Was net een dichtgooipost te maken, toen Fok zei dat ik niet in een dicht topic kon posten, dus je was me voor!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:40 schreef Neuk het volgende:
Ik schreef dus dat dat misschien wel niet zo sexy was... tepels met spruw...Misschien moet ik es leren mijn typ te houden nu en dan...
Ik ga toch maar de arts bellen hier. Het wordt niet erger, maar ook niet beter. De pijn links, flinke steken zo nu en dan en ook links een wittig stukje op mijn tepel, alsof alle kleurstof eruit getrokken is.quote:Anyways... het valt me tegen hoeveel vrouwen spruw hebben (en er meestal ook nog laat achter komen ook!).
Hoort bij het genezingsprocesquote:
Dus tochquote:Op maandag 15 januari 2007 21:24 schreef Randa_v het volgende:
Ja had ik ook zwarte puntjes op mijn tepel, dus klopt een blaar wordt zwart. De LK zei dat hij dan goed aan het helen is. De pijn was ook meteen weg.
Hehe....quote:Op maandag 15 januari 2007 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Ik ga toch maar de arts bellen hier.
Wow, ik had niet in de gaten dat je vandaag al was begonnen!quote:Vandaag voor het eerst gewerkt en gekolfd. Ik zit dus op zolder daar, afsluitbaar maar zonder water (1 verdieping lager wel). Maar, ik heb een tv daar!![]()
Ja, die heeft er al die tijd gezeten. Ook tijdens het kolven had ik er last van. En nu pas geneest de blaar. Kun je je voorstellen dat ik misschien al die tijd met de blaar rechtstreeks had moeten voeden?...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:40 schreef Moonah het volgende:
En heb jij ál die tijd die blaar gehad PV?
Daar was al dat gedoe natuurlijk mee begonnen....
Manman, wat een tietenellende wordt hier toch af en toe besproken!![]()
Zeg dat wel, en dan te bedenken dat het allemaal zo makkelijk zou moeten zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 23:40 schreef Moonah het volgende:
Manman, wat een tietenellende wordt hier toch af en toe besproken!![]()
pm goed dat je gebeld hbet beter voor de zekerheid wel gaan hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:21 schreef PM-girl het volgende:
Morgen naar de ha, om 14:00 uur.
Niemand overigens die onze theorie over het krimpen van bevroren melk ondersteunt?
Mooi, mijn gezag strekt zich zelfs over internet uit!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:21 schreef PM-girl het volgende:
Morgen naar de ha, om 14:00 uur.
Ik wilde eigenlijk eerst niet bellen, het ging immers weer goed vanmorgen. Maarja, anders wordt Moonah boos, dus toch maar gebeld
Ik geloof ook dat het met het type blaar of de locatie van de blaar te maken heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:33 schreef YPPY het volgende:
Dat heeft lang geduurd PV. Ik heb alleen blaren op mijn voeten gehad, die werden nooit zwart geloof ik, maar dit is vast een andere categorie.
Ik vind het zo grappig dat je hier veel meer bespreekt dan irl. (met spruw had ik overigen niet zozeer paarse, wel kapotte, gescheurde leek het, tepels). Net als op de meet, ik heb nooit eerder mijn hechtingen besproken.
Dat is leuk die tv PM! Kun je video's van Simon meenemen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mooi, mijn gezag strekt zich zelfs over internet uit!![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:31 schreef Stiekemurd het volgende:
Nee helemaal niks....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |