Heb je die nog helemaal niet gespeeld joh?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:41 schreef kepler het volgende:
binnenkort Oblivion hopelijk
lekker beetje buiten lopen
kheb hem geruild met GRAWquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je die nog helemaal niet gespeeld joh?
Kheb m al 3 jaar geleden verkocht ofzo... haal m nog wel es een keer om beetje rond te gaan lopen... maar zat echt na uuuuuren lopen zo van... ok.. nu een MP spel aub.
geld al overgemaakt ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:46 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb hem geruild met GRAW
Zou wel leuk zijn als je dat spel co-op kan spelen, beetje samen buiten lopen
Oh, zet ze er ff bij dan, je bent toch sterk?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:49 schreef -Struikrover- het volgende:
je bent 100 punten kwijt gijs, tis 1229 ipv 1129
je suckt
Volgens laden die gewoon saved games van andere in hun profiel. Zo gauw je die dan laad onder je eigen profiel unlockt tie al die achievementsquote:doadea's Xbox - 1/15/2007
doadea decided to play today. Check out the 92164 gamer score! That is a gain of 741 points over last time! He made some progress on Blitz: The League adding an amazing 30 achievements, and I thought doadea injured himself in the process... but I was wrong! He lives to fight another day!
Nee, een achievement unlocken gebeurt 'live' niet via een savegame van een anderquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Dat kan toch niet hey
[..]
Volgens laden die gewoon saved games van andere in hun profiel. Zo gauw je die dan laad onder je eigen profiel unlockt tie al die achievements
2810 punten in 1 dagquote:I didn't think I would see him yesterday, but LordTolly89 was back and ready for action. Total gamer score is 3590 points. That is a boost of 2810 points over last time! He played Tony Hawk's Project 8 gaining an amazing 15 achievements, F.E.A.R. winning an amazing 10 achievements, Gears of War adding 4 achievements, and laughed with joy and glee the whole time. I like making people happy
Je zit er echt mee hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Kan toch niet
[..]
2810 punten in 1 dag
Als ik een gesavede game van een ander via een memorycard zou opstarten onder mijn profiel unlockt tie alle achievements die die persoon gehaald heeft ( SP dan). Je kunt ook offline achievements halen. Die unlockt tie dan zogauw je een keer online komtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, een achievement unlocken gebeurt 'live' niet via een savegame van een ander
Achievements unlock je altijd als je doet wat er gevraagd wordt. Dat heeft niets met online/offline zijn te maken. Ze komen gewoon op jouw profiel te staan alleen kunnen anderen dat pas zien als je online komt idd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Als ik een gesavede game van een ander via een memorycard zou opstarten onder mijn profiel unlockt tie alle achievements die die persoon gehaald heeft ( SP dan). Je kunt ook offline achievements halen. Die unlockt tie dan zogauw je een keer online komt
Crackdown heeft goede previews.quote:
Ik heb alleen nog maar mijn 360. Mijn PS2 ook de deur uit gedaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:11 schreef Bastard het volgende:
Ik ben nog wel ff zoet met de games die ik heb hoorIk hoef niet iedere week een ander spel te hebben/spelen.
![]()
En jij bent ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar mijn 360. Mijn PS2 ook de deur uit gedaan![]()
Hoe is het met Tam Gijs? Ze zal wel aan het groeien zijn he. Hoe lang duurt het nu nog ongeveerBegint de spanning alweer te stijgen. Je maakt straks gewoon weer dat gevoel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |