bij een fysiotherapeut vragen kan misschien helpen idd, of huisarts natuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:57 schreef Salsagirl het volgende:
Ben je er wel mee naar de huisarts geweest en heeft die je dan niet door gestuurd?
Wordt niets mee gedaan met een gebroken teenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:57 schreef Salsagirl het volgende:
Ben je er wel mee naar de huisarts geweest en heeft die je dan niet door gestuurd?
Dit dus doen jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:06 schreef belsen het volgende:
Een kleine teen wordt niet gezet, maar als ie inderdaad zwaar gekneust of gebroken is, kun je hem vasttapen aan je 'ringteen' :;) , dat verlicht het zeker.
Het heeft bij mij geholpen en het advies kwam van een arts in opleiding.
Sterkte.
Verbandgaasje ertussen! Dat ik daar niet op ben gekomenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:44 schreef DarkElf het volgende:
kan je ze niet intapen je tenen met een verbandgaasje? dat houdt hem ook recht maar is minder irriterend en drukken dan tape..
en dan een dikke sok aan en een slipper...
en als krukken beter voelt met lopen dan begruik je die toch gewoon? moet je helemaal zelf weten
Oh ja dan neem ik wel zwarte en dan zwarte sokken er in ofzo, dan valt het niet zo opquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Als je nou eens een paar goedkope gympies koopt (van die stoffen dingen) dan kun je gewoon het voorste deel eraf knippen, maar dan zo dat de zool blijft zitten. Ik heb een tijdje met mijn grote teen in een spalk moeten lopen en dat heb ik ook zo opgelost. Ging prima. Alleen keken mensen me raar aan omdat ik met twee verschillende schoenen liep
voor een teen? toen ik een breuk in mn elleboog had mocht ik na een week al uit het drukverband....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef Bastoenie het volgende:
Voor herstel denk ik dat je moet rekenen op zo'n 6 weken
teen is beweeglijker + kleiner, dan zou het langer kunnen durenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:06 schreef men_in_red het volgende:
[..]
voor een teen? toen ik een breuk in mn elleboog had mocht ik na een week al uit het drukverband....
heeft de dokter het niet gezegd?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh ja dan neem ik wel zwarte en dan zwarte sokken er in ofzo, dan valt het niet zo op
Iemand een idee hoe lang het duurt, gemiddeld gezien? Dan weet ik waar ik me op in moet stellen
tering, mijn vinger is gezet, vastgetaped aan de andere vinger, verbandje eromheen die er na twee weken weer af mocht, et voilaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
teen is beweeglijker + kleiner, dan zou het langer kunnen duren
toen ik afgelopen donderdag in het ziekenhuis lag te wachten op mijn operatie, kwam er even een man naast me op de kamer. die had zijn vinger gebroken. was 4 weken in hard gips geweest, twee weken in ondersteunend gips. dat was er nu af. ze hadden gekeken of 't geopereerd moest worden, bleek niet nodig. fysiotherapeut zei dat 'ie er nog wel een week of 4 mee zoet was voor 't weer redelijk normaal was.
de ene breuk is de andere niet
die van hem stond recht, dat dan weer welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tering, mijn vinger is gezet, vastgetaped aan de andere vinger, verbandje eromheen die er na twee weken weer af mocht, et voila.
Hij staat nog steeds scheef, dat wel.
ja, zo zijn doktoren somsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik trek er nog wel een week of 4 voor uit dus. Bedankt voor de tips allemaal!
Oh en Wombcat, de dokter zei er niks overIk kwam daar binnen gestrompeld, hij keek ernaar en zei 'Zo, dus jij denkt dat ik daar wel wat aan kan doen?'
En toen mocht ik weer gaan![]()
ja, dat was ik ook al van plan. ik wil de foto's die ze vrijdagochtend gemaakt hebben ook wel zien. ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niet op vallen
Ik zou zulke dingen toch vragen bij de nacontrole, vind ik zelf altijd wel fijn om te weten
Dat is vrij normaal ja. Ik heb ook eens e.e.a. gebroken toen er een container vol drank over mijn voeten reed, maar daar was ook weinig aan te doen. Een pleister tegen het bloeden en hopen op de goede afloop, ongeveer. Maar ik had er ook weinig last van, ik ben ook eerst nog 2 uur door gaan werken en pas later die dag eens de huisarts gaan bellen omdat het toch wel wat vervelend was.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik trek er nog wel een week of 4 voor uit dus. Bedankt voor de tips allemaal!
Oh en Wombcat, de dokter zei er niks overIk kwam daar binnen gestrompeld, hij keek ernaar en zei 'Zo, dus jij denkt dat ik daar wel wat aan kan doen?'
En toen mocht ik weer gaan![]()
Ja, ik ben blij dat ik al die tijd kisten droeg. Had ik dat nu ook maar gedaan op de dag dat ze een container drank over mijn voet reden (die was er dan niet overheen gegaan), maar nee, ik had haast en ging op mijn sportschoenen werken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:48 schreef Sheriam het volgende:
En wel ruim zes weken echt *helemaal* nergens tegen stoten; zelfs een klein stootje wat je normaal nauwelijks zou merken, tegen een losliggende tas die meegeeft bijvoorbeeld, blijft nog eng lang zeer doen. Spullen opruimen dus![]()
Wat is erger: vier weken voor aansteller te worden uitgemaakt of een teen waar je jaren later nog last van hebt omdat die niet goed geheeld is? Ik heb een jaar of 10 geleden de kiezen op elkaar geklemd en doorgelopen met zoiets, nu heb ik nog steeds last met bepaalde schoenen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb wel krukken omdat ik een bij tijd en wijle opspelende handicap heb. De pest is alleen dat iedereen je voor aansteller uitmaakt omdat je met 'alleen maar' een gebroken teen naar krukken grijpt.
Goed, dat was even de eye-opener die ik nodig had.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is erger: vier weken voor aansteller te worden uitgemaakt of een teen waar je jaren later nog last van hebt omdat die niet goed geheeld is? Ik heb een jaar of 10 geleden de kiezen op elkaar geklemd en doorgelopen met zoiets, nu heb ik nog steeds last met bepaalde schoenen.
Sterkte enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |