Ik heb meerdere topics, en Mullholland Drive is helaas al weg, staat als het goed is, ook in het topic vermeld.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:22 schreef blessed19 het volgende:
en weer back!
patch! ik zag alleen mulholland drive bij je liggen... een ruiling met bijbetaling doen?
nee helaas, alleen een VHS en een videoCD van Urotsokidoji 9of zoiets) ...dus het feestje gaat niet door?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef blessed19 het volgende:
ik heb je topics doorgenomen, maar heb niet iets intressants ertussen gezien. op anime gebied heb je zeker niks meer?
ach nee....quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:46 schreef blessed19 het volgende:
Als je mischien nog een film erbij neemt en probeert boven de 10 euro uit te komen, probeer ik nog wat bij de vlaaienwinkel hier om de hoek wat te proberen.
je mag altijd bij me aankloppen met je Anastasia tot de dag dat ik bij MM binnen loop.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:33 schreef blessed19 het volgende:
ja, dat kloptmaar ik hou je topics wel in de gaten.
in mijn topics?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:38 schreef blessed19 het volgende:
hoezee!!! ik zie een leuke dvd!!!
Dan heb ik SNowDay voor je of National Lampoons Lost Realityquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef blessed19 het volgende:
was het maar waar!!!
of heb je iets in de trend van the descent?
zouteloze comedy's als dude where's my car en american pie vind ik ook wel tof
tienercomedyquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:34 schreef blessed19 het volgende:
die snowday. ik heb zitten kijken op imdb.com, maar is het de tienerhorror of de tienercomedy?
ik mag hopen van nietquote:
tegen de 4 die je bij mij had gekozen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:52 schreef Patch het volgende:
Snow Day
Lost Reality
Pootie Tang
My Baby's Daddy
Scorched
The Tuxedo
Bovenstaande zijn wellicht dan interessant voor je
hulde!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|