Ja, dat weet ik.. Maar zie dit stuk:quote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef -En4Cer- het volgende:
Het is erg duur vergeleken met veel andere landen.
Ja, maar ik ben echter geen sportmens. Ik kan altijd geld bij elkaar sprokkelen om te kunnen studeren, en me ouders leggen natuurlijk ook bij. Ik wil me graag verdiepen in Economie.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:41 schreef Wackyduck het volgende:
Als je goed bent in een bepaalde sport kan je kijken of je een beurs kan krijgen en daar gewoon lekker gaan sporten. Een andersoortige beurs is anders ook misschien een optie.
Jaquote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef Wackyduck het volgende:
http://www.studyusa.com/
Zoek je zoiets?
Ook het enige haalbare met VMBO volgens mij.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:44 schreef Repeat het volgende:
"Community college" is volgens mij nog de goedkoopste vorm
Ah, ik zit nu bij de University at Albany (ook een onderdeel van New York State University). Maar bij de meeste masters hier krijg je en salaris en collegegeld betaald (mits je deeltijd werkt en deeltijd studeert)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:25 schreef Rock-shocker het volgende:
(Terug Vind Post)
Ik zou graag mijn master gaan doen aan New York State University in Binghamton, omdat de sociologie-sectie mij daar erg aanspreekt. Daar zitten een paar hoogleraren en onderzoekstinstituten die precies aansluiten bij mijn interessen. Zal wel een hels geregel zijn om daar binnen te komen, maar goed, we gaan het zien...
Ik ben hier nu op stage vanuit mijn hogeschool.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Hmmkay, hoe ben jij daar verzeild geraakt?
Ik zou eerst kijken of deze universiteit aan een soort van uitwisselingsproject meedoet (denk het eigenlijk niet). Maar reken er iig op dat je referenties moet aanvragen bij docenten, toefl test moet maken om te kijken of je engels goed genoeg is (is heel goed te doen). Een statement of purpose moet schrijven: in jouw geval kan je daar wel heel iets "moois" van maken, omdat je het doet vanwege de hoogleraren en onderzoeksinstituten. En verder zou je op zoek moeten gaan naar een beurs.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:25 schreef Rock-shocker het volgende:
(Terug Vind Post)
Ik zou graag mijn master gaan doen aan New York State University in Binghamton, omdat de sociologie-sectie mij daar erg aanspreekt. Daar zitten een paar hoogleraren en onderzoekstinstituten die precies aansluiten bij mijn interessen. Zal wel een hels geregel zijn om daar binnen te komen, maar goed, we gaan het zien...
Mocht je al buitenland ervaring hebben (minstens 1 jaar op een engelstalig instituut/bedrijf) hoef je deze test niet meer te doen, even dat je het weetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:31 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zou eerst kijken of deze universiteit aan een soort van uitwisselingsproject meedoet (denk het eigenlijk niet). Maar reken er iig op dat je referenties moet aanvragen bij docenten, toefl test moet maken om te kijken of je engels goed genoeg is (is heel goed te doen). Een statement of purpose moet schrijven: in jouw geval kan je daar wel heel iets "moois" van maken, omdat je het doet vanwege de hoogleraren en onderzoeksinstituten. En verder zou je op zoek moeten gaan naar een beurs.
Binnenkomen is eigenlijk je eerste prioriteit en vooral op de website kijken wat er allemaal opgestuurd moet worden. Ik zou ook vragen of bureau internationalisering van de universiteit je kan helpen.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Mocht je al buitenland ervaring hebben (minstens 1 jaar op een engelstalig instituut/bedrijf) hoef je deze test niet meer te doen, even dat je het weet![]()
Engels is zo'n beetje mijn tweede moedertaal dus dat moet lukkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:31 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik zou eerst kijken of deze universiteit aan een soort van uitwisselingsproject meedoet (denk het eigenlijk niet). Maar reken er iig op dat je referenties moet aanvragen bij docenten, toefl test moet maken om te kijken of je engels goed genoeg is (is heel goed te doen).
Vooral die beurs...quote:Een statement of purpose moet schrijven: in jouw geval kan je daar wel heel iets "moois" van maken, omdat je het doet vanwege de hoogleraren en onderzoeksinstituten. En verder zou je op zoek moeten gaan naar een beurs.
Thanksquote:Binnenkomen is eigenlijk je eerste prioriteit en vooral op de website kijken wat er allemaal opgestuurd moet worden. Ik zou ook vragen of bureau internationalisering van de universiteit je kan helpen.
Dat moet je dus wel kunnen bewijzen anders moet je nog die toefl test doen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Engels is zo'n beetje mijn tweede moedertaal dus dat moet lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |