Dat is de post waardoor een topic op slot gaat.quote:
Velde en Wennemars weerquote:Timmer begint tegen Klassen
publicatie: 19-1-2007
HAMAR (ANP) - Marianne Timmer begint zaterdag de wereldtitelstrijd sprint in Hamar op de 500 meter met een rit tegen Cindy Klassen. De Canadese geldt als één van de beste schaatssters ter wereld. Op de 1000 meter start Timmer opnieuw tegen een Canadese, Kristina Groves.
Op de 500 meter bij de mannen staat onder meer de rit tussen Erben Wennemars en Gerard van Velde op de rol. Op de kilometer komt Wennemars uit tegen de Canadees Brock Miron.
Voor de eerste keer bij een wereldtitelstrijd werd de loting gedaan door een computer. De uitvoerder van het project was het Nederlandse bedrijf SCG.
Als je internet er te pas en te onpas uitvalt heb je haast en wil je gauw veel lezen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, leuk. 3 schaatstopics en in elk topic een tvp van jou.
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef Arcee het volgende:
Nu op RTL-Nieuws.
Prima.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:46 schreef maril het volgende:
[..]
Als je internet er te pas en te onpas uitvalt heb je haast en wil je gauw veel lezen.
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:22 schreef Bartoli het volgende:
dat het maar een spannend toernooi wordt
Schaatst hij nog?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hmmm... Shimizu juich ik wel altijd voor.
Uitstekend, Arcee, dankjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:40 schreef Arcee het volgende:
Nog maar 1 nachtje slapen, Mirri.
Gaat 't nog?
Martina Hingis.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:16 schreef Mirri het volgende:
Uitstekend, Arcee, dankje![]()
1 nachtje slapen? Dacht 't niet, Martina Hingis moet vannacht meppen![]()
Kijk je ook?
Dat kan in Klassen's voordeel werken als de omstandigheden meer op Calgary lijken; want op snel ijs is ze helemaal outstandingquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:42 schreef Tholdos het volgende:
Volgens de volgende site http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=4562
is de luchtdruk in Lillehammer en omstreken dit weekend onder de 1000 mBar, dat belooft snelle tijden!!![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:17 schreef MiLalaa het volgende:
krijg visite waarvoor ik me niet kan verstoppen, dus kan het waarschijnlijk ook niet zien![]()
Zeg dat je even naar de wc moet, zodat je de belangrijkste 500 en 1000 meters kunt zienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:17 schreef MiLalaa het volgende:
krijg visite waarvoor ik me niet kan verstoppen, dus kan het waarschijnlijk ook niet zien![]()
heeft milalaa tv op het toiletquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zeg dat je even naar de wc moet, zodat je de belangrijkste 500 en 1000 meters kunt zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |