abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:58:37 #26
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45412052
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:49 schreef Panick het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen wil Messenga in z'n jeugdige naiviteit nog wel eens doorslaan.
Dat ze een kleuter mod maken op VBL is mij sowieso een raadsel .
NoFI hoor Messenga, maar je bent echt heel jong nog en dat merk je vaak in je beslissingen.
Dan had je moeten solliciteren, kon je bewijzen dat je beter was.

Daarmee maakte de trainer een schifting in zijn selectie. De spelers die het in de ogen van Ten Cate voorlopig hebben verbruid zijn de Belg Thomas Vermaelen, talenten Urby Emanuelson en Hedwiges Maduro, de Argentijnse rechtsbuiten Mauro Rosales en topscorer Klaas-Jan Huntelaar.

Dit is apart. Enkele maanden geleden was Thomas nog dé man naast Stam.
pi_45412120
Vermaelen was al een tijdje, bijna direct na de CL eigenlijk. Maduro mist momenteel alles - talent, vorm, vertrouwen, basiskracht. Rosales is over.

Urby heeft een fantastische eerste seizoenshelft gespeeld, is de laatste paar wedstrijden compleet op en heeft dan wat foute passes. Dan zou het ineens over zijn? Debiel.

Huntelaar heeft genoeg zelfkritiek en wie wil je anders op gaan stellen? Als ie met Leonardo - Babel speelt, dan is het bijna 'vriendjespolitiek'.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:13:56 #28
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45412588
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vermaelen was al een tijdje, bijna direct na de CL eigenlijk. Maduro mist momenteel alles - talent, vorm, vertrouwen, basiskracht. Rosales is over.

Urby heeft een fantastische eerste seizoenshelft gespeeld, is de laatste paar wedstrijden compleet op en heeft dan wat foute passes. Dan zou het ineens over zijn? Debiel.

Huntelaar heeft genoeg zelfkritiek en wie wil je anders op gaan stellen? Als ie met Leonardo - Babel speelt, dan is het bijna 'vriendjespolitiek'.
Over Rosales en Maduro ben ik het met je eens. Urby is ook erg wisselvallig, moet zeker meer aan zijn conditie doen. Een aanval Babel/Leo acht ik veels te licht.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:26:43 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45412998
Mauro Rosales de rest van het seizoen verhuren aan 410.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:26:43 #30
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_45412999
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mooi is een mening, daarbij kan ik toch ook niet eisen dat alle dingen waar ik een paar uurtjes in heb zitten ook daadwerkelijk gebruikt worden?

Lekker belangrijk, ik doe geen OP en de volgende TS misschien wel, who gives a fuck?

On topic: PSV-supporters denken grappig te zijn:

[afbeelding]
Ach ja, flauw grapje, maar ze hebben wel gelijk...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_45413798
quote:
Juventus heeft 20 miljoen over voor Huntelaar

16 januari 2007 18:20 - Volgens de media in Italië is Roberto Bettega, de technisch directeur van Juventus, vandaag uin Amsterdam om met Ajax te praten over een eventuele overgang van Zdenek Grygera en Klaas-Jan Huntelaar. De Tsjechische international mag de ArenA aan het eind van het seizoen transfervrij verlaten en staat hoog op het verlanglijstje van de Serie B -club.

Maar Bettega is ook in Amsterdam om te praten over een transfer van Huntelaar. Juventus hoopt de Ajax-spits aan het eind van het seizoen te mogen komen ophalen voor een bedrag van rond de 20 miljoen euro. Maar het kan nog wel even duren voor dat beide partijen daar uit zijn.
20 miljoen is veel.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:52:47 #32
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45413901
Geruchten leveren alleen maar gebakken lucht op.
pi_45414119
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:49 schreef toma het volgende:

[..]

20 miljoen is veel.
Verdubbeling van z'n waarde in een seizoen tijd. Maar ik wil 'm nog niet kwijt.

Als Ten Cate nu gaat zeuren dat Huntelaar niet in de pers moet treden met deze (héél erg milde) kritiek, dan mag-ie zelf ook wel eens ophouden met het publiekelijk afvallen van spelers.
pi_45414528
Volgens mij heeft betreffende het trainingskamp alleen de pers nog namen genoemd van spelers.. Ten Cate zelf niet..
Brett Holman
pi_45415863
quote:
16/1/2007 - Ajax denkt aan start vrouwenelftal
(Gepost door RvN)

BRON: Algemeen Dagblad

Ajax is een van de zestien betaald voetbal clubs die heeft aangegevenmogelijk een team in te schrijven voor een nog op te richten eredivisie voor vrouwen. Dat bleek dinsdag in Zeist, waar een projectgroep van de voetbalbond KNVB, eredivisie- en eerstedivisieclubs een voorlopig businessplan presenteerde. Ook PSV, Feyenoord, Heerenveen, FC Utrecht en FC Twente toonden interesse.
Volgens mij moest de titel zijn: "Ajax denkt aan start NOG een vrouwenelftal" .
pi_45417153
Ik snap Ten Cate even niet. Hij zat altijd zo hoog op te geven van Urby en nu zou hij hem niet meer moeten??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45417262
quote:

[..]

20 miljoen is veel.
Yep veel
Maar Klaas mag van mij nog blijven hoor
pi_45417326
quote:

[..]

20 miljoen is veel.
Poeh, 20 miljoen..
Zeg 24 en dan laten gaan. Dan Rosenberg houden, Babel kansen geven en Leo + de Mul (of een andere goede vleugelaanvaller). 24 mil.. maar dan niet zo een constructie als met Chivu: beetje dan, beetje dan blabla, gewoon alles in 1 keer.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:40:56 #39
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45417764
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Poeh, 20 miljoen..
Zeg 24 en dan laten gaan. Dan Rosenberg houden, Babel kansen geven en Leo + de Mul (of een andere goede vleugelaanvaller). 24 mil.. maar dan niet zo een constructie als met Chivu: beetje dan, beetje dan blabla, gewoon alles in 1 keer.
Dat was met Zlatan naar Juve, die is nu nog niet afbetaald volgens mij.
Jawel, je keek.
pi_45417933
Kaartje Bremen uit is binnen
pi_45418000
20 miljoen = zaken doen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:48:32 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45418086
Flikker op met je zaken doen. We hebben eindelijk een spits, laat hem lekker nog blijven, minstens tot aan het EK. Zolang Henk maar geen achterlijke dingen van 'm verlangt en hem gewoon z'n ding laat doen.
pi_45418154
Het valt me wel op dat als er even niet gevoetbald wordt dat er allemaal sterke verhalen naar boven komen in de media.

Volgens mij wordt er zoveel uit zijn verband gerukt. Hugo Borst heeft een vermoeden dat Huntelaar wel eens niet zou kunnen spelen tegen Utrecht en iedereen lijkt het over te nemen.

Volgens mij is er niks aan de hand hoor, Huntelaar staat echt wel weer gewoon in de basis staat hoor. Hij is onze beste spits.
Babel zei notabene zelf nog in de laatste VI dat Huntelaar een betere spits is dan hij. Nou maakt Babel niet de opstellingen, maar toch... het zegt wel iets over de hierarchie in de ploeg lijkt mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45418178
Vanaf morgen kan je met Supp. CC kaarten halen voor Bremen thuis, hopenlijk hebben ze nog genoeg kaarten over.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:53:13 #45
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45418249
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:51 schreef F1Bas het volgende:
Vanaf morgen kan je met Supp. CC kaarten halen voor Bremen thuis, hopenlijk hebben ze nog genoeg kaarten over.
Hoop het ook, morgen ochtend meteen even halen
Jawel, je keek.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:56:03 #46
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45418367
Nogmaals, Leo links, Huntelaar centraal, Babel rechts. Geen gezeur, voorzetten met je goeie been op Huntelaar en verder niet zeiken.
pi_45418437
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:56 schreef twi het volgende:
Nogmaals, Leo links, Huntelaar centraal, Babel rechts. Geen gezeur, voorzetten met je goeie been op Huntelaar en verder niet zeiken.
Leo wil in het centrum spelen. En weet je wat er gebeurt als Leo zijn zin niet krijgt?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:59:09 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45418469
Ja, dan zetten we hem bij het grof vuil en mag hij opdonderen.
pi_45418519
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Leo wil in het centrum spelen. En weet je wat er gebeurt als Leo zijn zin niet krijgt?
Daar is volgens mij wel over gepraat hoor. Er wordt ook vaak gezegd dat Leo op de gehele voorhoede uit de voeten kan.
pi_45418548
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Helemaal niks.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')