quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:24 schreef Misstique het volgende:
Werd tijd.
Dat dat andere topic vol zat bedoel ik!quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dat andere topic vol zat bedoel ik!
Bier.quote:
Spruitenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:46 schreef cerror het volgende:
Charlie mikie alpha sprout.
Tentamenweek. Vandaag geen tentames.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Moet je niet naar school ofzo.
Daarom kun je het gratis online spelen, zodat je het kan leren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:37 schreef mcDavid het volgende:
Ik doe niet aan poker.
Ik heb het idee dat ik veel te vaak een hoge combinatie heb zonder te weten dat het iets is
en dat mijn broertje daar keihard misbruik van maakt.
sterker nog, als hij combinaties zou verzinnen zou ik het nog niet merken!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daarom kun je het gratis online spelen, zodat je het kan leren..
Misschien dat je dan een keer niet van school wordt getrapt inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:32 schreef mcDavid het volgende:
Misschien moet ik volgend blok maar eens zorgen dat ik mijn boeken heb vóór de tentames.
Het zou maar zo kunnen helpen he!quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien dat je dan een keer niet van school wordt getrapt inderdaad.
Heb jij ook een lekker zusje???quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:32 schreef mcDavid het volgende:
Misschien moet ik volgend blok maar eens zorgen dat ik mijn boeken heb vóór de tentames.
In dat geval hoefde ik er niet een te lenen he!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Heb jij ook een lekker zusje???
quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In dat geval hoefde ik er niet een te lenen he!
Maar ook uitgeleend voor een kratje bier.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey, anders had ik dr zelf wel genomen hoor!
True.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Maar ook uitgeleend voor een kratje bier.
Dat heb ik al heel langquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:16 schreef cerror het volgende:
Eindelijk al mijn computors in 1 kastje.
Kom maar brengen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:19 schreef Janetje het volgende:
Iemand wat aardappelrozetjes?
Ik heb er te veel..
Goed volk?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:21 schreef Misstique het volgende:
Volk.
't is dat er satésaus was, anders had mijn bami ook weinig voorgesteld.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:16 schreef Janetje het volgende:
Ok.. ik zit aardappelsmileys te eten..Best sad..
Hmmm... vooruit, jij ook wel. Omdat het woensdag is. Ofzo.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmm... vooruit, jij ook wel. Omdat het woensdag is. Ofzo.
Jupquote:
Ik ben er niet. Sssssst!quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:45 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
Ik zag je.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:44 schreef cerror het volgende:
Niemand is hier. Nog beter.
Dan ben ik incognito'h.
Hey Fries, kijk eens naar je PM.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:37 schreef cerror het volgende:
Nee.
Ohja, die had ik ook nog.quote:
D'uh, wist je dat niet?quote:
Bier.quote:
Check!quote:
Ik wil ook!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
D'uh, wist je dat niet?
Nouja, ik ben Half-fries.
En Half Joods.quote:
*biertje aangeeftquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
En Half Joods.
Ik ben wirklich verdoemt.
*Zwaaitquote:
*Naar dribbel kijkt..quote:
*laat zienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Naar dribbel kijkt..
Mag ik je halsslagader eens zien?
Dat rijmt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:44 schreef JDude het volgende:
Paginatwee-teeveepee.
Verdulle nou zeg! Maar dat mag ook wel, in deeltje 825. Op vrijdagmiddag.quote:
GO DAVID.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:57 schreef mcDavid het volgende:
Zo, met een beetje geluk heb ik misschien wel een 3 voor dat tentamen.
Was nog best gezellig @ de kloese btwquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:17 schreef cerror het volgende:
Groetjes van J. en c. Woord.
kusjes terugquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:17 schreef cerror het volgende:
Groetjes van J. en c. Woord.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:24 schreef Mokster het volgende:
Jullie zijn stom.
Ik heb zojuist, uit pure verveling, de draden van mijn surround-setje netjes weggewerkt . En de plintjes op de overloop gemaakt. Op zaterdagavond. Het moet niet gekker worden.quote:
Vermaak jij mij, dan vermaak ik jou.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
waar is de tijd dat mistiek en dagonerd heir nog waren en het goed vertoeven was als je je verveelde
Kan jij ook ongecontroleerd happen op loze opmerkingen ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vermaak jij mij, dan vermaak ik jou.
oquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:40 schreef Mokster het volgende:
Bij nader inzien klonk dit als een heel erg goedkope openingszin.
Ik kan een poging wagen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan jij ook ongecontroleerd happen op loze opmerkingen ?
quote:
GO!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk ben je gewoon een beetje dom dat je dat zo opvat
Ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk ben je gewoon een beetje dom dat je dat zo opvat
We kunnen ook even wachtenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het ontbreekt me enigszins aan inspiratie ben ik bang.
Gewoon doorgaan. Misschien helpt een warming-up. Een soort voorspel. Maar dan anders.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
We kunnen ook even wachten
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij bent zwart. Jij kunt niet bannen.
Alsof iemand bij jou uberhaubt aan voorspel zou beginnenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan. Misschien helpt een warming-up. Een soort voorspel. Maar dan anders.
Een kwijlende hond met een triangel.quote:
Ik zei dan ook: Maar dan anders.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Alsof iemand bij jou uberhaubt aan voorspel zou beginnen
Right back at ya.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
ff iets sneller reageren
BOE!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een kwijlende hond met een triangel.
Ik word er nog niet echt bang van.
Doe nog eens een poging?
Hij komt me vaag bekend voor...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Die heeft deze meneer opgegeten
[afbeelding]
Ik geloof dat ik het niet erg vind om niet paintgeniek te zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan tochjij bent bijvoorbeeld niet paintgeniek
in tegenstelling tot jan
OMFG!!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
je probeert wel zo stoer te zijn als jan.....
[afbeelding]
Nu begrijp ik waarom ik gedumpt ben. Ik ben een heks!!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Zie je totaal niet paint geniek
je ziet er niet uit
Qui es?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
deze is wel lief
[afbeelding]
karakteristiek zeer okay !
Ah komopquote:
je zou bijna zeggen dat het cerror is!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ah komop
muts
ongeschoren baard
brilletje
onschuldig lokje haar onder de muts uit
alleen bier ontbreekt
Excuus. Ik was even misleid door de puntmuts.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Zelfs iemand met jouw verstandelijk vermogen zou dit moeten herkennen
Zou ik ook zeggen hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 00:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Excuus. Ik was even misleid door de puntmuts.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jaja!
Wrijf het er maar in.
Die chocola kun je op je buik schrijven nu.
As ik er morgen achterkomt dat copicmarker inkt er niet afgaat met wassen is het vast minder grappig.quote:
je bent een man van het naveltruitjestype?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef timbob het volgende:
[..]
As ik er morgen achterkomt dat copicmarker inkt er niet afgaat met wassen is het vast minder grappig.
maar kon er nu wel om lachen
Nee, maar staat gewoon zo stom.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent een man van het naveltruitjestype?
Het heeft me een keer 20 minuten gekost om "Dribbel" van m'n arm af te wassen omdat ik zonodig in het tattoo-topic wou postenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef timbob het volgende:
[..]
As ik er morgen achterkomt dat copicmarker inkt er niet afgaat met wassen is het vast minder grappig.
maar kon er nu wel om lachen
TYFT OP!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef DennisQ het volgende:
Verrek zeg, jullie hier?
beter dan die turtle plakplaatjes van vroeger dan.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het heeft me een keer 20 minuten gekost om "Dribbel" van m'n arm af te wassen omdat ik zonodig in het tattoo-topic wou posten![]()
Erg vrouwelijk ook.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
moodswings zijn okay
Niet alle vrouwen met moodswings hebben een dikke kont.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
HEb ik een dikke kont met deze account ?
Houd je muil toch verdommrquote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen met moodswings hebben een dikke kont.
Hoe heette die man ook alweer...quote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef timbob het volgende:
I like big butts and I cannot lie
You other brothers can’t deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face
You get sprung and you wanna pull up tough
You notice that butt was stuffed
Deep in the jeans she’s wearing
I’m hooked and I can’t stop staring
Je hebt gelijk. Via msn was sneller geweest.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:32 schreef timbob het volgende:
Sir Mix-a-lot
Ik moet niks, op fok al helemaal niet.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu moet je ook een creatieve foto maken met een stekker
of je poot in het stopcontact ofzo
Ik was verkleed als "man met vingers in het stopcontact"quote:Op zondag 21 januari 2007 00:34 schreef Mokster het volgende:
Timbob, was jij niet als stekker verkleed met carnaval vorig jaar?
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:35 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik was verkleed als "man met vingers in het stopcontact"
compleet met stopcontact, brandgaten en opstaand rokerig haar.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu moet je ook een creatieve foto maken met een stekker
of je poot in het stopcontact ofzo
Ik had een stopcontact bij de gamma gehaald (of een andere zaak) en de gaten groter gemaakt voor m'n vingers.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]!
Hoe lang heb je erover gedaan om dat voor elkander te krijgen?!
Creatief!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:41 schreef timbob het volgende:
Ik had een stopcontact bij de gamma gehaald (of een andere zaak) en de gaten groter gemaakt voor m'n vingers.
Mooi longsleeveshirt met gaten erin gebrand, beetje as erop smeren.
haar omhoog met veel haarspreej erin.
viel best mee.
Voor de rest van de avond voornamelijk met je stopcontact tegen de muur leunen.
En bier in de andere hand.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:41 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik had een stopcontact bij de gamma gehaald (of een andere zaak) en de gaten groter gemaakt voor m'n vingers.
Mooi longsleeveshirt met gaten erin gebrand, beetje as erop smeren.
haar omhoog met veel haarspreej erin.
viel best mee.
Voor de rest van de avond voornamelijk met je stopcontact tegen de muur leunen.
Ah, is dat het.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
neger in ontkenningsfase
neem nog een banaan
waar op?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, is dat het.
Maar, nee, bedankt. Ik heb er al één op vandaag..
*ziet.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:06 schreef timbob het volgende:
Ik luister vinyl.
zie mij audiofiel zijn.
Laat ik daar nou gisteren ook last van gehad hebben!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:34 schreef timbob het volgende:
Goh, best koud nog als de kachel het niet doet.
jeetje! nee echt?quote:Op zondag 21 januari 2007 23:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laat ik daar nou gisteren ook last van gehad hebben!
ow ja! wat was haar account ook al weer?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:13 schreef Dribbel_ het volgende:
jezus
Oh joy.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:33 schreef mcDavid het volgende:
Nou, het duurt ff maar dan heb je ook wat!
die PM-envelopjes dus
Hoi Timquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:54 schreef timbob het volgende:
Wel grappig, dat FOK! altijd minimaal 2 dagen plat moet liggen, voor zoiets als een extra knopje boven de postsquote:
Potje topic-voetbal?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:26 schreef JDude het volgende:
Hallo. Bier. En tetten. En een schop tegen dit topic, vooral.
*Voorzet geeft.quote:
Mensen die zich "de verschrikkelijke" noemen en het woord "irritante busjostie" vergeten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:46 schreef mcDavid het volgende:
luie gothics die niet weten hoe het raam werkt
Janetje een dekentje geeft en laat David maar lullen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef Janetje het volgende:
Godver..Ik vond het al fucking koud in m'n kamer vandaag (ben lekker de hele dag in m'n nest films blijven kijken).. komt m'n ma binnen.. "Goh, wat koud hier joh, zal ik je raam maar eens dicht doen."
Laat dat dan godver niet open staan ma!
VM!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Janetje een dekentje geeft en laat David maar lullen!
Frisse lucht is goed voor je, muts!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:44 schreef Janetje het volgende:
Godver..Ik vond het al fucking koud in m'n kamer vandaag (ben lekker de hele dag in m'n nest films blijven kijken).. komt m'n ma binnen.. "Goh, wat koud hier joh, zal ik je raam maar eens dicht doen."
Laat dat dan godver niet open staan ma!
Dat zeiden ze in de Hongerwinter niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Frisse lucht is goed voor je, muts!
Frisse lucht is prima.. als het niet vriest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Frisse lucht is goed voor je, muts!
Frisse lucht is altijd goed, ook als het vriest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Frisse lucht is prima.. als het niet vriest.
Nee, toen zeiden ze "Arbeit Macht Frei!"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:56 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in de Hongerwinter niet.
Check je cerror PM even voor iets leuksquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:29 schreef Teringjakkie het volgende:
Arbeit macht paperclips.
En anders doen de negertjes het wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:29 schreef Teringjakkie het volgende:
Arbeit macht paperclips.
Aparte zinsconstructie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Check je cerror PM even voor iets leuks
Ik snap 'm welquote:
Interesseert me wérkelijk geen hol..quote:
Done.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Check je cerror PM even voor iets leuks
Wheheheh.. sterkte..quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:16 schreef cerror het volgende:
Zaterdag een feest.... zelf bier meenemen.
Zondag ben ik pas om half 4 's middags online schat ik.
Word waarschijnlijk Euroshopper, en wel 2 treeën gezien Sanne, Laurie en Mick ook meegaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:22 schreef JDude het volgende:
*Visualiseert c., slepend met groot kartonnen tray Hollandia.
En ik ben kut, zulks een overeenkomst.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
die avater is kut c
Ik wil de kanariequote:Op woensdag 24 januari 2007 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
En ik ben kut, zulks een overeenkomst.
A: PARKIET!quote:
parkiet kanariequote:Op woensdag 24 januari 2007 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
A: PARKIET!
B: mkay. Ben deze toch al zat.
Fooilah.quote:
Loodvergiftiging. Dat doe je gewoon samen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Word waarschijnlijk Euroshopper, en wel 2 treeën gezien Sanne, Laurie en Mick ook meegaan.
Lood èn alcohol!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Loodvergiftiging. Dat doe je gewoon samen!
Iets wat bij je modheid past. Allemaal hartjes met een NSB logo erdoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:03 schreef Janetje het volgende:
Ik wil ook weer eens een andere ava...
Iemand inspiratie voor me?
Vooral op woensdagen.quote:
Hartjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:12 schreef cerror het volgende:
Iets wat bij je modheid past. Allemaal hartjes met een NSB logo erdoor.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:03 schreef Janetje het volgende:
Eet even een zak zout.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Imagoverandering is marketingtechnisch gezien nu een goede stap.
Iets met 'CrUnK 4 LiFe' en Lil Jon doet het ook wel goed.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:03 schreef Janetje het volgende:
Nee je hebt alleen het winnende potje gewonnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:25 schreef JDude het volgende:
Ik heb Dribbel_ verslagen met MSN poker!
Dat waren oefenpotjes!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee je hebt alleen het winnende potje gewonnen![]()
de 1838 andere niet
nee, hij bestaat namelijk pas 80 seconden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toeval dat niemand em gebruikt ?
Toeval dat niemand em gaat gebruiken ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, hij bestaat namelijk pas 80 seconden.
Precies.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Je liet me gewoon in de waan dat ik kon winnen he![]()
Sorry. Hij comprimeerde slecht naar 60x60 en zulks. En stiekem is Ceiling Cat heiligquote:
Ik zie er altijd die 'Ceiling cat is watching you masturbate' tekst bij, en dan komt dat hevige, knagende onderbuikgevoel weer omhoog.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Sorry. Hij comprimeerde slecht naar 60x60 en zulks. En stiekem is Ceiling Cat heilig.
Hoi dribbel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toeval dat niemand em gaat gebruiken ?![]()
Hoi dribbel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toeval dat niemand em gaat gebruiken ?![]()
zet 'm in de usericon manager!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Gopdver ik probeerde 3 minuten die klote avater in te stellen en steeds foutmeldingen
omdat nikky m'n sig te lang heeft gemaakt![]()
Dank, Nosh. Dank.quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:31 schreef Nosh het volgende:
Ik zie er altijd die 'Ceiling cat is watching you masturbate' tekst bij, en dan komt dat hevige, knagende onderbuikgevoel weer omhoog.
Maar toch. True.
2,5 van de drie zelfs!quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:35 schreef mcDavid het volgende:
wel triest... allemaal 2 van de 3 zijn mannen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |