Mannen in witte pakken met spuit en stethoscoop? ... da's vast voor Natasia ... of voor Brian misschien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef bosb het volgende:
Wie kwam daar door het beeld rennen?
Ik gok dat ze er langer in blijft als Nathanael of Bart.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
natasia; ik weet dat jullie willen dat ik blijf.
en ik blijf voorlopig ook wel. Maar er komt toch een tijd dat ik moet gaan, snap je ?
Ja, volgens mij doelde ze hier op het feit dat ze weggestemd wil worden.. .nl begon ook een beetje te lachen en brainless begon opeens heel hard op zijn gitaar te spelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
en ik blijf voorlopig ook wel. Maar er komt toch een tijd dat ik moet gaan, snap je ?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:44 schreef kleinzusje het volgende:
Oh darling sorry, blijf gewoon je schoen zetten
die tijd is al lang gekomenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
Je ziet nu heel goed hoe mediageil ze is. .nl geeft aan dat hij er op zich geen problemen mee heeft, en 300.000 kijkers veel te weinig is. Nataaasia zou het een ramp vinden als het stopt..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:08 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als het programma voortijdig zou stoppen:
Natasia: dan ben je onderdeel van een geflopt project en dat lijkt mij niet zo leuk
Op zich is hij best helder. Hij ziet het als een pilot, een "proef" van talpa, ze weten natuurlijk vooraf niet of het aan gaat slaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia trekt een zuur gezicht. Nathanael gaat los over zijn visie op het programma, waarvan ik dus geen ruk snap ...
Je ziet haar denken: daar gaan m'n nieuwe tieten, rijbewijs, strakke buik. Hm...misschien dat ik die powerplate mee naar huis krijg.
da's waar en hij denkt er tenminste nog over na.. Ik stoor me eigenlijk meer aan zijn woordkeuze.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef bosb het volgende:
[..]
Op zich is hij best helder. Hij ziet het als een pilot, een "proef" van talpa, ze weten natuurlijk vooraf niet of het aan gaat slaan.
Daarbij is hij heel realistisch, dat als er te weinig kijkers zijn, en het concept dus niet aanslaat, de kans dan groot is dat het programma stop gezet wordt.
Je wilt jezelf laten opsturen naar DGK?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:15 schreef bosb het volgende:
Kunnen wij als fok niet een pallet verpakkingen regelen, en dan naar DGK gaan om daar een aantal bewoners goed de waarheid te vertellen ? Op zich best een goed idee......
Kijk even op de blog van brainquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wilt jezelf laten opsturen naar DGK?
De sticker opdracht moet volgens mij weer opnieuw opgenomen worden, omdat er iets fout is gegaan vorige keer...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:21 schreef Kinga het volgende:
Wat gaan we krijgen, wrom zitten ze op de bank?
Ja die gast denkt dat Fok! wel ff helpt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:21 schreef bosb het volgende:
[..]
Kijk even op de blog van brain
http://goudenbrian.web-log.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |