Volgens mij is alleen vraag 6 relevant voor de kamer.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:09 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Een echte aanwinst voor de tweede kamer die Graus.
Het was dan ook sarcastisch bedoelt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen vraag 6 relevant voor de kamer.
Het antwoord op die vraag kan ik ook wel raden. "Nee".quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen vraag 6 relevant voor de kamer.
Ohjee, gaat ie Pauw uitmaken voor een Alzheimerpatiënt of een patiënt van een andere nare ziekte?quote:
Wilders toont wel tolerantie en geduld als zijn politieke vrienden in gevaar komen. Ik weet alleen niet of dat nu wel positief of negatief is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:32 schreef Yildiz het volgende:
Nou, als Graus hierin nou eens het voortouw neemt, of toch niet?
Wilders in Israel: Sluit ze op, zonder proces
Wil hij voor zijn partijmaatje toch ineens een eerlijk proces? Hypocriet hoor.
Ik vind het zo gek dat dit er nog lang niet is..? Welke partij kan hier nou tegen zijn?quote:Bent U in het algemeen bereid minimumstraffen voor dierenmishandeling (zowel art 350 lid 2 van het Wetboek van Strafrecht alsook art 36 juncto 122 van de Gezondheids- en Welzijnswet voor Dieren) in te voeren?
Minimumstraffen zijn gewoon een vrij raar idee dat weinig steun heeft in de politiek.quote:Op maandag 9 maart 2009 06:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat dit er nog lang niet is..? Welke partij kan hier nou tegen zijn?
Mijn sarcasmesensor lijkt stuk, je maakt een grapje, toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 06:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik vind het zo gek dat dit er nog lang niet is..? Welke partij kan hier nou tegen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |