Daarom gebruik ik ook photoshop, maar in Flash moet het nog makkelijker zijn om te tekenen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog wel een paar ideetjes, maar wat een werk om het te tekenen met Paint
Baajquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan toverstafje gebruiken, of lassotool met ankers. Ik gebruik meestal gum en dan gewoon inzoomen en netjes de randjes bijwerken. Ik zou overigens achtergrond transparant maken en veel met verschillende lagen werken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:00 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe krijg ik op dit plaatje een witte achtergrond? Ik wil 'm gebruiken voor m'n strip, maar dan mot de achtergrond eerst wit zijn. Met de Lassotool werken is teveel werk en het is niet netjes.
[afbeelding]
Met welk programma doe je dat?quote:
Photoshop, brush size 19, harder indrukken is grotere brush, met een goedkope maar trouwequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met welk programma doe je dat?
ik wil ook een tekentabletquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Photoshop, brush size 19, harder indrukken is grotere brush, met een goedkope maar trouweWacom tekentablet
Dan delete je imho iets te veel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:12 schreef Da_KlouwN het volgende:
Of je selecteert op basis van kleur (zwart) en delete die kleur
is ook een mopje van moppen.netquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die lijkt veel op die van Lyr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |