vind je?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
Het is gewoon onzin.
Amerika heeft wel veel spionagevliegtuigen maar die Iraniers lullen maar wat, ze doen 100% van de tijd niet anders.
Als het echt zo is ga je nog wel beelden zien van Arabieren die met hun slippers op een Predator slaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
Het is gewoon onzin.
Amerika heeft wel veel spionagevliegtuigen maar die Iraniers lullen maar wat, ze doen 100% van de tijd niet anders.
Het zal tijd worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:44 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
oorlog begonnen ??
Misschien ontkennen die Amerikanen wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:48 schreef opgebaarde het volgende:
Iran heeft naar mijn weten al vaker dit geclaimd......
ik begrijp hem niet die vliegtuig is geschoten door iraniers niet door arabieren , iraniers zijn geen arabierenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als het echt zo is ga je nog wel beelden zien van Arabieren die met hun slippers op een Predator slaan.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:50 schreef PrinceOfPerzia het volgende:
[..]
ik begrijp hem niet die vliegtuig is geschoten door iraniers niet door arabieren , iraniers zijn geen arabieren
Nee, aan spionage doet men over en weer voortdurend.quote:
Ah, een insider!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:56 schreef Tism het volgende:
Bijna alle spionage satalieten staan momenteel op Iran gericht
die spionagesatellieten gaan niet altijd op het goede moment over de plek die je wilt zienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:56 schreef Tism het volgende:
Bijna alle spionage satalieten staan momenteel op Iran gericht, waarom zouden die Amerikanen dan nog vliegtuigen over Iran heen laten vliegen, lijkt me sterk!?!![]()
Iraniers vinden zichzelf veruit superieur aan Arabieren. Friezen houden wijselijk hun mondquote:
Nee hoor, ben geen insider!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, een insider!
Maar uhhh, wat denk je van troepenverplaatsingen in de gaten houden?
Da's waar!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
die spionagesatellieten gaan niet altijd op het goede moment over de plek die je wilt zien
daarvoor hebben ze die dingen juistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen insider!![]()
Volgens mij hebben ze daar een legio aan ander middelen voor, daarvoor hoeven ze geen duur toestel voor in te zetten!
Rectificatie:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
daarvoor hebben ze die dingen juist
Die krengen kosten geen drol meer hoor tegenwoordig. En je kunt ze al vanaf een pickup lanceren, of een aanhanger. Superhandig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee hoor, ben geen insider!![]()
Volgens mij hebben ze daar een legio aan ander middelen voor, daarvoor hoeven ze geen duur toestel voor in te zetten!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:49 schreef Nee het volgende:
Betrouwbare bron.
Ik zie niet hoe Arabieren met hun slippers op een Predator zouden slaan als de Iranezen hem neerhalen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als het echt zo is ga je nog wel beelden zien van Arabieren die met hun slippers op een Predator slaan.
Kleine misvatting, kan gebeuren. Hij bedoelde ongetwijfeld hakbars.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe Arabieren met hun slippers op een Predator zouden slaan als de Iranezen hem neerhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |