abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45580484
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:22 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Juist, zo ga ik dat ook doen.
Dat probeer ik ook te doen, maar waarschijnlijk kan ik me niet bedwingen en kijk ik ze allemaal op één dag
Amen.
pi_45580533
iemand die vanavond niks te kijken heeft kan altijd nog Rome seizoen 2 ep 2 binnehalen
pi_45580920
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:18 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat probeer ik ook te doen, maar waarschijnlijk kan ik me niet bedwingen en kijk ik ze allemaal op één dag
3X 42 minuten moet te doen zijn na zolang wachten
hi
pi_45581342
En dat is de tweede keer in de korte historie van mijn 24 kijk carriére dat die serie me voor een minuut of vijf helemaal beduusd heeft laten zijn. Eerst bij de dood van Edgar Stiles, nu bij de dood van Curtis Manning. Ik miste enkel de Silent Clock...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 22 januari 2007 @ 15:47:55 #300
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45581419
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat is de tweede keer in de korte historie van mijn 24 kijk carriére dat die serie me voor een minuut of vijf helemaal beduusd heeft laten zijn. Eerst bij de dood van Edgar Stiles, nu bij de dood van Curtis Manning. Ik miste enkel de Silent Clock...
Je 24-kijk-carrière is inderdaad niet zo lang, want dan had je geweten dat een silent clock alleen komt als een bekend personage in de laatste minuut het hoekje om gaat.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_45581475
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je 24-kijk-carrière is inderdaad niet zo lang, want dan had je geweten dat een silent clock alleen komt als een bekend personage in de laatste minuut het hoekje om gaat.
Tony ging ook op het laatst het hoekje om en kreeg ook geen Silent Clock...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')