()
Wat voor visite krijg je dan dat je daar geen schaatsen van mag kijken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:17 schreef MiLalaa het volgende:
krijg visite waarvoor ik me niet kan verstoppen, dus kan het waarschijnlijk ook niet zien![]()
ook weer waarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat kan niet vaak genoeg herhaald worden
Anni
Nee, volgende week pas. Nu is er een Universiade, of zoiets...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:04 schreef TheVulture het volgende:
Waarom rijden die Aziatische toppers bij de mannen wel en bij de vrouwen niet... ze hebben toch allemaal Aziatische Spelen
tis maar wat je belangrijk vindquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, volgende week pas. Nu is er een Universiade, of zoiets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |