Deze doet 't nog niet?quote:Over de users:
Vanaf nu kan iedereen zien waar diegene woont, users kunnen zich hier melden zodat men van elkaar weet waar ze zo'n beetje zitten.
· User kaart 'De atmosfeer staat op ontploffen'
met zoveel wind op hoogte kan je rond de frontpassage eigenlijk wel uitgaan van heel forse windstoten.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef DemonRage het volgende:
Als het met buien gepaard gaat, dan kunnen er best wel gemene windstoten bij zitten.
Dat wil ik nou ook weer nietquote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef Keromane het volgende:
Situatie lijkt op 1990, toen waaide het op 850hpa nog iets harder. Tenminste, als deze prognoses uitkomen.
Met de wind aan de grond zou je een orkaan van pakweg de 3e categorie hebben.
Dan ben jij zeker niet de enige.....1 nov storm was ook al heftiger dan verwacht, en zo ging het al eens een paar keerquote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef Againzender het volgende:
Zit mij niet lekker, die situatie voor donderdag... zoveel wind op hoogte ook, vraag mij af wat dat gaat worden allemaal.
Je mamma op FoK!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
met zoveel wind op hoogte kan je rond de frontpassage eigenlijk wel uitgaan van heel forse windstoten.
Mijn pa en zwager hebben een kas, hopelijk zit alles een beetje vast. En mijn moeder kan dit topic niet meer vinden sinds het DE forum er is
Morgen maar weer ff bijpraten door de telefoon dan.
1990 staat mij nog erg goed voor de geest, toen stond ook al een tijdje vast dat er een stevige storm zou komen. Alleen dat 'ie zo zwaar werd, en vooral die achterlijk zware windstoten, dat zag je pas heel kort van tevoren aankomen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef Keromane het volgende:
Situatie lijkt op 1990, toen waaide het op 850hpa nog iets harder. Tenminste, als deze prognoses uitkomen.
Met de wind aan de grond zou je een orkaan van pakweg de 3e categorie hebben.
ze leest alleen maar hoor, maar ze is verder een hele hippe omaquote:
Lurkersquote:Op maandag 15 januari 2007 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze leest alleen maar hoor, maar ze is verder een hele hippe oma
Er gaat zeker weten wel iets gebeuren nuquote:Op maandag 15 januari 2007 22:30 schreef IkWilbert het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ook een dagje vrij kan krijgen donderdag, ik wacht wel even tot het laatst mogelijke moment met aanvragen. Geen zin om vrij te hebben en dat er dan niets gebeurt...
Toen hadden we wel een laag van 948 hPa tegenover 965 hPa nu, en toen lag de depressie optimaal ten opzichte van ons land en volgde ook precies de meeste optimale koers, nu geldt dat allemaal niet. De situatie is qua configuratie behoorlijk goed vergelijkbaar, maar de diverse parameters waren in 1990 nog wel een stukje steviger.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef Keromane het volgende:
idd, daar gaat het omquote:Op maandag 15 januari 2007 22:47 schreef DemonRage het volgende:
Zoveel maakt het niet uit of de kerndruk van de depressie 948 hPa of 965 hPa is. Als de luchtdrukgradiënt maar lekker groot is dan gaat het hard waaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |