Beste luitjes,
Misschien dat een aantal het aan zagen komen misschien ook niet.
De beslissing is al enige tijd geleden genomen. Ik voelde mij echter bezwaard om het eerder te melden, te midden in de discussies en het werk voor de nieuwe opzet die er moest komen. Samen met Xila en Yoni besloten we daarom dat ik eerst netjes het werkje afmaakte en het stoppen pas daarna kenbaar te maken.
De reden is dat ik altijd transparant naar jullie heb willen zijn. Daarom gaf ik dan ook mijn mening weer, onder andere in de discussietopics over de wedstrijden. Ik heb echter gemerkt dat ik het lastig vind om mijn mening eerst met anderen te overleggen voordat ik er een mag/ kan vormen. Ik besef in deze dat het lastig is om duidelijkheid aan julie te verschaffen, hetgeen niet ten goede komt van de users en de wedstrijden.
Ik wil fok daarom zowel voor jullie als voor mezelf leuk houden. Het blijft een vrije tijds besteding ter ontspanning, ik "werk" al hard genoeg in mijn proffesionele leven
Daarom zie ik jullie met plezier terug als user. Ik wil verder Xila en Yoni bedanken voor de samenwerking, het waren een paar geweldige weken
Ik nodig hen uit om aan te geven wat hun idee is over de verdere coordinatie van de wedstrijden.
Verder iedereen bedankt voor de positieve reacties, kritiek en geduld