foto'squote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:31 schreef Seraphina het volgende:
*uitgedouched*
Nou, opgelostquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dire Straits had ik idd ook al bedacht
Die zijn wss nu een stuk minder interessant dan netquote:
You're welcome.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Had ik niet gezien, heb het hersteld, dank je!
Dat jij zulke ranzige foto's durft te plaatsenquote:
Je moest eens weten wat ik allemaal durfquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat jij zulke ranzige foto's durft te plaatsen
Dat, of ze hebben het licht uitgedaan in de studio.quote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal durf
Dat wilde ik ff meedelenquote:
Creatief met fotoboek ofzo?quote:
Goed dat je het zegt, die moet ik nog updaten! Moet nog een foto van de ActionRadio top 100 bijquote:
Nee... Slecht ben ik eigenlijk hè...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, bedankt dan
[..]
eigenlijkMaar dat doe je niet
Ook als het echt af moet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Neuh, geen huiswerk doen is vrij normaal
Volgens mij ben je niet de enigequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je kunt me wegdragen. Dit is bril-jánt!
*Brancard paktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Je kunt me wegdragen. Dit is bril-jánt!
Iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan had je dit gesprek net gemist, dat zou toch zonde geweest zijn
Ja, want volgens mij kon je Michiel dan ook wegdragenquote:
Ja, dat 'kan' wel jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Idd
Maar ik kan ook luisteren en ondertussen werken
Maar dat is niet zo leuk als nuquote:
Russische hoeren?quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben dr weer vandoor. Ik lees en luister wel terug morgen.
Hij heeft haar privénummer gekregenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:11 schreef Cee het volgende:
Sjips, ben ik éven onder de douche en dan mis ik naar het schijnt een telefoongesprek tussen Veenstra Veenstra en een Russische prostituée? En ze hebben een date?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben dr weer vandoor. Ik lees en luister wel terug morgen.
Was dat in het kader van 'De Nibud verwacht dat mensen meer geld over houden in 2007' of 'Vandaag is het .... dag'?quote:
Het was een één of andere Russische feestdagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Was dat in het kader van 'De Nibud verwacht dat mensen meer geld over houden in 2007' of 'Vandaag is het .... dag'?
Het was een medewerkster van een hotelquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:11 schreef Cee het volgende:
Sjips, ben ik éven onder de douche en dan mis ik naar het schijnt een telefoongesprek tussen Veenstra Veenstra en een Russische prostituée? En ze hebben een date?
Is wel een geweldig visitekaartje deze vrouwquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was een medewerkster van een hotel
Zal ze Michiel telkens in de wacht gezet hebben omdat dan toevallig haar baas voorbij kwam lopen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was een medewerkster van een hotel
Of ze moest iemand ff haar telefoonnummer gevenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zal ze Michiel telkens in de wacht gezet hebben omdat dan toevallig haar baas voorbij kwam lopen?
Ja, op afstand is toch zo... alleen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Of ze moest iemand ff haar telefoonnummer geven
Dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Wordt tijd dat Veenstra hier ook eens post vanavond
Opnemen en morgenavond uitzendenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef MichielV het volgende:
Ik bel haar straks nog wel even op haar privenummer... benieuwd of het klopt!
Anders wij welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef MichielV het volgende:
Ik bel haar straks nog wel even op haar privenummer... benieuwd of het klopt!
Iddquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:31 schreef TheVulture het volgende:
Oh wacht, Veenstra kan natuurlijk ook gewoon live om 21 uur terugbellen
Ik zit het te luisteren, thanks!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor hen die het gemist hebben: http://www2.metmichiel.nl/page/audio/190671/FEEST%20IN%20RUSLAND
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Voor hen die het gemist hebben: http://www2.metmichiel.nl/page/audio/190671/FEEST%20IN%20RUSLAND
Meestal heb ik het niet zo op dit soort muziek, maar dit liedje vind ik echt geweldigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
OEeeeeh ah Nelly ! (all the good things) Blijft een mooi liedje!![]()
We zitten op 1 lijn !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Meestal heb ik het niet zo op dit soort muziek, maar dit liedje vind ik echt geweldig
Ik heb ook nog even over de sms gestalktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
Zal ik mijn mailtje nog een keer sturen of zou 1 keer voldoende zijn?
[teletubbiestemmetje]quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
Zal ik mijn mailtje nog een keer sturen of zou 1 keer voldoende zijn?
Ik via mailquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog even over de sms gestalkt![]()
Donequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
[teletubbiestemmetje]Nog een keer
nog een keer
![]()
[teletubbiestemmetje]
Domien zit daar nu niet volgens mij...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
Michiel/Domien, LT4Vette is de afzender
Hoiquote:
Hehe, je moet toch gewoon requesten waar jij zin in hebt johquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:02 schreef D.Rose het volgende:
of zouden ze liever iets dance-achtigs hebben?
Niet? Dat nam ik aan omdat hij de link postte van het telefoongesprekquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Domien zit daar nu niet volgens mij...
Ik hoorde aan het begin van de uitzending mensen hier zeggen dat tessel er zat...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet? Dat nam ik aan omdat hij de link postte van het telefoongesprek
Zou daarom de cam uitstaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde aan het begin van de uitzending mensen hier zeggen dat tessel er zat...
Ik had wel het idee dat er een aantal mensen hier tessel erg interessant vondenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou daarom de cam uitstaan?(heb zelf niet gezien wie er zit.)
Die had allang d'r bek open getrokken als dat zo wasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde aan het begin van de uitzending mensen hier zeggen dat tessel er zat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |