SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe de mods te bereiken:
static[@]fok.nl
cinnamongirl[@]fok.nl
* Hihi , iedereen zo op dit topic klikken, terwijl ze op zoek zijn naar het feedbacktopic.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Gek, daar heb ik nooit zo veel last vanquote:Op maandag 15 januari 2007 19:17 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mn klik wat doe je?
Dat komt omdat jij erin postquote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Paltos het volgende:
Wat een raar topic.
Ah, dus op het gebied van zowel reallife-soaps als life-soaps? Tof.quote:Zoals je ziet kun je hier terecht voor alles op het gebied van (r)ls en de Showbizz nieuwtjes, roddel en achterklap.
Da's toch niet zo raar. Ga jij niet mee op meet?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij erin post [afbeelding].
Ja maar jij bent jij!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gek, daar heb ik nooit zo veel last van![]()
Ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raar. Ga jij niet mee op meet?
Heel opmerkzaam. Ik zou ook niet weten wat een 'Life-soap' isquote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef Bupatih het volgende:
Er zit trouwens wel een fout in de SHO-FB-OP.
[..]
Ah, dus op het gebied van zowel reallife-soaps als life-soaps? Tof.
Of we nemen samen een kamerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
same here, heb geen zin om zat in de trein te zitten enzo
Okquote:je komt gewoon. punt.
Al is dat niet per definitie een goed teken.quote:
En een apostrof negeert alle regels.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al is dat niet per definitie een goed teken.
Hihi.
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat het een nummer van U2 is.
Werd ook bij Friends gespeeld bij aflevering "The one with the list..." Waarin Rachel en Ross voor het eerst ruzie hebben nadat ze eindelijk wat voor elkaar kregen.
Het nummer heeft geloof ik een zinnetje: "I can see the ..... in your eyes..." of "And I wait.... " of zo iets.
Wie helpt?.
Nee, de OP's van de vorige SC-topics waren feest?quote:
ShowChat heeft een vaste naam en geen OP! Deal with it of vertrekquote:Op maandag 15 januari 2007 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, de OP's van de vorige SC-topics waren feest?
Je mag heul nie klikkenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral klikken na ongeveer ehm, 300 posts
Volgens de regels heeft ShowChat een vaste naam én OP.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
ShowChat heeft een vaste naam en geen OP! Deal with it of vertrek.
Oh wacht.. ik zie je grap nu pasquote:Op maandag 15 januari 2007 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens de regels heeft ShowChat een vaste naam én OP.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef babette21 het volgende:
ik kon dit kuttopic dus niet vinden he
Ja, maar de helft werd daarna aangepast.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef babette21 het volgende:
en XM: goed zo meid!! maar eh, dat van die kamer... ik wacht eerst m'n date even af
Ik ben alweer aan het eind van seizoen 2quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef babette21 het volgende:
en Diz: I know!!! [/monica] maar 't blijft 'n zeiknummer
Oudjes gaan voor dames.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
"waar static en kaneelmeisje roeleren!" kan dat niet "waar kaneelmeisje en static roeleren!" worden?
Heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oudjes gaan voor dames.
Althans, in de tram.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry hier had ik overheen gelezen...
waarschijnlijk een uur of vier in Utrecht, gaan we elkaar even van de baan kegelen (nou ja bowlen), dan ff borrelen, uur of 6, half 7 eten en wie wil kan blijven hangen om te zuipen
hoe laat en waar precies weet ik na reserveren, zelfde geldt voor het eten (voor degene die wat later komen)
more questions??
Wat nou weer?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:34 schreef Svensational het volgende:
Bupatih maakt dezelfde toffe grapjes als ik!
Nee. Onder de tram.quote:
De spoiler stiekem aanpassenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
De spoiler stiekem aanpassen!
En toen tiefte je ze door een tramhokje?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:39 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mn tram wat doen ze?
Ja nee, dan regen ik nat. Ik ben niet gek. Oh. Toch wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen tiefte je ze door een tramhokje?
Dus ik kom niet.quote:
Oh, laat dan mn laatste pm maar zitten babettequote:
Je had iets spannends in gedachte tussen jou, babette en Sven?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, laat dan mn laatste pm maar zitten babette![]()
As ifquote:
Nee, ik pmde haar net met vragen die dus in die post beantwoord zijn.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je had iets spannends in gedachten tussen jou, babette en Sven?
Rekel.quote:
Oh.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik pmde haar net met vragen die dus in die post beantwoord zijn.
Kom nou, ik mag dat grapje toch wel één keer makenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Dus zaterdag kan ik het hele topic volbaggeren?
Ik kan je helaas niet helpen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Bupatih het volgende:
yep....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kotst zhen ook zo vaak IRL als ie op Fok! doet?
Ik ben er ook nog.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja, op die leeftijdquote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep....
tenzij hij met z'n zweepje speelt![]()
Alsof ik jou daarvoor nodig heb:quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:12 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst gepost in de eerste 2 weken van 2007?
(1 t/m 14 januari)
1. 2621 DaveMasteR
2. 2128 tong80
3. 2066 mstr
4. 1728 Bupatih
Shame on me.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsof ik jou daarvoor nodig heb:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alsof ik jou daarvoor nodig heb:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef babette21 het volgende:
die kut-Woeli heeft m'n hele prono over genomen![]()
Vraag je aan ons of je DaveMaster kent?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:04 schreef Paltos het volgende:
Ik ken die DaveMaster niet eens?
Wel wat ik nu net gedaan hebquote:
Een beetje te moeilijk voor mij, ben ik bang.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:12 schreef Paltos het volgende:
[..]
Aha, een ONZ-user. Leuk forum, dat.
Net als MEN, uiteraard.
Whehehehequote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffff, beetje letterlijk de prono van Woelli jatten.
Die van mij zal trouwens niet heel erg verschillen...quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou
maar jij gaat mij nog dankbaar zijn, mannetje![]()
![]()
Maar jouw icon doet het lekker niet.quote:
O, nergens last vanquote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jouw icon doet het lekker niet.
-edit-
Wel.
-edit2-
Niet.
-edit3-
WEL!
En iedereen maar denken dat jij nooit meetquote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, Sven meeten. Been there, done that.
Ze moesten eens weten.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
En iedereen maar denken dat jij nooit meet!
We moeten binnenkort weer eens gaan eten. Zwolle dit keer?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:56 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga het tenminste niet wekenlang rondbazuinen.
Mja, maar dat wordt dan na de tentamens, ben ik bang (over anderhalve week dus).quote:Op maandag 15 januari 2007 21:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
We moeten binnenkort weer eens gaan eten. Zwolle dit keer?
Ik dacht dat je eerlijk wilde zijn tegenover de rest van ShowChatquote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mja, maar dat wordt dan na de tentamens, ben ik bang (over anderhalve week dus).
Maar kan dit niet via msn, zoals gewoonlijk?
Ja, euh. Ze zijn er nu toch al achter gekomen. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar meteen open kaart ga spelen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerlijk wilde zijn tegenover de rest van ShowChat?
Er is maar één Pino en dat ben ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Is er dan helemaal niets meer zeker in deze wereld?.
Jij niet alleen mopquote:Op maandag 15 januari 2007 22:23 schreef PeRi het volgende:
Ik wil Dada meeten.
Als ik jou naam gewoon opschrijf zoals iedereen dat zo ziet. Ben je een breezersletjequote:Op maandag 15 januari 2007 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even een filosofietje...
Dizer.. omgedraaid rezid.... als je dat een beetje weird uitspreekt zou je het als red zit kunnen zien... en dat betekent rode puist
Zie de rest van de TT + OP.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:24 schreef PeRi het volgende:
Waarom is er geen TT nummer eigenlijk?
Bupa denkt dat het grappig is. Kijk maar naar deze TT en naar de TT van SHO Feedback...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:24 schreef PeRi het volgende:
Waarom is er geen TT nummer eigenlijk?
Euhm, ja. En nu?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even een filosofietje...
Dizer.. omgedraaid rezid.... als je dat een beetje weird uitspreekt zou je het als red zit kunnen zien... en dat betekent rode puist
Teruglezenquote:
Ja dat had ik al wel gezien jaquote:Op maandag 15 januari 2007 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bupa denkt dat het grappig is. Kijk maar naar deze TT en naar de TT van SHO Feedback...
Jou moet met een w en die punt had beter een komma kunnen zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik jou naam gewoon opschrijf zoals iedereen dat zo ziet. Ben je een breezersletje.
Nu niks. Moet alles ergens toe leiden dan?quote:
*googlet*quote:Op maandag 15 januari 2007 22:31 schreef Bupatih het volgende:
Licht uit, zelfspot aan.
quote:
Bupatih meet!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, euh. Ze zijn er nu toch al achter gekomen. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar meteen open kaart ga spelen.Ik blijf er gewoon bij dat ik zélf uitkies wie ik ga meeten in plaats van meteen de hele mikmak te gaan meeten.
Ik moest er om lachen!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*googlet*
Yes! Weer een Bupa®-uitspraak!
Weet je wat, ga maar voor een makkelijke weg... pak de turk maar op zo een manier. Hoe goedkoopquote:Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jou moet met een w en die punt had beter een komma kunnen zijn.
mij danquote:
Ik huiverquote:Op maandag 15 januari 2007 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je wat, ga maar voor een makkelijke weg... pak de turk maar op zo een manier. Hoe goedkoop!
Wacht maar... zaterdag he.... zaterdag dan knuffel ik je.
Whehe, en ik kom niet ee.....quote:
Sorry & GeeftNiet, the dynamic duoquote:Op maandag 15 januari 2007 22:42 schreef rena het volgende:
Wie komen er allemaal joh, zaterdag?
alwaysthebestquote:Op maandag 15 januari 2007 22:42 schreef rena het volgende:
Wie komen er allemaal joh, zaterdag?
quote:
Je kunt maar beter niet komen.quote:
Je weet dat als je te lang blijft aarzelen, je zal worden ingezet als kegeltje he?quote:
I knowquote:Op maandag 15 januari 2007 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt maar beter niet komen.
Grapje, ik zou het tof vinden als je komtquote:
Als jullie gaan bowlen ben ik nog op stage, dus dan moet je me daar eerst wegkrijgenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je weet dat als je te lang blijft aarzelen, je zal worden ingezet als kegeltje he?.
Ik kan héél slecht bowlen, dus je weet maar nooit wat voor een rare zwiep die ballen krijgenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef rena het volgende:
[..]
Als jullie gaan bowlen ben ik nog op stage, dus dan moet je me daar eerst wegkrijgen![]()
Ik neem een helm meequote:Op maandag 15 januari 2007 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan héél slecht bowlen, dus je weet maar nooit wat voor een rare zwiep die ballen krijgen.
Dat is een wijs besluit!quote:
Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan héél slecht bowlen, dus je weet maar nooit wat voor een rare zwiep die ballen krijgen.
quote:De prijs voor de beste cabaretière ging voor de tweede keer op rij naar Sara Kroos. 'Ex-Lama' Kroos moest het opnemen tegen twaalf andere genomineerden. Op de tweede plaats eindigde cabaretière en VARA-presentatrice Claudia de Breij.
Wat een geforceerde openbaringquote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, euh. Ze zijn er nu toch al achter gekomen. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar meteen open kaart ga spelen.Ik blijf er gewoon bij dat ik zélf uitkies wie ik ga meeten in plaats van meteen de hele mikmak te gaan meeten.
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Pffff, mensen die in een discussie of gesprek opeens de belabberde spelling van de tegenpartij als laatste redmiddel gaan gebruiken.
Maar het zou wel enorm tof zijn!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:56 schreef Gezondaar het volgende:
Ik geloof er niks van dat Airelle echt komt. Ze heeft nog niets van zich laten horen hier![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
Bert:"Mijn lievelingscijfer is zes."
Ernie:"Bert, niemands lievlingscijfer is zes."
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je weet dat als je te lang blijft aarzelen, je zal worden ingezet als kegeltje he?.
Dan klopt het tochquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Mijn lievelingscijfer is zes!!!!
![]()
we zijn driftig aan 't PM'enquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:56 schreef Gezondaar het volgende:
Ik geloof er niks van dat Airelle echt komt. Ze heeft nog niets van zich laten horen hier![]()
OK, da's wel geruststellend danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
we zijn driftig aan 't PM'en
ik ga er gewoon vanuit dat zowel Airelle als Rena gewoon komen!!
ik zit te denken om bij King Arthur te reserveren, daar ben ik geloof ik wel 's geweest en dat was wel oké.quote:
Klinkt prima. Zolang er maar geen minstrelen en zo rondlopenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zit te denken om bij King Arthur te reserveren, daar ben ik geloof ik wel 's geweest en dat was wel oké.
Bowlenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:28 schreef PeRi het volgende:
Hey ik hoef maybe niet te werken.. Bowlen dus?
ik heb twee banen geregistreerd bij 'n kleine bowlingbaan (Bison) in 't centrum, Mariaplaats, om 16.00 uur. Maar nog geen bevestiging. 't zag er wel leuk uit daar en is op loopafstand van zo'n beetje alles in 't centrum, waaronder King Arthurquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:27 schreef Gezondaar het volgende:
Weet je al waar we gaan bowlen? Er zit een bowlingbaan vlakbij de Stairway. En daar zijn ook veel restaurantjes. Dus op zich ook een prima epicentrum voor de meet![]()
oeh, dit zou ik gezegd kunnen hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:32 schreef Gezondaar het volgende:
Ik ben soms briljant goed en soms hilarisch slechtMaar altijd vol overgave
![]()
![]()
Dat is de baan die ik bedoelde!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb twee banen geregistreerd bij 'n kleine bowlingbaan (Bison) in 't centrum, Mariaplaats, om 16.00 uur. Maar nog geen bevestiging. 't zag er wel leuk uit daar en is op loopafstand van zo'n beetje alles in 't centrum, waaronder King Arthur
De grootste uitdaging van het bowlen vind ik toch wel het blijven bedenken van nieuwe manieren om je tegenstanders te beledigen, ontmoedigen en vernederenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh, dit zou ik gezegd kunnen hebben
wij moeten echt op dezelfde baan
en PeRi, je kan gewoon mee met bowlen, want we zijn nu overdag met minimaal 9 en max. 12 personen
(dus sowieso twee banen!)
Ik heb kriebels op gekke plekjes!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG
ik word er helemaal huppelig van
mijn grootste uitdaging ligt altijd in het bedenken van steeds weer nieuwe jubeldansjes bij elke spare en strike die ik gooi (2 per uur dusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:46 schreef Gezondaar het volgende:
De grootste uitdaging van het bowlen vind ik toch wel het blijven bedenken van nieuwe manieren om je tegenstanders te beledigen, ontmoedigen en vernederen![]()
![]()
bij mij breekt altijd standaard m'n nagelquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:50 schreef PeRi het volgende:
Ik gooi nooit spares. Bij mij komen ze altijd in de linkergoot terecht..
ik de dag ervoor (quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:55 schreef PeRi het volgende:
Shit, mn nagels idd! En ik heb ze de volgende dag nodig! Oh no.
volgens mij geven ze ons expres altijd van die (vieze) gladde schoenen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:14 schreef Gezondaar het volgende:
Uitglijden met bowlen is zo genant![]()
Als het mij maar niet gebeurt!![]()
/ = sparequote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet eens wat een spare is.
sommige dingen kun je beter niet hardop zeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet eens wat een spare is.
Ik gooi altijd wel 1 strikequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Whoops oh ja, ik bedoelde dus ik gooi nooit strikes..
ik gooi altijd wel 1 spare...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:14 schreef Gezondaar het volgende:
Ik gooi altijd wel 1 strike![]()
*afkloppen*
Oh... duidelijkquote:
Je krijgt met bowlen telkens twee kansen om de kegels om te gooien. Gooi je alle tien kegels om in de eerste poging, dan heb je een strike. Zijn alle tien kegels omver gekegeld na de tweede poging, dan heb je een spare.quote:
Dat is zo kut!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben vooral heel goed in 'n split, je weet wel dat er nog twee staan:
1 helemaal links en 1 helemaal rechts![]()
meestal rolt bal 2 dan ook precíes door 't midden.... waar inmiddels dus niks meer staatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:25 schreef Gezondaar het volgende:
Dat is zo kut!!
Maar dat betekent wel dat de bal mooi in het midden uitkomtAlleen niet hard genoeg
![]()
En je spelt het vekreerdquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Ewrtje" was het enige wat ik kon verzinnen.[afbeelding]
Maar dat is dan ook geen gecombineerd woord.
Quoth the raven "Nevermore."quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, niet dus.
Wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, niet dus.
Dus we spreken daar afquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb twee banen geregistreerd bij 'n kleine bowlingbaan (Bison) in 't centrum, Mariaplaats, om 16.00 uur. Maar nog geen bevestiging. 't zag er wel leuk uit daar en is op loopafstand van zo'n beetje alles in 't centrum, waaronder King Arthur
Ja, dat lijkt me ook het handigst, aangezien ik niet helemaal thuis ben in Utrecht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:49 schreef PeRi het volgende:
Het was de bedoeling bij de bowling, iets vantevoren dacht ik. Maar ik wil ook al wel bij het station afspreken met degenen die van de trein komen..
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dat lijkt me ook het handigst, aangezien ik niet helemaal thuis ben in Utrecht.
En dan stiekem een laptop meenemen en hier gaan zeiken over mensen die meetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het omgekeerde van wat Sven doet. Zeggen dat ik niet kom, maar dan stiekem tóch komen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
En dan stiekem een laptop meenemen en hier gaan zeiken over mensen die meeten.
Moet je niet zwaaien naar ons ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Oh wij komen met de auto, dus station is niet heel handig voor ons
Ja, ik kom ook steeds meer mensen tegen die bijna net zo origineel zijn met de kikker als ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Puik plan!
_petjan
Wattefoek?Weer een idioot met één van mijn smileys als avatar.
Neequote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je niet zwaaien naar ons ofzo?
quote:
Toch grappig dat al die noobs er keer op keer weer intrappenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het omgekeerde van wat Sven doet. Zeggen dat ik niet kom, maar dan stiekem tóch komen.
Ik wou je ook nog mailen, maar dat laat ik wel zitten danquote:
En hoe je ons in verwarring blijft houdenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch grappig dat al die noobs er keer op keer weer intrappen
Die moves kan ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe in ieder geval geen rokje aan, dan zie je er helemaal idioot uit met van die schoenen eronder.
En je kan niet een stoere "kijk mij met die bal gooien"-moev maken met een rokje aan.
Ik ook niet, maar ik hou mezelf graag voor dat ik 't wel kanquote:
Re kan er vast ook wel eentje maken die een beetje flatteus is.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:24 schreef PeRi het volgende:
Er worden toch geen foto's gemaakt hè tijdens het bowlen? Dan doe ik dus niet mee hè.
Wel!quote:
Ach ja, het gaat natuurlijk ook meer om de juiste attitude ipv de skillsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hou mezelf graag voor dat ik 't wel kan.
Wij dragen die schoenen met stijl en klassequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach ja, het gaat natuurlijk ook meer om de juiste attitude ipv de skills
Die met de zwevende bowlingbal?? Ja, die ziet er héél professioneel uitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel!
De befaamde MB-is-aan-het-bowlen-foto.
Wij welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij dragen die schoenen met stijl en klasse.
Miss Trigger-happy-cameraquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:27 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik was wel van plan mn camera mee te nemen eigenlijk
Ik heb dat ding niet voor lul gekochtquote:
Dát willen we helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb dat ding niet voor lul gekocht
Geen rokjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef PeRi het volgende:
Wat doen jullie aan?
NIET zeg ik tochquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dát willen we helemaal niet weten.
Uhm... Naja iets gewoonsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef PeRi het volgende:
Wat doen jullie aan?
Een rokje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef PeRi het volgende:
Wat doen jullie aan?
Het is maar goed dat MB haar fototoestel meeneemtquote:
Ja... Maar dat was wel het oorspronkelijke plan...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga voor broek + blouse denk ik.
Galakleding heb ik niet en is bowlingtechnisch vrij onpraktisch.
Kleren, bij voorkeur.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef PeRi het volgende:
Wat doen jullie aan?
Ik neem de telelens wel mee!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is maar goed dat MB haar fototoestel meeneemt.
In pak kan ik nog wel regelenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... Maar dat was wel het oorspronkelijke plan...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In pak kan ik nog wel regelen. Maar gala?
Oh ja, bowlen in gala!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NIET zeg ik toch
[..]
Uhm... Naja iets gewoonsBroek met truitje ofzo
Oh, we zouden allemaal in gala gaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |