Like I care.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik doe er verder weinig mee.
350 dacht ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind dat die magnetron maaltijden zo tering duur
Hoeveel gram zijn die bij de Appie eigenlijk
1000.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind dat die magnetron maaltijden zo tering duur
Hoeveel gram zijn die bij de Appie eigenlijk
Ow die grote dingen.quote:
Daarom bestaat dat in pillenvorm.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:31 schreef Flurry het volgende:
kilo voor 1,85? da's niet duur idd
denk alleen niet dat er veel vitamientjes in zitten
Vandaar dat ik nooit ziek ben!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:38 schreef Flurry het volgende:
oeh, in sambal zit veel vitamine C lees ik net en in bier veel vitamine B.... fuck pilletjes
KUTSTUDENT.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef skiczukie het volgende:
Kost 1,85. En is erg goed naar binnen te werken. Uiteraard met een hoop sambal en een 'Bier'-biertje. Je mag met deze tip doen wat je wul.![]()
LOL als je een goede sambal erbij doet is het misschien nog te eten. Maar dan wel veel sambal erbij anders proef je de rest te goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef skiczukie het volgende:
Kost 1,85. En is erg goed naar binnen te werken. Uiteraard met een hoop sambal en een 'Bier'-biertje. Je mag met deze tip doen wat je wul.![]()
Alsof die chinees het niet vol met MSG douwt...nee da's lekker voor je lichaam.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
Niet te vreten, vol met kunstmatige smaakmakers en conserveertroep om dat een maandje of 3 in zo'n kutplastic verpakking goed te houden.
Gewoon een bak verse nasi bij de chinees halen, kost wel 3 of 4 euro per grote bak, maar die maken het tenminste vers en lekker.
Weet niet welke chinees jij altijd haalt, maar de mijne maakt elke dag verse nasi van verse witte rijst, met verse kruiden. Daar zit niet veel MSG bij, velen malen minder in ieder geval dan die diepvries/magnetron/kantklaar-opwarmzooi.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:01 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Alsof die chinees het niet vol met MSG douwt...nee da's lekker voor je lichaam.
Laten we die discussie ergens anders voeren dan in dit topic. Volgens mij lopen er in LIF al verschillende topics over.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:07 schreef Lestat het volgende:
Wat is er mis met MSG?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |