hoe kunnen we dat nou weten als je vorig jaar niet hebt gekekenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dat in scène was gezet.
(Sorry, Pool.)
Bij mij ook bij vraag 42.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef SuperRembo het volgende:
Ja kut! Ik zit die test op internet te maken, maar nu blijft ie hangenFilmpje wordt niet geladen en er is geen knop "volgende"
Ik heb vorig jaar ook niet gekeken, maar come on. Die studio's zijn hartstikke goed beveiligd én als het al echt zou zijn, zouden Ruben en Patrick niet zó reageren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:06 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
hoe kunnen we dat nou weten als je vorig jaar niet hebt gekeken![]()
achteraf ging ik daar ook over nadenken ja, maar daarvoor trapte ik er wel vol inquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook niet gekeken, maar come on. Die studio's zijn hartstikke goed beveiligd én als het al echt zou zijn, zouden Ruben en Patrick niet zó reageren.
Als je niks te doen hebt, moet je maar eens de onderste link uit mijn signature volgen. Gaat over Andy Kaufman. Meester in het 'verpesten' van liveshows.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
achteraf ging ik daar ook over nadenken ja, maar daarvoor trapte ik er wel vol in![]()
Naja het houdt me scherp![]()
geen idee. Mijn ex-huisgenoot had ooit deelgenomen aan de EQ test, in het studentenvak ze moesten smiddags aan t bier enzo. Was die allerlaatste gewordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef s0k het volgende:
Oh jammer dat ik te laat inzap. paar jaar terug heb ik eens een keer live mee gedaan, ging me best goed af toen
Kan het kloppen dat er dit jaar zo'n studentengroep bij zit? want volgens mij herken ik een knaap uit mn dorp
Hoezo gemanipuleerdquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:23 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
geen idee. Mijn ex-huisgenoot had ooit deelgenomen aan de EQ test, in het studentenvak ze moesten smiddags aan t bier enzo. Was die allerlaatste geworden![]()
gezien het gemiddelde van Nederland zal het wel een combinatie van beiden zijn. Maar ik kan niet geloven dat BNN geen professionals, personen met mensen van verstand, achter deze test hebben zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:32 schreef Smeich het volgende:
Ben ik nu zo slim of zijn die makers nu zo dom?
Zelfde resultaat, en ik vond noord,oost,zuid,west ook erg lastig.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:24 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Ik ben klaar op internet
Die laatste van deze (ruimtelijk inzicht, noord/oost/zuid/etc) is echt zwaar moeilijk, gaat echt snel
Ja, die snapte ik ook niet echtquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:39 schreef SuperRembo het volgende:
132
Maar wat een kutvragen zaten er tussen zeg. Van die dominostenen wist ik er maar 1
Bij het invullen van je leeftijd kon je kiezen tussen "jonger dan 35" en "36 of ouder".quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:14 schreef victorinox het volgende:
Moet je kiezen tussen Jezus en Mohammed...
Ik ben een atheist, hoer.![]()
Sja, je moest niet zo op de stenen letten, maar op optelsommen, verhoudingen e.d. , is "normaal" vaak in cijferreeksen, nu hadden ze het in dominostenen verpaktquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik ook niet echtDomino is voor mietjes
![]()
![]()
A en C.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Wat waren de goede antwoorden bij 16 en 17?
5. Jij dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:00 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel fout heb je tot nu toe, Bupa?
C en B.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef Concordekanarie het volgende:
wat waren 32 en 33?
Ik ben ook wel heel intelligent.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Normaal kom je nooit zo slim over...
Neuh niet bepaald. Met name het geknip en oost/west/zuid/noord.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind dit trouwens maar een matige IQ-test. Niet echt representatief.
De volgende keer doe je 'm maar via internet, want ik geloof er niks vanquote:
Ik heb het gemist.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:15 schreef BVO het volgende:
43 was A toch?
Da's dan jouw mening.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De volgende keer doe je 'm maar via internet, want ik geloof er niks van(in jouw geval, hè.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |