Plaatje is stukquote:Op maandag 15 januari 2007 17:19 schreef tong80 het volgende:
Dit is haar ex. Zegt toch genoeg ?
[afbeelding]
Maakt dat ze niet juist aantrekkelijker?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef bloodymary het volgende:
Die jij nu noemt vind ik alledrie een beetje eng.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het gaat ook om het contrast. Hier is ze dan wel weer knap:
[afbeelding]
Jennifer Aniston. Nouja niet helemaal, ze zitten een beetje op dezeflde lijn..quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef claudius013 het volgende:
Wie zou er dan lelijker zijn dan Julia Roberts ...... Sarah Jessica Parker?
Notting Hill is geen actricequote:Op maandag 15 januari 2007 17:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Nope, na notting hill is ze mijn favo actrice
Je bent gewoon veliefd op haarquote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
Nou ja, als we het er toch over hebben....
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat bedoel ik dus ................... Niet echt m`n type (nou ja, als er een zadel op past...)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
Nou ja, als we het er toch over hebben....
[afbeelding]
[afbeelding]
Yup, zoals die andere breedbekkikker, Cameron Diaz.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:20 schreef misteriks het volgende:
vind ze nog wel meevallen, er lopen andere gedrochten in hollywood rond die een onverdiend etiket van "lekker" meekrijgen
Niksquote:Op zondag 21 januari 2007 15:18 schreef claudius013 het volgende:
Wat dacht je van Tara Reid ??
Die neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:18 schreef claudius013 het volgende:
Wat dacht je van Tara Reid ??
Dat gat in haar gezicht is haar grootste assett.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:14 schreef J.A.N.A. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze moet gewoon dat ernorme gat in haar gezicht dicht houden, dan is ze mooi.
Kijk hier maar eens.
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]. Ik zou voor Oprah gaan als ik moest kiezen..
Julia Roberts is wel erg ver gegaan met cosmetische chirurgiequote:
Wat vind je verder mooi aan haar dan ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
Haar lippen zien er soms uit alsof het kapotte fietsbanden zijn maar verder is het een best mooie vrouw.
Een andere ex van haar.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:16 schreef Manono het volgende:
Ik vind haar niet lelijk en idd, die exen van haar..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |