Whehe en uit het raam klimmen net zoals The Dukes of Hazzard.quote:
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe en uit het raam klimmen net zoals The Dukes of Hazzard.
Waarschijnlijk iemand die de mensheid (met name vrouwen) te hoog heeft ingeschat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef deedeetee het volgende:
Welke idioot heeft dat nou weer bedacht![]()
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar dan heb je wat meer bewegingsvrijheid enzo. Om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee, daar ging de deuren immers niet door open![]()
Waarschijnlijk een man die geen rekening houd met wat er allemaal mis kan gaan met zijn leuke uitvindingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:29 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die de mensheid (met name vrouwen) te hoog heeft ingeschat.
De enige bewegingsvrijheid die ik nodig had was een open deurquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik ook wel. Maar dan heb je wat meer bewegingsvrijheid enzo. Om maar eens wat te noemen.
Mja, als je ongeluk had gehad tijdens de rit van winkelcentrum naar huis en je auto was in de fik gevlogenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan als het nodig was geweest![]()
geef nou niet andere mensen de schuld van je eigen stommiteiten..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een man die geen rekening houd met wat er allemaal mis kan gaan met zijn leuke uitvinding![]()
Je had in ieder geval minder kras-risico's gehad toen je bezig was de deur open te maken vanuit je raampje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De enige bewegingsvrijheid die ik nodig had was een open deur![]()
iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
geef nou niet andere mensen de schuld van je eigen stommiteiten..
dom wicht![]()
Wat een stomme deurvergrendeling die als er iets tussen de deur gaat zitten de boel muurvast dicht houd, zonder dat je er van binnenuit iets aan kan doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
geef nou niet andere mensen de schuld van je eigen stommiteiten..
dom wicht![]()
Ja, dat was mijn idee dus ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef Sander-B het volgende:
Jas uit -> door raam klimmen -> deur open maken -> jas weer aan doen -> doorrijden.
Ow bedoel je dat ? Natuurlijk heb ik me eerst ff uit die jas gewurmt en toen heb ik half uit 't raam hangend gevoeld waar 't slotje zat en er voorzichtig de sleutel in geduwt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je had in ieder geval minder kras-risico's gehad toen je bezig was de deur open te maken vanuit je raampje.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:30 schreef Pharell het volgende:
iets klopt hier niet... als de deur(en) opslot zit(ten) dan moeten deze open kunnen als je erin zit. dit is een veiligheidje wat ingebouw is... kweet niet wat voor barrel jij hebt maar kloppen doet t niet
en idd nogal mutsig dat je je jas niet uit doet en dan dukes of hazzards style eruit gaat
Hoe had je "je jas uitdoen" anders gezien dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ow bedoel je dat ? Natuurlijk heb ik me eerst ff uit die jas gewurmt en toen heb ik half uit 't raam hangend gevoeld waar 't slotje zat en er voorzichtig de sleutel in geduwt.
Ik ben niet gekdie auto is net nieuw en mijn mans hartelapje
![]()
Op de Rijksweg ???? Waar ze rijden als de gekken ???? Recht langs mijn autodeur ???? Geen schijn van kans, dat is levensgevaarlijk !! Je mag als je daar staat geparkeerd al blij zijn als ze je de spiegel er niet vanaf rijden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef Sander-B het volgende:
Jas uit -> door raam klimmen -> deur open maken -> jas weer aan doen -> doorrijden.
Zal wel een cabrio zijn!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Inderdaad.
Welk merk/model je ook koopt, deuren zijn altijd van binnenuit te openen.
Zélfs als ze op slot zijn. Iets klopt dus echt niet aan het verhaal van TS..
O ,ja ?? Als er geen geen knopjes zitten kun je dat alleen doen met de afstandsbediening, en die verdomde 't dus om de deuren open te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Inderdaad.
Welk merk/model je ook koopt, deuren zijn altijd van binnenuit te openen.
Zélfs als ze op slot zijn. Iets klopt dus echt niet aan het verhaal van TS..
Jij hebt het over sluiten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O ,ja ?? Als er geen geen knopjes zitten kun je dat alleen doen met de afstandsbediening, en die verdomde 't dus om de deuren open te maken.![]()
Misschien had je op het andere knopje op je sleutel moeten drukken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O ,ja ?? Als er geen geen knopjes zitten kun je dat alleen doen met de afstandsbediening, en die verdomde 't dus om de deuren open te maken.![]()
Mijn auto gaat van binnenuit ook niet open als ie op slot staat. Heeft wel een Targa-dak. Daarom misschien.quote:
Dat is knap.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef smash789 het volgende:
Vrouwen en auto's....
Ik zie dit verhaal al helemaal voor me.
Die was er niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:59 schreef RealZeus het volgende:
En kon je niet gewoon het knopje in de auto omhoog doen?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:15 schreef deedeetee het volgende:
Fijn hoor die centralevergrendeling met afstandsbediening en al helemaal als er geen knopjes meer in de auto zitten waarmee je een afgesloten deur weer open kunt maken.
Ik zie anders duidelijk een knop en een handel. Met de handel open je het portier (ook als hij op slot zit) en dat kleine knopke erbij is de variant op het pinneke dat naast je raam zit bij andere auto's.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef deedeetee het volgende:
Er waren géén knopjes, kijk zelf maar
Zie je wel : het was een hondehok met een krabpaalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef deedeetee het volgende:
Wat zijn jullie dom en kortzichtig. ...daihatsu.nl...
sterker nog: vrouwen en knopjes !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:49 schreef smash789 het volgende:
Vrouwen en auto's....
Ik zie dit verhaal al helemaal voor me.
Je bent te stom om een deur open te maken en denkt "hey, laten we een stukje gaan rijden." Je zit vast aan je auto en gaat lekker een stukje rijden. Je stapt eerst al in tussen druk verkeer aan de drukke kant zodat je zelfs in je auto moet springen en dan ga je ook nog eens rondrijden zonder ontsnappingsmogelijkheid. (die is er wel, alleen jij bent te dom)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben tenslotte niet hysterisch geworden, ik ben gewoon kalm naar huis gereden en heb het probleem opgelost![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |