24/7 Band of Fok!kers - Infantry Only Karkandquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
Gooi 24/7 vooraan. Als je daarna Band of FOK!kers doet dan sta je erg hoog als er gezocht wordt op 24/7
Na de filter wordt er namelijk gesorteerd op alfabet en dan ben je weg als je begint met Band want dan kom je na de 2. Begin je met 24/7 en dan Band dan sta je al snel erg ver boven aan aangezien er geen maps met een B beginnen
24/7 Band of FOK!kers - Karkand
maar goed de naam is weer wat minder logisch.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
24/7 Band of Fok!kers - Infantry Only Karkand
jij bent vaak online of niet bugzy? regel ff admin rechten voor jezelf! als de server echt popi gaat worden moet er zometeen gekicked gaan worden voor onsquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef BugWorks het volgende:
En als het ff kan snel, was namelijk net ff gezellig tot de ronde over was en sharqi geladen werd. Toen was iedereen inene weer pleite. (duurde overigens ~5min om er wat volk in te krijgen)
Goede naam,quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Als t op 1 regel past in de server browser danquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:48 schreef RudyCarell het volgende:
Blijft een beetje de pest. Iemand wijzigt het en heeft vervolgens de tijd niet of vergeet m terug te wijzigenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:57 schreef BugWorks het volgende:
En als die aangepast wordt, kijk dan ook gelijk ff naar de berichten die je ingame ziet (current maplist:..., enzo). Geeft nu aan dat er SF mappen gedraaid worden![]()
zie het niet als een eer ofzo hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:55 schreef BugWorks het volgende:
Vaak online ja, maar om gelijk om admin rechten te gaan zeuren vind ik niet echt nodig. En mocht ie weer druk bezocht worden zien we het wel weer.
Ga dan eerder weg rukkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn ik moet straks nog naar huis rijden van Breda naar DordechtEr wordt in het nieuws geadviseerd nergens de weg op te gaan....hmmm....
hehe, ik moet van rotterdam naar bant........ (das dus bij almere de A6 omhoog volgen tot je bij friesland aankomt)quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn ik moet straks nog naar huis rijden van Breda naar DordechtEr wordt in het nieuws geadviseerd nergens de weg op te gaan....hmmm....
stormvloedkering mag niks over volgens mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga dan eerder weg rukkerJe bent een ambtenaar tis niet dat ze je werk zullen missen.
sorry Frank, was een inkoppertje
Maar serieus, hoe eerder je weggaat hoe beter en dat uurtje haal je de komende week wel weer in ofzo. Dat is ook geen drama. Cadzand (Zeeland) pakt nu std. bijna 10bft
nou het weekend is het enige moment dat ik speel, alsdie dan op SF staatquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:42 schreef Viro het volgende:
Server naam is echt![]()
Ik heb ook een idee om onze server bekender te maken bij BF2:SF spelers.
Gewoon om de week in het weekend de server op SF zetten. Wat vinden jullie ervan![]()
Over dat admin gedoe, ik sta er wel voor open. Ik heb vanaf volgende week a lot of time vrij.
Ik ben dan ook 24/7 online, aangezien me stage dan voorbij is en me pc weer dag en nacht aan ga laten staan.
Jongetjes van 9 doen wel meer:quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:47 schreef Viro het volgende:
Jongen (9) neemt vliegtuig zonder ticket
WTF pas 9![]()
Idd vandaar dat ik een voorstel maak om de server vaker op SF te zettenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef BugWorks het volgende:
Als die op SF staat zit de server ook zo vol, heb ik afgelopen weekend wel gezien. En hij bleef ook nog een lange tijd vol, tot het moment dat iedereen eruit gegooid werd.
Ze worden steeds jongerquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jongetjes van 9 doen wel meer:
http://www.nu.nl/news/948(...)d_door_9-jarige.html
100 is echt te veelquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:20 schreef Silver_Shark het volgende:
24/7 Karkand IO Band Of Fok!kers
en de rounds op 100
dan stromen ze echt binnen
lijkt me het beste
hoezo is 100 teveel?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:27 schreef Viro het volgende:
[..]
100 is echt te veel![]()
20 lijkt me veel beter![]()
je hoeft dan ook steeds minder te ladenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:27 schreef Viro het volgende:
[..]
100 is echt te veel![]()
20 lijkt me veel beter![]()
Dat wel, maar hoe lang duurt 1 ronde karkand in Inf only mode gemiddeld ??? lang genoeg vind ik. En de 20 haal je alleen als de server constant vol is van bv. 18.00 tot 22.00 uurquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je hoeft dan ook steeds minder te laden
waarom wil je persee op 20 denk je als ie elke keer nieuwe map laad je punten worden opgeslagen die je hebt gehaalt in die rondes, dat is niet niet zo dus je kan beter 100 rounds doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat wel, maar hoe lang duurt 1 ronde karkand in Inf only mode gemiddeld ??? lang genoeg vind ik. En de 20 haal je alleen als de server constant vol is van bv. 18.00 tot 22.00 uur
Edit
je moet er niet altijd van uit gaan dat als de server op 24/7 karkand staat dat ie dan ook altijd vol is.
eigenlijk zou je het op 1.000.000.000 rounds moeten zetten, dat laden is zo irriquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:37 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waarom wil je persee op 20 denk je als ie elke keer nieuwe map laad je punten worden opgeslagen die je hebt gehaalt in die rondes, dat is niet niet zo dus je kan beter 100 rounds doen
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:13 schreef Viro het volgende:
[..]
@ ijsmuts het is een voorstel/idee en die zijn er om aangepast te worden totdat iedereen er mee eens is![]()
Nee dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:37 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
waarom wil je persee op 20 denk je als ie elke keer nieuwe map laad je punten worden opgeslagen die je hebt gehaalt in die rondes, dat is niet niet zo dus je kan beter 100 rounds doen
wel slecht afgewerktquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:56 schreef escape_nl het volgende:
Zo kan je de auto ook verlagen
[afbeelding]
Ook ingesteld dat ie alleen maar Karkand draait? Niet dat ie dadelijk inene sharqi ofzo gaat ladenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:48 schreef RudyCarell het volgende:
Servernaam aangepast...
Karkand 100 rondesquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:51 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Ook ingesteld dat ie alleen maar Karkand draait? Niet dat ie dadelijk inene sharqi ofzo gaat laden![]()
heb ik ook als ik richting breda moetquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:04 schreef jpjedi het volgende:
Algemene reactie hier op de kazerne is dat ze dat altijd wel mogen doen..Ik krijg toch altijd buikramp als ik dat water over moet,.
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
heb ik ook als ik richting breda beschaving moet![]()
quote:1 Jasper/Rudy - Betaald
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald
4 Postman - BoF - Betaald
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald
6 Sickert - BoF - Betaald
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald
9 Ziggy - Maat Rudy - Betaald
10 Gert Jan - Maat Rudy - Betaald
11 Ruben - Maat Rudy - Betaald
12 Egg-Bird - BoF
13 Jedi - BoF - Betaald
14 Voske - BoF - Betaald
15 Zwager Jedi - Betaald
16 Vriend zwager Jedi - Betaald
17 Lies - BoF - Betaald
18 Relaxteb - BoF - Betaald
19 Vondutch1 - BoF - Betaald
20 Broer Lies - Betaald
21Roland - Broer van Lies
22 Ruud - Neef Lies
23 Karlijn - Vriendin van Neef Lies
24 Dr. Bravo - BoF
25 Martijn - Broer van Dr. Bravo
26 Joris - Maat Rudy
27 Joris' Maat 1
28 Joris' Maat 2
29 Edu?
ik kom er aanquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:11 schreef BugWorks het volgende:
SERVER VULLEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |