SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe de mods te bereiken:
static[@]fok.nl
cinnamongirl[@]fok.nl
* Hihi , iedereen zo op dit topic klikken, terwijl ze op zoek zijn naar het feedbacktopic.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Gek, daar heb ik nooit zo veel last vanquote:Op maandag 15 januari 2007 19:17 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mn klik wat doe je?
Dat komt omdat jij erin postquote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef Paltos het volgende:
Wat een raar topic.
Ah, dus op het gebied van zowel reallife-soaps als life-soaps? Tof.quote:Zoals je ziet kun je hier terecht voor alles op het gebied van (r)ls en de Showbizz nieuwtjes, roddel en achterklap.
Da's toch niet zo raar. Ga jij niet mee op meet?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij erin post [afbeelding].
Ja maar jij bent jij!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gek, daar heb ik nooit zo veel last van![]()
Ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raar. Ga jij niet mee op meet?
Heel opmerkzaam. Ik zou ook niet weten wat een 'Life-soap' isquote:Op maandag 15 januari 2007 19:19 schreef Bupatih het volgende:
Er zit trouwens wel een fout in de SHO-FB-OP.
[..]
Ah, dus op het gebied van zowel reallife-soaps als life-soaps? Tof.
Of we nemen samen een kamerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
same here, heb geen zin om zat in de trein te zitten enzo
Okquote:je komt gewoon. punt.
Al is dat niet per definitie een goed teken.quote:
En een apostrof negeert alle regels.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al is dat niet per definitie een goed teken.
Hihi.
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat het een nummer van U2 is.
Werd ook bij Friends gespeeld bij aflevering "The one with the list..." Waarin Rachel en Ross voor het eerst ruzie hebben nadat ze eindelijk wat voor elkaar kregen.
Het nummer heeft geloof ik een zinnetje: "I can see the ..... in your eyes..." of "And I wait.... " of zo iets.
Wie helpt?.
Nee, de OP's van de vorige SC-topics waren feest?quote:
ShowChat heeft een vaste naam en geen OP! Deal with it of vertrekquote:Op maandag 15 januari 2007 19:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, de OP's van de vorige SC-topics waren feest?
Je mag heul nie klikkenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral klikken na ongeveer ehm, 300 posts
Volgens de regels heeft ShowChat een vaste naam én OP.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
ShowChat heeft een vaste naam en geen OP! Deal with it of vertrek.
Oh wacht.. ik zie je grap nu pasquote:Op maandag 15 januari 2007 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens de regels heeft ShowChat een vaste naam én OP.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef babette21 het volgende:
ik kon dit kuttopic dus niet vinden he
Ja, maar de helft werd daarna aangepast.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef babette21 het volgende:
en XM: goed zo meid!! maar eh, dat van die kamer... ik wacht eerst m'n date even af
Ik ben alweer aan het eind van seizoen 2quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef babette21 het volgende:
en Diz: I know!!! [/monica] maar 't blijft 'n zeiknummer
Oudjes gaan voor dames.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
"waar static en kaneelmeisje roeleren!" kan dat niet "waar kaneelmeisje en static roeleren!" worden?
Heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oudjes gaan voor dames.
Althans, in de tram.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry hier had ik overheen gelezen...
waarschijnlijk een uur of vier in Utrecht, gaan we elkaar even van de baan kegelen (nou ja bowlen), dan ff borrelen, uur of 6, half 7 eten en wie wil kan blijven hangen om te zuipen
hoe laat en waar precies weet ik na reserveren, zelfde geldt voor het eten (voor degene die wat later komen)
more questions??
Wat nou weer?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:34 schreef Svensational het volgende:
Bupatih maakt dezelfde toffe grapjes als ik!
Nee. Onder de tram.quote:
De spoiler stiekem aanpassenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
De spoiler stiekem aanpassen!
En toen tiefte je ze door een tramhokje?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:39 schreef Q. het volgende:
Ik zo van mn tram wat doen ze?
Ja nee, dan regen ik nat. Ik ben niet gek. Oh. Toch wel.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toen tiefte je ze door een tramhokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |