Het was geen verwijt, het maakt je antwoord alleen een stuk begrijpelijker.....quote:Op maandag 15 januari 2007 17:54 schreef RTM1988 het volgende:
ja dat klopt, hoezo dat?
En hij heeft heel netjes het 10% vindersloon voor Nathanael eraf gehoudenquote:Op maandag 15 januari 2007 17:56 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind dat Huub groot gelijk heeft om die punten te pakken.
Ze zijn toch van hem.
En NL wilde ze niet teruggeven dus dan maar zelf pakken.
dat vraag ik me dus ook af, is dat al bekend dan ?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:58 schreef partyyboyy het volgende:
Heeft NL die punten dan echt een keer gejat?
En heeft er iemand een filmpje van toen Huub die punten jatte?
quote:
Ja Huub is echt eerlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij heeft heel netjes het 10% vindersloon voor Nathanael eraf gehouden![]()
Bij tien maken ze het op hun site bekend.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook af, is dat al bekend dan ?
???quote:Op maandag 15 januari 2007 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
DGK_REDACTIE, kunnen jullie in internet explorer het volgende even doen?
op beeld > tekengrootte > extra groot
of ctrl+muiswiel naar beneden
![]()
Maar heeft NL die nu dan gejat? En wAnneer?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Huub is echt eerlijk![]()
Snap niet als ze straks herrie gaan trappen hoor.
ze zijn van hem.
Ik vind het overigens geen handige move van hem, vooral omdat hij zo kwaad was over het "aan de spullen van een ander zitten" maar als hij het gewoon zegt zou ik het wel weer grappig vinden, dan is het een relletje schoppen om Nathanael op de kast te jagen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
Ja Huub is echt eerlijk![]()
Snap niet als ze straks herrie gaan trappen hoor.
ze zijn van hem.
Op die PC's in het huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |