Daar heb je wel een goed puntquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die had allang d'r bek open getrokken als dat zo was
Misschien om te zien maar niet om te horen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik had wel het idee dat er een aantal mensen hier tessel erg interessant vonden
Om te zien jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien om te zien maar niet om te horen.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:18 schreef TheVulture het volgende:Ze kwam spontaan klaar toen ze hoorde dat je uit Nederland kwam Veenstra
Dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"
En 1, 65 als ik het goed heb gehoord.![]()
...
hehe je weet het maar nooit met die gekke Russen!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
wtf zijn dit de Freestylers ofzo? Onee, Run DMC..
Ja, ik schaam mij diep.quote:
Das idd jammerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, ik schaam mij diep.![]()
Maar nu mogen we ff springen !!!!!!!!!! Jammer dat de Cam het niet doet.![]()
![]()
![]()
![]()
ze zijn bang voor jequote:
Dit komt wel eng overeen qua smaak...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
*zet geluid tijdelijk uit*
ditoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit komt wel eng overeen qua smaak...
lol.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dit komt wel eng overeen qua smaak...
Dat denk ik altijd bij RabRadio, daar weet ik zelden een antwoord nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:38 schreef Seraphina het volgende:
Waarom...waarom...waarom...WAAAAAAAAROM doe je mee met de popquiz als je dit soort dingen niet weet????
Ik vind `m bij RabRadio wel altijd wat moeilijker, maar weet altijd nog wel heel wat. Maar deze bij Michiel zijn meestal zo simpel!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat denk ik altijd bij RabRadio, daar weet ik zelden een antwoord niet
Ik vond deze moeilijker, maar dat komt wellicht omdat RabRadio meer 80's en 90's behandeld, mijn specialiteitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:41 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik vind `m bij RabRadio wel altijd wat moeilijker, maar weet altijd nog wel heel wat. Maar deze bij Michiel zijn meestal zo simpel!
Ik vond deze makkelijker dan die van RabRadio meestal...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vond deze moeilijker, maar dat komt wellicht omdat RabRadio meer 80's en 90's behandeld, mijn specialiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |