abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51397334
Applausje voor de dierenarts
There is no love sincerer than the love of food.
pi_51399605
Wat een geweldig verhaal

Ben benieuwd naar foto's van zijn nieuwe huisje
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 17:42:42 #78
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51400783
kan de dierenarts geen eigen topic krijgen?
pi_51502914
Ha, geweldig! ik lees dit nu pas! Wat enig ook om DE dierenarts hier te lezen! Wisten jullie trouwens dat op Wikipedia, als je zoekt op "goudvis" er een foto van Hannes met de dierenarts staat?
  Moderator zondag 15 juli 2007 @ 22:20:59 #80
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_51503521
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:40 schreef puccini37 het volgende:
De dierenarts kan het natuurlijk niet laten om de anekdote nog een beetje bij te kleuren - overigens naar waarheid! -:
Ik reed met mijn assistente per auto naar de praktijk nadat we bij Hannes waren geweest. Ik had een beetje haast omdat we al aan de late kant waren en reed dus op de Rozengracht al passerend op de trambaan - toegegeven, een beetje aso....toen een - shit! - te laat opgemerkt politie-golfje achter ons aan kwam. Op de vraag van de - overigens vriendelijke - wetshandhaver waarom ik zo'n haast had, mompelde ik iets over een - 100 % fictief - spoedgeval dat op de praktijk zou zijn binnengebracht. Ik zag hem aarzelen door dit onverwachte antwoord en toen vroeg hij heel snugger of ik kon bewijzen dierenarts te zijn. Nou, een pasje met daarop: "Houder dezes is veterinair" of zoiets bestaat natuurlijk niet, maar toen realiseerde ik me plotseling (o lumen, o lumen!) dat de assistente het antibioticum voor Hannes bij zich had, dus ik zei dat ik zojuist een goudvis op de Herengracht een injectie had gegeven! Op dat moment zag ik een aantal gedachten in des dienders hoofd om voorrang strijden: veel gekker moet 't niet worden, zou-ie ontsnapt zijn, wordt-ie gezocht, is-ie misschien gevaarlijk? Dus ik drukt hem maar snel het flesje met het antibioticum onder zijn neus....Gelukkig was het een wat oudere agent met levenservaring, niet zo'n jeugdig geval uit de provincie, want hij keek me nog 1 keer zeer indringend aan nadat hij het flesje uitvoerig had bestudeerd en sprak toen op enigzins plechtstatige wijze de verlossende woorden: "ik geloff u, u kunt doorrijden".. Hiep hoi, wat je noemt een narrow escape!
Geweldig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 16 juli 2007 @ 00:18:32 #81
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_51507703
Mijn dierenarts vroeg 600 euro voor mijn zieke hond en liet haar toen doodgaan. Dat was een stuk minder grappig. Fijn dat Hannes het goed maakt. Wat moet een goudvis ook met ogen? Leuke anekdote van de dierenarts...:-)
  maandag 16 juli 2007 @ 00:31:39 #82
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_51508090
Tsja, ik weet natuurlijk niet hoe het gegaan is, maar bij mijn vorige kat was ik ook iets van 800 euro lichter voordat hij een spuitje kreeg. Het is een hoop geld, maar ik weet wel dat ik er alles aan gedaan heb. En dat is ook wat waard hoor!

Oh, en een goudvis moet hetzelfde met ogen als jij
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_51508635
Hahaha, ik zie dit topic nu pas, maar wat een leuk verhaal om te lezen!

Wij hebben zelf ook een erg fijne dierenarts die onze hond ook van de dood heeft gered Bas was vergiftigd en heeft het mede door haar (op dat moment) jonge leeftijd van 9 maanden en het snelle optreden van de dierenarts door haar actieve koolstof te geven, gered.
Ik vergeet nooit meer hoeveel pijn het deed om mijn hond op de bank te zien liggen, zo ziek, en je eigen gevoel van hulpeloosheid daarbij

M.a.w.: fijn dat het weer helemaal goed gaat met Hannes, TS
pi_51630455
Ik ben bij deze fan van de dierenarts en van Hannes!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:49:07 #85
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_51638500
wat lief
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_51658680
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:48 schreef Locusta het volgende:
Hahaha, ik zie dit topic nu pas, maar wat een leuk verhaal om te lezen!
Ja, ik ook! Super om te lezen!
Niet alleen de dierenarts verdient een pluim, jijzelf ook!
Mensen genoeg die zeggen....ach, die medicatie is duurder dan een nieuwe vis, spoel maar door de plee en ik koop wel een nieuwe! Dusse...bij deze ook een pluim voor jou!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:05:14 #87
163650 Greys
pi_52171066
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Natha-- het volgende:
Ha, geweldig! ik lees dit nu pas! Wat enig ook om DE dierenarts hier te lezen! Wisten jullie trouwens dat op Wikipedia, als je zoekt op "goudvis" er een foto van Hannes met de dierenarts staat?
Wat leuk! Hannes is echt beroemd aan het worden!
Niet erg he, dat ik dit topic nog even omhoogschop, ik wilde de dierenarts nog even toejubelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52181572
En...de dierenarts berekent geen voorrijkosten?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:19:29 #89
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_52181847
Ha, wat een geweldige dierenarts! Één die echt hart voor dieren heeft dus. Je hebt ze er tussen die heel zakelijk zijn en een beestje zo een spuitje geven.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_52182747
Ontzettend leuk om te lezen
Vivre
pi_52182754
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef TherAngelina het volgende:
Ha, wat een geweldige dierenarts! Één die echt hart voor dieren heeft dus. Je hebt ze er tussen die heel zakelijk zijn en een beestje zo een spuitje geven.
En je vervolgens nog laten betalen daarvoor ook
Vivre
  donderdag 9 augustus 2007 @ 01:32:27 #92
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52217544
Ik weet nu dus waar ik in de buurt een dierenarts kan vinden die het niet om het geld doet.
Bedankt TS!

Top DA, en toppie van TS om het vissebeest niet door te spoelen.

Hannes
pi_52222797
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
Een dierenarts in Flora en Fauna is best handig op zich .
moet ie wel even blijven plakken natuurlijk
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_52227987
hehe wel vet dat de dierenarts ook nog even langs komt op FoK!
I'm not the man you think I am!
pi_52230015
Wouw, goed verhaal, coole dierenarts!!
pi_52316305
Haha leuk verhaal !!
Weet je wel zeker dat het een goudvis is ?
Mijn broer had ook ooit een goudvis, Happy. Hij groeide heel hard, en paste op een bepaald moment niet meer in z'n kom.
Een (toenertijds) vriend van m'n broer heeft toevallig veel verstand van vijvervissen en kon ons vertellen dat Happy een Goudwinde was, toch weer wat anders dan een goudvis
pi_52349770
Hoe gaat het eigenlijk met Hannes?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 08:36:45 #98
84328 Lllaura
painting pictures
pi_52351102
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 14:23 schreef l3laster het volgende:
hehe wel vet dat de dierenarts ook nog even langs komt op FoK!
Da's zeker vet.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_52361014
Nou, Hannes zwemt vrolijk rond. Omdat er weinig mensen zijn om hem aandacht te geven (vakantie) verveelt hij zich een beetje. Zijn nieuwe bak bevalt goed maar eigenlijk moet ie nog een grote on-doorzichtige bloemenvaas hebben als huisje, dan is het "af".
Of Hannes een goudwinde is, weet ik niet. Ik heb net even wat plaatjes gezien, maar Hannes is ovaler van vorm zeg maar, niet zo smal. Maar aan de andere kant, hij kan natuurlijk ook een "vadsige" goudwinde zijn. Toch hou ik het maar op goudvis, zo heb ik 'm destijds gekocht
pi_52481341
als de dierenarts in de toekomst niet te veel bestormd wordt met vragen waar hij toch geen antwoord op kan geven omdat-ie het slachtoffer niet in zijn handen heeft gehad, wil-ie best wel even blijven plakken.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')