Wat heeft praten voor een nut met Leo? Leo gaat zijn eigen gang, en als hem iets niet aan staat gaat hij lopen klagen en zeiken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar is volgens mij wel over gepraat hoor. Er wordt ook vaak gezegd dat Leo op de gehele voorhoede uit de voeten kan.
Je lijkt dus wel een beetje op 'm, he?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat heeft praten voor een nut met Leo? Leo gaat zijn eigen gang, en als hem iets niet aan staat gaat hij lopen klagen en zeiken.
Er kan wel gezegt worden dat Leo overal uit de voeten kan, maar zelf wil hij centraal spelen. Hij wil niet in dienst van andere spelen.
Dat mensen dat nog steeds niet inzien.
Loop niet zo te bashen kut nerdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:13 schreef twi het volgende:
[..]
Je lijkt dus wel een beetje op 'm, he?
Jij zal het wel weten. Wat klote voor Huntelaar zeg. Balen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat heeft praten voor een nut met Leo? Leo gaat zijn eigen gang, en als hem iets niet aan staat gaat hij lopen klagen en zeiken.
Er kan wel gezegt worden dat Leo overal uit de voeten kan, maar zelf wil hij centraal spelen. Hij wil niet in dienst van andere spelen.
Dat mensen dat nog steeds niet inzien.
Niet zo trollen kut kakkerlak.quote:
Jij bent nog dommer als ik dachtquote:
En flikker nu maar weer opquote:Leo wil in het centrum spelen. En weet je wat er gebeurt als Leo zijn zin niet krijgt?
Oja en dat is trollenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij bent nog dommer als ik dacht
[..]
En flikker nu maar weer op![]()
Als dat tegenwoordig al een mening is, lekker onderbouwd enzo echt topreactiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:30 schreef Messenga het volgende:
Doe's rustig stefmans. Gun Vakkie_w ook zijn eigen mening.
De nieuwe Roger.quote:
Onzin, hij is veruit onze beste spits dus moet hij gewoon in de basis.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
OT: Ik kijk er niet van op als KJH op de bank zit a.s. zondag.. Beetje concurrentie gevoel mag wel op deze leeftijd..
Waarna ie een mes trok en dwars door de bal heen stakquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kijk eens wat een vrolijkheid in Kaapstad
[afbeelding]
je username past bij je postquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef sadbuttrue het volgende:
Het ligt er maar net aan of Leo het ook een beetje in z'n voetjes heeft. Denk dat Klaas tegen gaat vallen de tweede helft van het seizoen, want als hij babel op links van hem heeft staan en Leo op rechs zal hij alleen hoge voorzetten krijgen van bijv. Ogararu. Leo en Babel proberen zelf naar binnen te kruipen en te scoren.
Ajax zal echt zijn best moeten doen willen ze de tweede plaats behouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |