Dat probeer ik ook te doen, maar waarschijnlijk kan ik me niet bedwingen en kijk ik ze allemaal op één dagquote:
3X 42 minuten moet te doen zijn na zolang wachtenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te doen, maar waarschijnlijk kan ik me niet bedwingen en kijk ik ze allemaal op één dag
Je 24-kijk-carrière is inderdaad niet zo lang, want dan had je geweten dat een silent clock alleen komt als een bekend personage in de laatste minuut het hoekje om gaat.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat is de tweede keer in de korte historie van mijn 24 kijk carriére dat die serie me voor een minuut of vijf helemaal beduusd heeft laten zijn. Eerst bij de dood van Edgar Stiles, nu bij de dood van Curtis Manning. Ik miste enkel de Silent Clock...
Tony ging ook op het laatst het hoekje om en kreeg ook geen Silent Clock...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je 24-kijk-carrière is inderdaad niet zo lang, want dan had je geweten dat een silent clock alleen komt als een bekend personage in de laatste minuut het hoekje om gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |