wat een aansteller.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
ah hij heeft er een pleistertje op.....zeker koortslip
Vast Herpes......(koortslip) .....quote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft die vent op zijn lip?
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
ah hij heeft er een pleistertje op.....zeker koortslip
Het lijkt me nogal een ijdel mannetje die Robertquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
ZEg DGK_redactie. Als jullie dan toch veel gaan pokeren, zorg dan voor een goede kaartencamera, een overzichtscamera en wat statistieken.. live! ... Zo hebben jullie ook een uitdaging !
Ik heb vannacht nog tot 2.15 dat pokeren NED-DUITS gevolgd op veronica.... wie denk je dat er wintquote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
tja heel frappant.. Poker krijgt even een superboost in de media en iedereen begint spontaan te pokeren...
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als er een serie creatief figuurpoepen op tv komt...
serieus, was dat gisteravond op TV? En duitsland won ?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog tot 2.15 dat pokeren NED-DUITS gevolgd op veronica.... wie denk je dat er wint![]()
Ik heb twee dagen gmist zit NL er nog in? Komt dat vanavond weer?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog tot 2.15 dat pokeren NED-DUITS gevolgd op veronica.... wie denk je dat er wint![]()
Ja en ik heb geen idee, tv gids checken?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen gmist zit NL er nog in? Komt dat vanavond weer?
Over een kwartiertje komt er met die BN'ers op Veronica. Was de vorige keer geen drol aan.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen gmist zit NL er nog in? Komt dat vanavond weer?
Done that! Tnx!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en ik heb geen idee, tv gids checken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |