vermaelen als LB zie ik niet zitten. Er moet een nieuwe komen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
nee volgens mij heb je mij dat ook nergens horen zeggen..
Centraal samen met Japie (Zdenek gaat toch weg)
Thomas op LB en Urby op LM
quote:Belgen eren Boussoufa als beste van 2006
17/1/2007 22:36
Mbark Boussoufa ontving woensdagavond in Oostende de Belgische Gouden Schoen en mag zich de beste voetballer van de Eerste Klasse van 2006 noemen.
'Dit is een mooie individuele bekroning, maar ik wil vooral kampioen worden met Anderlecht', reageerde de aanvallende middenvelder nadat hij het kleinood had ontvangen.
Boussoufa heeft de prijs vooral te danken aan zijn goede tweede helft van het seizoen 2005/2006 bij AA Gent. In de zomer stapte hij over naar Anderlecht.
In de verkiezing ondervond hij de meeste concurrentie van drie ploeggenoten. Mohammed Tchité eindigde als tweede, Nicolás Frutos als derde en Lucas Biglia als derde.
De in Amsterdam geboren Marokkaanse international is na Johan Boskamp (1975) en Rob Rensenbrink (1976) de derde in Nederland geboren speler die deze Belgische prijs ontvangt.
Bij Anderlecht is hij niet echt geweldig, komt te kort voor een topteam.quote:
Dat zou een verrassing zijn zeg, dat hoor ik sinds Sparta - Ajax nou nergens...quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:41 schreef Jasza het volgende:
Zondag zal er dus wel veel gezongen worden:
Blinde tyfushondd
Nee maar vooral omdat Bossen de scheids isquote:Op donderdag 18 januari 2007 03:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou een verrassing zijn zeg, dat hoor ik sinds Sparta - Ajax nou nergens...
Naar Newcastle gaan is het wel het allerdomste wat je kan doen.....quote:
quote:Stekelenburg;
Grygera, Stam, Heitinga, Emanuelson;
Gabri, Sneijder;
Perez;
Leonardo, Huntelaar en Babel.
PSV-stijl keur ik wel goed, met drie handen in je neus kampioen worden, zonder écht te sprankelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij zondag nou maar weer eens 3 punten, en hoe en met wie zal me worst zijn...
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV-stijl keur ik wel goed, met drie handen in je neus kampioen worden, zonder écht te sprankelen.
Gek genoeg heb ik altijd Rotterdam als voetbalhoofdstad gezien.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Tja, opzich vind ik het wel best hoor, alles beter dan weer die boeren met de schaal en dikke vinger richting Amsterdam..
Het kan toch niet dat een slaapdorpje als Eindhoven de voetbalhoofdstad is van Nederland, maar dat is het helaas al jaren wel...
Tja, liever 1 topclub die meedoet voor de prijzen (nou ja, meestal danquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik altijd Rotterdam als voetbalhoofdstad gezien.
Niet omdat ze daar nu zo goed voetballen, maar omdat daar drie profclubs gevestigd zijn . . .
Toch vind ik het wel vreemd, dat een stad als Amsterdam maar 1 profclub heeft.
Zeker als je nagaat, dat Amsterdam ruim 2 maal zo veel inwoners heeft als Rotterdam.
Hoe kan dat toch?
Ok, maar toch vraag ik me af, hoe het kan dat er niet 1 amateurclub (of vroegere profclub) de overstap naar het betaalde voetbal kan maken? Amsterdam heeft genoeg ruimte en potentie voor een tweede profclub lijkt me.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, liever 1 topclub die meedoet voor de prijzen (nou ja, meestal dan) dan 3 clubjes in de marge lijkt me.
Nu komt het meerendeel van het talent uit de regio nog wel viavia bij Ajax terecht.
Had jouw reactie niet eens gelezen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, liever 1 topclub die meedoet voor de prijzen (nou ja, meestal dan) dan 3 clubjes in de marge lijkt me.
Ach man, we hebben al moeite om Ajax in het linkerrijtje te houdenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ok, maar toch vraag ik me af, hoe het kan dat er niet 1 amateurclub (of vroegere profclub) de overstap naar het betaalde voetbal kan maken? Amsterdam heeft genoeg ruimte en potentie voor een tweede profclub lijkt me.
Wat heeft een extra profclub met het niveau van Ajax te maken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
Kan me serieus waar niet zoveel schelen, liever gewoon één goed presterende club dan drie middelmatige subtoppers/middenmoters.
Ja ok, maar dat doet er even niet toe.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, we hebben al moeite om Ajax in het linkerrijtje te houden.
Ja, maar als we ze dan weer terug willen, dan plakt Dirkie er een paar miljoen bovenopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |