Mensen die nieuwe auto's kopenquote:
Ik denk dat jij nog veel moet leren. Veel het geld van een nieuwe Golf/Focus kun je een 2 jaar oude Audi A4 met alles erop en eraan kopen. Waarmee denk jij meer te imponeren?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:05 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Alsof je status hebt en de chickies kunt playenmet een 2e hands brik
![]()
Jij moet nog veel leren.
Jij: hee chickie, check mijn nieuw spange waggiequote:Op zondag 10 augustus 2008 16:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog veel moet leren. Veel het geld van een nieuwe Golf/Focus kun je een 2 jaar oude Audi A4 met alles erop en eraan kopen. Waarmee denk jij meer te imponeren?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:05 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Alsof je status hebt en de chickies kunt playenmet een 2e hands brik
![]()
Jij moet nog veel leren.
Als of zo'n wijf weet of een auto nieuw is of 2e handsquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:29 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij: hee chickie, check mijn nieuw spange waggie![]()
Chickie: ey kill check jezelf, ga weg deze is 2e hands man, tantoe faya kill, laters
jij:
Dude, het kentekensysteem is sinds kort veranderd in: cijfer-cijfer-letter-letter-letter-cijferquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als of zo'n wijf weet of een auto nieuw is of 2e hands
Dat weet een wijf niet. Oftewel, B.E.D. date met manwijvenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dude, het kentekensysteem is sinds kort veranderd in: cijfer-cijfer-letter-letter-letter-cijfer
Whehehequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat weet een wijf niet. Oftewel, B.E.D. date met manwijven
Wel een bak waar je mee gezien kunt worden. En voor de nieuwprijs van een middenklasser koop je een A4 (zelfs cabrioquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Punt 2: een tweedehands A4, een bak waar een ander met z'n stinkreet al 150.000 km mee heeft gereden
zwaar triestquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:57 schreef blingbling11 het volgende:
Ja hoor, zag ik die losert van een John van der Peijl weer rijden door Nieuw Vennep vanmiddag. Hij heb ook een nieuw waggie. Hij heb zijn Mercedes Cabrio omgeruild voor een BMW Cabrio. En hij heeft een spange zonnebril en zijn haar naar achteren gekamd. Hij kan tenminste WEL chikkies playen yo.
Jij misschien niet, ik zie er goddelijk uit waardoor ik zelfs met een lada succes heb.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:05 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Alsof je status hebt en de chickies kunt playen![]()
Ken jij vrouwen die dat systeem kennen dan? en over 2 jaar heeft jouw nieuw bling auto ook een kenteken van 2 jaar oud. Wat dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dude, het kentekensysteem is sinds kort veranderd in: cijfer-cijfer-letter-letter-letter-cijfer
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ken jij vrouwen die dat systeem kennen dan? en over 2 jaar heeft jouw nieuw bling auto ook een kenteken van 2 jaar oud. Wat dan?
en wat cheqy zegt, met mijn goddelijke lichaam trek ik zelfs de aandacht van dames in een suzuki alto 0.8
Snel een proefrit maken met de duurste bak die ze hebben en hem er tegenaan parkeren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:57 schreef blingbling11 het volgende:
Ja hoor, zag ik die losert van een John van der Peijl weer rijden door Nieuw Vennep vanmiddag. Hij heb ook een nieuw waggie. Hij heb zijn Mercedes Cabrio omgeruild voor een BMW Cabrio. En hij heeft een spange zonnebril en zijn haar naar achteren gekamd. Hij kan tenminste WEL chikkies playen yo.
Whehehe.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Snel een proefrit maken met de duurste bak die ze hebben en hem er tegenaan parkeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |