Alleen als het haar uitkomt. Dat is altijd zo met dat soort mensen. Vandaar dat ik het vertaalde.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze verstaat ook Nederlands hoor....![]()
Enige wat daar uit komt is "bladiebla"quote:Op maandag 15 januari 2007 19:32 schreef Gigageil het volgende:
Dan moet dat snolletje eens zeggen waar het WEL om gaat, zou ik zeggen.....![]()
Nee ik ben onzijdig.....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:34 schreef patrick37 het volgende:
Gigageil,mag ik wat vragen,ben jij een meisje?
En ook telkens "Dat zegt heel veel over hoe jij in elkaar steekt".quote:Op maandag 15 januari 2007 19:36 schreef patrick37 het volgende:
Brian wordt iedere keer maar weer klemgeluld en nu gaat hij kindergeluidjes maken
Hij weet nu helemaal niets meer te zeggen,de LOSER!
Die is erg sterk!!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena: ik walg al niet meer van je, ik zie dat je gewoon zo bent.
Welk vat ? Het mooie is dat dat vat er niet is.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:38 schreef T-lex het volgende:
Zow en nou gaat Brian ff een vat open trekken....![]()
Dat kan hij nooit ,dat is het mooie eraan. En Nena blijft er sterk onder.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef Brici het volgende:
en hij liep weg hij kon niet met de waarheid geconfronteerd worden _)-
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:41 schreef uitgeslapen het volgende:
domme kuthoer, ktsjing
jaquote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat kan hij nooit ,dat is het mooie eraan. En Nena blijft er sterk onder.
Haar arm is stijf, maar da's morgen weer over. Brian daarentegen ... oh, ik zou bijna iets lulligs over Brian zeggenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
Maar blijft ze nu zo met haar arm half in de lucht lopen?
Zuigen noem ik dat....ze probeerde op alle manieren Brian boos te krijgen...duurde nog erg lang voordat hij er genoeg van had. Dat tie d'r dan de kamer uit wil sturen, lijkt me nieteens zo heel raar.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:42 schreef Brici het volgende:
en hij liep weg hij kon niet met de waarheid geconfronteerd worden _)-
Omdat het eerst pijnlijk is alshet gips eraf is. Mijn dochter hield hem zelf de eerste dag steeds vast.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef noekje het volgende:
Maar blijft ze nu zo met haar arm half in de lucht lopen?
Slim is,laat me niet lachen!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:48 schreef Gigageil het volgende:
Als Brian slim is gaat ie haar nou subtiel treiteren over haar uiterlijk......![]()
![]()
Oh oké. Ik wist het niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Omdat het eerst pijnlijk is alshet gips eraf is. Mijn dochter hield hem zelf de eerste dag steeds vast.
Volgens mij was haar insteek wel het proberen uit te praten, en begrip van zijn kant te ontvangen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:46 schreef T-lex het volgende:
Had er na een minuut al genoeg van...en was toen allang duidelijk wat de insteek van Nena was voor dit gesprek.
Jaaaa lekker slim?? Brian is gewoon dom omdat hij dacht haar wel effe in de hoek te lullen, maar hij is van een koude kermis thuis gekomen en is met de staart tussen de benen afgedropen toen hij het niet kon winnen en werd agressief toen zij zei waar het op stond.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:48 schreef Gigageil het volgende:
Als Brian slim is gaat ie haar nou subtiel treiteren over haar uiterlijk......![]()
![]()
Mensen die zelf zo'n rotkop hebben kunnen zich zoiets niet permitterenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:48 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Je moet me niet verkeerd begrijpen joh.......ik heb evengoed de pest aan Brian, maar nog meer aan Nena, dat luie nietsnuttige hoerige ding met haar maniertjes .......Echt de pest aan dat type verwende wijfen dat denkt alles te kunnen bereiken met haar lichaam en sexy-uitstaling (waar ik overigens totaal niet van onder de indruk ben bij dit kind)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef patrick37 het volgende:
gigageil,hoe in godsnaam kun jij het voor brainless opnemen?
Tja, het zit hem inderdaad niet mee, dat gedeelte van "het spel".....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen die zelf zo'n rotkop hebben kunnen zich zoiets niet permitteren![]()
En dikke kans dat jouw soort haar type ook niet is dus dat is dan weer een mazzel voor jequote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je moet me niet verkeerd begrijpen joh.......ik heb evengoed de pest aan Brian, maar nog meer aan Nena, dat luie nietsnuttige hoerige ding met haar maniertjes .......Echt de pest aan dat type verwende wijfen dat denkt alles te kunnen bereiken met haar lichaam en sexy-uitstaling (waar ik overigens totaal niet van onder de indruk ben bij dit kind)![]()
Dat was ook zo, dat heeft hij eerder geprobeerd en heeft toen zelfs heel stoer gevraagd aan NL en Natasia om haar mee aan te vallen zodat ze zo kwaad wordt dat ze naar huis zou gaan. Hij denkt dat hij de baas over haar is en daar zit hij flink mis!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef T-lex het volgende:
Aaah...volgens Nena zat brian van alles te zeggen om haar boos te krijgen....erg kinderachtig volgens haar.![]()
Ze was zelf met niks anders bezig volgens mij....![]()
Tja....ik zal hem wat tips sturen.....want hij is inderdaad zwak....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jaaaa lekker slim?? Brian is gewoon dom omdat hij dacht haar wel effe in de hoek te lullen, maar hij is van een koude kermis thuis gekomen en is met de staart tussen de benen afgedropen toen hij het niet kon winnen en werd agressief toen zij zei waar het op stond.
Gaat over het gesprek nu hé...niet van vroegah!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat was ook zo, dat heeft hij eerder geprobeerd
gelukkig,begon mij echt zorgen te makenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je moet me niet verkeerd begrijpen joh.......ik heb evengoed de pest aan Brian, maar nog meer aan Nena, dat luie nietsnuttige hoerige ding met haar maniertjes .......Echt de pest aan dat type verwende wijfen dat denkt alles te kunnen bereiken met haar lichaam en sexy-uitstaling (waar ik overigens totaal niet van onder de indruk ben bij dit kind)![]()
Het is EN ENquote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat over het gesprek nu hé...niet van vroegah!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |