ja, ondergaanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn ook van die dingen die je niet moet zeggen maar moet doen![]()
en geen reden om er om 4 uur niet meer te zitten, maar hapert het niet bovenin inmiddels?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, maar das geen reden om hier om 4 uur nog te zitten.
Neuh, t hapert niet....... ik merk alleen dat ik rare dingen ga zeggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:56 schreef tipsch het volgende:
en geen reden om er om 4 uur niet meer te zitten, maar hapert het niet bovenin inmiddels?
Durven wel, kunnen ook. Zal voor haar frustrerend worden en voor mij niet boeiend.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je je door Natasia durven/kunnen laten pijpen??
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je je door Natasia durven/kunnen laten pijpen??
Dat zou idd frustrerend zijn... als t het iemand niet zou boeien. Daar zou ze van flippen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:58 schreef tipsch het volgende:
Durven wel, kunnen ook. Zal voor haar frustrerend worden en voor mij niet boeiend.
Nu welquote:
in geestquote:
Als ze haar frustratie dan maar niet direct op mij afreageert hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd frustrerend zijn... als t het iemand niet zou boeien. Daar zou ze van flippen.
Daarom was de vraag ook of je het wel durfde..... die zie ik zo dr tanden er (net iets te hard) inzetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:02 schreef tipsch het volgende:
Als ze haar frustratie dan maar niet direct op mij afreageert he
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:02 schreef Leandra het volgende:
De streams staan hier al uit
ah zo, heel scherpquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom was de vraag ook of je het wel durfde..... die zie ik zo dr tanden er (net iets te hard) inzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |