Ik doe het morgen of overmorgen even okay? Komt goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja graag! Misschien kun je ze even op www.yousendit.com zettenMijn mail staat in mijn profiel, dan krijg ik daarin een linkje waar ik ze kan downloaden. Is erg handig voor allerlei (grote) bestanden
Dat weten we nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik doe het morgen of overmorgen even okay? Komt goed.
Dus de andere geļnteresseerden hebben geen bod uitgebracht... spannend nu. Hopelijk wordt het jullie boerderij.
Okay..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weten we niethier verder aub: Op zoek naar een huis... in Duitsland
Klinkt niet fijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef phluphy het volgende:
Oeh Rewimo !Ben erg benieuwd!
Ik heb het nu ook te pakken.Verkoudheid, grieperig, kan niet langer dan 10 minuten rechtop zitten of ik begin te draaien. Duurt pas een halve dag en ben het nu al zat.
![]()
Het is nu de gemarmerde doperwtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:31 schreef _evenstar_ het volgende:
nijna das ook wel beteje sportief toch
maneki.neko hoest met de blauwen doperwt?
consider it a date!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:54 schreef m@x het volgende:
Dat vraagt om een nieuwe foto Maneki! Op 10, 11 en 12 maart is er trouwens een crea-weekend in Rijswijk. Hebben we een date?
Fluf, je bed in jij(dat is mijn strenge, moederlijke blik)
Ik weet niet of je het lekker vind, maar toen ik een keelontsteking had heb ik me scheel gedronken aan kamillethee. Dat verlichtte behoorlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:58 schreef snoopy het volgende:
Die keel is niet okMorgen word ik teruggebeld door de huisarts over hoe nu verder.
Lief dat je er aan dacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |