Maar jou geloven we niet, want jij hebt een motiefquote:Op maandag 15 januari 2007 21:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij elbany hoor.![]()
En we gaan weer door naar de volgende rondequote:Op maandag 15 januari 2007 21:15 schreef Schorpioen het volgende:
Garfield
Nee deze man heeft gewoon een naamquote:Op maandag 15 januari 2007 21:25 schreef DiviFilius het volgende:
Is het die pianist zonder naam die ze een tijdje terug in Engeland vonden ?
Hij komt ook niet uit die hoek.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:27 schreef Neleos het volgende:
Dave Brubeck?
Hij is vooral bekend van het klavierwerk van Bach.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:31 schreef Neleos het volgende:
Een echte klassieke pianist?
Hmm, ben een beetje bang dat ik dan toch moet afhaken.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:33 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Hij is vooral bekend van het klavierwerk van Bach.
Nee het is een Canadees, Horowitz is het dus nietquote:Op maandag 15 januari 2007 21:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmm, ben een beetje bang dat ik dan toch moet afhaken.
Ik zit met een Russische pianist in het hoofd op wiens naam ik niet kan komen. Is het een Rus?
Nee, die bedoelde ik niet. Ik ga even googlen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:36 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Nee het is een Canadees, Horowitz is het dus niet
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef Neleos het volgende:
Svjatoslav Richter bedoelde ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |