quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:12 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
ik heb de wiki niet aangepast, dan had ik de ranking nl ook wel ff gefikst![]()
wel een briljant hoor, is foxi gewoon, die had zichzelf al eerder al #1 gezet![]()
mijn ip begint met 83 lelijke kut hondquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:33 schreef IJsmuts het volgende:
HET IS FOXY GEWEEST DIE DE WIKI HEEFT GESLOOPT!!!!!
van wat? van je eigen pc of van het internet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
mijn ip begint met 83 lelijke kut hond![]()
elke pc heeft 1 ip slimpie :Squote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
van wat? van je eigen pc of van het internet?
wat loop jij nou weer uit je nek te lullen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
elke pc heeft 1 ip slimpie :S![]()
dat zeg ik toch ook :Squote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat loop jij nou weer uit je nek te lullen?
elke pc heeft een eigen ip
ik heb nog geen kaartje gekregenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:25 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb nog geen kaartje gekregen
212,02 euro. Alleen ik heb op dit moment betaald.quote:
great minds think alikequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:26 schreef escape_nl het volgende:
Wist niet dat buttpluggen ook al batterijen hadden en hoe kan dat nou,
Morpheus goes illegaal???
lol 2x zelfsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:27 schreef escape_nl het volgende:
looooooooooooooooool, we dachten hetzelfde
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net 24 Seizoen 6 t/m afl. 4 gekeken. Echt verbijsterend! Zit nog na te trillen...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi
@ Ferdi: ik hoef niet te happen want het is waarschijnlijk gewoon de waarheid
@ JP: als je mensen hebt die heel erg graag mee willen doen aan het Pokertoernooi dan kunnen die wel voor mij hoor. lIk heb namelijk geen tijd om te oefenen de komende 2 weken ivm Assessment & Tentamen. Zie maar.
Dat is geld, dat heb je nodig om dingen mee te kopen, of in dit geval huren, namelijk een BF2 Ranked server.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef dekkered het volgende:
wat die 212 euro?
trouwens de OP is weer terug verandert
nee vroeg of ie die 212 euro had gestortquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is geld, dat heb je nodig om dingen mee te kopen, of in dit geval huren, namelijk een BF2 Ranked server.BugsWork
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee vroeg of ie die 212 euro had gestort
hij zij het namelijk zo
sorryquote:
Nee geen 212, wel 15,-. 212 is nét iets te veelquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef dekkered het volgende:
wat die 212 euro?
trouwens de OP is weer terug verandert
tevens is het nog geen handvol mensen die nog spelen, dus aan 13 man komen gaat niet lukkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Server staat zo goed als altijd leeg.. Als ie bevolkt is dan is het nog met weinig man en is de pret ook al snel weer afgelopen.. Zonde geld imho
[afbeelding]
Jezus Sherlock, je moet wel lezen wat er staat! ik ben niet de enige die hier woont!, mijn ip begint met 84.104......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Lady's and gentlemen.....
We've got him..![]()
@ dekkered, zou jij hier even iets over willen zeggen?!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
mijn ip begint met 83 lelijke kut hond![]()
Daar ben ik ook bang voor. Ik hoop natuurlijk wel dat het gaat lukken, maar ik heb er een hard hoofd inquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
tevens is het nog geen handvol mensen die nog spelen, dus aan 13 man komen gaat niet lukken
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:56 schreef ursel het volgende:
Lady's and gentlemen.....
We've got him..![]()
Is er niet ergens een tweehandsje? Zo eentje van weinig gebruiktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:39 schreef ursel het volgende:
Kunnen we niet gewoon de kogel geven.. Schijnt dat hangen tegenwoordig erg populair is en daardoor lange wachtrijen geeft bij de verkoop van ophangpalen..
[afbeelding]
Ziet er goed uitquote:
quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
212,02 euro. Alleen ik heb op dit moment betaald.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:26 schreef Incolumis het volgende:
misschien moet je die vibrator in je kont uitzetten
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:26 schreef escape_nl het volgende:
Wist niet dat buttpluggen ook al batterijen hadden en hoe kan dat nou,
Blijft een makkelijk doelwit he die Frankquote:Morpheus goes illegaal???
nee nog niet, ik snap nu dat je 4 latjes aan elkaar kan lijmen en met zon achterkantje etc kan ik ook nog wel bedenken, maar how on mars moet dat glas erinquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:37 schreef FJD het volgende:
IJs, heb je ondertussen al een fotolijstkastje gemaakt?
er moet als ondergrond iets van een mooie dikke laag komen waar je spelden in kan prikken en dan boven gewoon glas. er zijn wel kant en klare oplossingen maar die moet ik met bestellen, zijn redelijk duur en van goedkoop hout. wat wel perfect is van die dingen is dat je de voorkant van de lijst eraf kan halen. ongeveer een centimeter diep en je trekt zo het glas eraf. wordt dan weer luchtdicht afgelsotenquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:43 schreef FJD het volgende:
Op de voorkant of als plaats waarop je kevers rusten?
Zijn er overigens geen kant en klare oplossingen? Dat geeft een veel beter resultaat.
Nou ik denk dat voor "sommigen" 20 GB downen niet echt lekker is...quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/946(...)HD-DVD_duikt_op.html
Ik vraag me af waarom er uberhaupt nog copieer beveiliging wordt ontwikkeldZolang je de grote massa ervan kunt weerhouden het spul van een vriend te copieren (dus van het orignieel) dan is dat wel genoeg. De rest wordt toch allemaal weer gekraakt
Ik wacht eerst wel af of het HDDVD of Blu-Ray wordt. Zodra die strijd beslist is koop ik één van de 2 spelersquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/946(...)HD-DVD_duikt_op.html
Ik vraag me af waarom er uberhaupt nog copieer beveiliging wordt ontwikkeldZolang je de grote massa ervan kunt weerhouden het spul van een vriend te copieren (dus van het orignieel) dan is dat wel genoeg. De rest wordt toch allemaal weer gekraakt
Dat komt vanzelf. 10 jaar geleden was 4gb downloaden ook niet lekker. Toen zat je nog op een inbelverbinding, toen deed ik nog 20 minuten over een mp3 bestandquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:06 schreef RudyCarell het volgende:
Nou ik denk dat voor "sommigen" 20 GB downen niet echt lekker is...
een fles bacardi en klaar? dan ga jij het maken?!quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:51 schreef FJD het volgende:
Wat is redelijk duur? Als je voor $300 aan kevers besteld dan past dat toch wel?De pest is gewoon dat zeker voor zulke kleine priegelwerkjes het lastig is om iets fatsoenlijks te maken. Je zou het ook aan Kev kunnen vragen. Die heeft genoeg mogelijkheden. Geef me een fles Bacardi extra en klaar
2 uurtjesquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou ik denk dat voor "sommigen" 20 GB downen niet echt lekker is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |