Oja en dat weet jij?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:10 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, daar kom je niet onderuit met zelfbedachte constructies. Het gaat gewoon om geld, dat weet iedereen die meedoet en de rechter zal dat ook zeggen.
Sorry, maar hoe bedoel je dit? Het is toch of illegaal of legaal?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe officieel word dat tournooi van je ?
nouja, wel onderbouwt natuurlijk hequote:
Texas hold'em ja. Waar? Wil je komen dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:18 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat voor pokertoernooi? Texas hold'em? Zo ja, waar?
Geen idee. Waar staat dit precies?quote:En wordt een tournooi met geld niet pas beschouwd als illegaal wanneer de prijzenpot in totaal groter is dan 454 euro? (bedrag gebasseerd op de gulden: 1000 gulden).
Nee helaas, het is gokkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:20 schreef Allantois het volgende:
Ik weet niet hoor, maar waarom mag je wel een tennistoernooi houden met inschrijfgeld en een prijzenpot maar mag je geen pokertoernooi houden met inschrijfgeld en een prijzenpot?
Als iedereen een zweetbandje omdoet en sportschoenen aantrekt ben je al een heel eind toch?
Kijk dit is al een idee om een pokertoernooi legaal te krijgen. Het gaat bij ons wel om een toernooi met een pot tot ongeveer ¤500,-.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:20 schreef bolletje_25 het volgende:
Zeg gewoon een vast bedrag aan inzet, koop daar zoveel mogelijk bier voor als kan, deel vervolgens gratis fiches uit en verkoop het bier weer voor een aantal fiches.
Het is illegaal ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:17 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe bedoel je dit? Het is toch of illegaal of legaal?
Het wordt in een zaal in een café gehouden. Mensen laten aan ons weten of ze interesse hebben en wij nodigen ze uit. Kan dit als privé feest worden omschreven volgens de wet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is illegaal ja.
Maar als je dit in huiselijke kring organiseert dan boeit dat allemaal toch niet![]()
al die verschrikkelijke verhalen...wat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:25 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik ben wel fan van Texas hold'em dus als de locatie geschikt is, dan is het een overweging waard.
En waar ik die gegevens vandaan heb, is van horen zeggen van mijn moeder die bij de belastingdienst werkt (als slachtoffer die al die verschrikkelijke verhalen. Maar om dat zeker te weten, zou ik een keer moeten navragen.
Oh, het is serieusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:23 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Kijk dit is al een idee om een pokertoernooi legaal te krijgen. Het gaat bij ons wel om een toernooi met een pot tot ongeveer ¤500,-.
Nu is alleen het jammere dat iedereen bier krijgt op het laatst i.p.v. geld. En ¤300,- voor de eerste plaats aan bier is best veel
He larsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:43 schreef L4mpje het volgende:
Hier staat heel duidelijk uitgelegd dat wat jij wil, illegaal is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |