Nijenhuis was alleen in de race voor een Worldcup-plek op de 1500m. Die rijdt dus geen 5km.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:27 schreef Norrage het volgende:
Dat Nijenhuis hier aan meedoet. Wat leuk...Wie weet verrast hij op de 5k
volgens mij deed ie alleen mee op de 1500m, om een worldcup plek te verdienen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:27 schreef Norrage het volgende:
Dat Nijenhuis hier aan meedoet. Wat leuk...Wie weet verrast hij op de 5k
Spontaan vraagt?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:34 schreef komrad het volgende:
hoi Mirri,
ik las net even snel terug, maar ik weet niet wat verstandig is, ik ken cindy natuurlijk ook niet. En om er nu voor naar Heerenveen gaan. Als je 2x in 3 dagen gaat en ook een cadeautje meeneemt ben je meteen een fan zoals anderen. Als je haar tegenkomt en het spontaan vraagt oke, maar dit is wel heel geregisseerd. En nogmaals ik ken Cindy niet dus kan er weinig van zeggen.
Dat had ik gisteren ook gedaan!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:39 schreef komrad het volgende:
ik vind het persoon wat ver gaan om er natoe te gaan daarvoor.Misschien dat iemand anders er iets van kan zeggen??
Als je de afstand geen probleem vindt zou ik het gewoon doen, zo vaak is ze hier immers niet tochquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:43 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ook gedaan!![]()
Ik wil eigenlijk gewoon hetzelfde als gisteren, alleen dan wil ik het allemaal wat uitbreiden..ik ben vergeten om nog iets te vertellen en te vragen.![]()
Inderdaad, Cindy is hier een jaar niet geweest, en straks met het WK allround is ze niet beschikbaar, trainingen zijn de ultieme gelegenheid, ik zou wel gek zijn om daar geen gebruik van te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je de afstand geen probleem vindt zou ik het gewoon doen, zo vaak is ze hier immers niet toch. Gewoon een spontaan praatje maken, denk dat ze dat alleen maar leuk vindt
.
Zolang je er maar niet elke dag gaat staan, dan wordt je net zo'n obsessieve fan.
Nou dat gaat niet meer zo lukken, daar trapt ze niet in. Want gisteren hadden de andere canadezen ook wel door dat ik eigenlijk toch wel het meest geinteresseerd was in Cindy..quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef komrad het volgende:
je kan altijd nog zeggen dat je voor de skate off komt
Precies, die kan je dan ook nog zien als het goed isquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef komrad het volgende:
je kan altijd nog zeggen dat je voor de skate off komt
Hoe omschrijf je jezelf dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:53 schreef Mirri het volgende:
Ik heb er ook bewust voor gekozen om niet vandaag, maar morgen te gaan. Want als ik er vandaag weer had gestaan had ik overgekomen als een obsessieve fan, en dat ben ik natuurlijk niet![]()
Tijdens de skate off heeft ze er niets te zoeken natuurlijk..ik moet daarvoor gaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, die kan je dan ook nog zien als het goed is.
Als ie morgen z'n 5km niet helemaal verneukt wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:04 schreef Mirri het volgende:
Maar gaat Erben Wennemars nu echt meedoen met het WK allround?![]()
Da's verstandig. Dat doe ik met mijn Drs. P obsessie ook (al kom ik die regelmatig tegen hier, maar spreek ik m nooit aan).quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik niet, daar wil ik ook niet over nadenken eigenlijk![]()
Ja ik wil meer ideeen en inspiratie graagquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:18 schreef Bruce117 het volgende:
misschien moeten we de TT aanpassen in "Het grote adviestopic voor Mirri's date met Cindy"
Nou ja zeg, het was jouw idee!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:24 schreef komrad het volgende:
mijn oprechte mening: ik vind het een beetje te, in een goede situatie als je een leuk gesprek hebt kan het, maar zo gepland gaat te ver.
Oh nee nee je begrijpt het verkeerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:32 schreef komrad het volgende:
oke ik zal toelichten. Wat ik bedoelde te zeggen was dat als je met haar in gesprek bent dat je gerust kan vragen of ze zin heeft thee met je te gaan drinken in het restaurant daar. Wat je nu wilt is er speciaal naartoe gaan om uit te kienen dat je haar kunt spreken met het doel haar te vragen of ze thee met je wil gaan drinken. Ik vind dat nogal obsessief en daarom denk ik dat het beter is dat je het niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |