pff..ja...de prono..ik weet het nog steeds nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef IJsVogel het volgende:
Ik denk dat het wel de veilig is om haar in je top 5 neer te zetten
Gerritsen? Ik vind haar juist tegenvallen ten opzichte van vorig seizoen..quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef Bruce117 het volgende:
Voor de echte cijfertjesliefhebbers (Ja Arcee, ik bedoel zeker ook jou) is dit nog wel een mooie.
Totaal Medaille overzicht WK sprint
Ik denk dat van die allrounders alleen Friesinger meekan met het sprintgeweld op dit moment. Al is het moeilijk in te schatten hoe goed Klassen is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:43 schreef Bruce117 het volgende:
Oh ja zou het bijna vergeten.
* Bruce117 heeft er ook veel zin in.
Vooral bij de dames wel benieuwd naar de confrontatie tussen de Klassen/Friesinger/Wust onderling en met de rassprintsters.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef Bruce117 het volgende:
Voor de echte cijfertjesliefhebbers (Ja Arcee, ik bedoel zeker ook jou) is dit nog wel een mooie.
Ja, en Boer viel me echt mee op 't NK Sprint.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:41 schreef Mirri het volgende:
Gerritsen? Ik vind haar juist tegenvallen ten opzichte van vorig seizoen..
Doet onze Margot Boer nog mee?![]()
De top 3 bij de mannen zijn toch stuk voor stuk wel legendes op sprintgebied.quote:
Dat is één keer nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef Bruce117 het volgende:Hiroyasu Shimizu
12 deelnames en 23 afstandsmedailles op de 500m.
zeg dat welquote:Op woensdag 17 januari 2007 07:00 schreef MiLalaa het volgende:
Jammer zeg dat Zhurova en Cheek er niet meer bij zijn![]()
zhelezovsky, de man die het wr 1000 meter voor het eerst in járen weer eens brak, nadat het een eeuwigheid op 1.12.61 stondquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:50 schreef Bruce117 het volgende:Igor Zhelezovsky
10 deelnames waarvan 6 maal Wereldkampioen.
zhurova is er 'even' tussenuit. Net als Wotherspoon. Maar ik vraag me af hoe ze terugkomenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:06 schreef Mirri het volgende:
Cheek is er helemaal mee opgehouden, maar van Zhurova weet ik het niet. Is ze definief gestopt of is ze er even tussenuit voor iets anders, weer een kind baren, misschien?
Ik vraag me daarom ook een beetje af of dit wel klopt.quote:
echt??quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:15 schreef Bruce117 het volgende:
Ik vraag me daarom ook een beetje af of dit wel klopt.
Maar ga er maar vanuit dat het wel klopt.
ja, du van de 24 keer 23 op podium kan goed kloppenquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef MiLalaa het volgende:
oh foutje, ik dacht aan gouden medailles, maar kan natuurlijk ook brons of zilver zijn..![]()
Dan blijft het wat mij betreft nog steeds een fantastische prestatie.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:21 schreef MiLalaa het volgende:
oh foutje, ik dacht aan gouden medailles, maar kan natuurlijk ook brons of zilver zijn..![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft hij nog wel de snelste opening op z'n naam staan? 9.32 dacht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:19 schreef Leatherface het volgende:
Inderdaad, de laatste jaren werd Shimizu er op de 500 meter vaak opgelegd door Wotherspoon en ook Cheek. En volgens mij ook nog eens die Kobayashi.
Maar niettemin blijft Shimizu de gaafste 500 meter rijder ooit, wat mij betreft.
als jet dan zo hard waait als hier nuquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:21 schreef Leatherface het volgende:
als het doorgaat de Hahnenkammrennen.
zie OP, linkje bijna aan het einde daarvanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:11 schreef Tholdos het volgende:
Weet iemand hoeveel deelnemers er dit jaar zijn? Ik kan me namelijk herinneren dat er vorig jaar iets van 50 deelnemers bij de mannen en 40 bij de vrouwen waren, met allemaal onbekende mensen uit van die tropische landen.
Ik hoop dat ze het deelnemersveld dit jaar een beetje ingekort hebben, met name omdat de mensen in de laatste ritten (toch vaak de besten) dan op dat vertrapte en aangeslagen ijs moeten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |