http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=6%2E08+GBP+in+eurquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoeveel is dat in euro's dat bedrag per aandeel?
Een daling vandaag was te verwachten vandaag.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
Zojuist 300 stuks 'Getronics NV CB Speeder Long 5,00 (AEX)' gekocht.
Eens kijken wat ze gaan doen.
Ik ben me nu aan het afvragen of ik Corus nu moet verkopen of niet... Er is ee nhoge prijs betaald, mss iets te hoog zelfs, als ik overal wat lees. Wat denken jullie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Een daling vandaag was te verwachten vandaag.
Corus en SBM offshore.. het was gewoon te verwachten dat ze vandaag gingen stijgen maar niet gekocht.
Maarja.. een goede leer voor de volgende keer![]()
Ik had SBM Offshore vorige week gekocht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Een daling vandaag was te verwachten vandaag.
Corus en SBM offshore.. het was gewoon te verwachten dat ze vandaag gingen stijgen maar niet gekocht.
Maarja.. een goede leer voor de volgende keer![]()
China loopt bij mij ook totaal niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:05 schreef SjonLok het volgende:
Ik stap per direct uit China.
De signalen dat de bubble op barsten staat beginnen wel erg groot te worden.
Getronics was laatste dagen wel wat aan het stijgen... Maar ik zie dat ze vandaag veel hebben ingeleverd. Hoeveel had je dan van SBM gekocht? Als je het wilt zeggen natuurlijk, wel benieuwd. Kan van zo'n aandelen nooit veel kopen. Vaak trekt kwantiteit me net iets meerquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:31 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik had SBM Offshore vorige week gekocht.![]()
Maar die Getronics gaan kut. Impulsieve kutactie van me.
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:05 schreef SjonLok het volgende:
Ik stap per direct uit China.
De signalen dat de bubble op barsten staat beginnen wel erg groot te worden.
Corus staat nu op 9.06 geloof ik. Ik weet niet wat de prijs per aandeel is die tata ervoor betaald. Als je dat weet kan je goed bepalen of je ze moet verkopen of dat je gewoon moet wachten totdat tata het opkoopt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:14 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het afvragen of ik Corus nu moet verkopen of niet... Er is ee nhoge prijs betaald, mss iets te hoog zelfs, als ik overal wat lees. Wat denken jullie?
Kheb ook nog wat artikels gelezen waarin dit kort even werd besproken, waarschijnlijk een reden waarom de koers afgelopen dagen wat dalend is? De vrees voor wijzigingen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:57 schreef SnowDoggg het volgende:
Ah ... de Federal Reserve heeft de rente ongewijzigd gelaten!
Amerikaanse beursen gingen scherp omhoog na 20.15 uur!
Geeft hoop voor morgen
Klopt inderdaad! En later op de dag (gisteren) ook nog de olieprijzen die stegen, dat zorgde nogal voor wat paniek!quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kheb ook nog wat artikels gelezen waarin dit kort even werd besproken, waarschijnlijk een reden waarom de koers afgelopen dagen wat dalend is? De vrees voor wijzigingen?
Niet zo heel extreem veel geld hoor... Heb er ongeveer 500 euro ingestopt. Ben 'maar' een studentje he.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:48 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Getronics was laatste dagen wel wat aan het stijgen... Maar ik zie dat ze vandaag veel hebben ingeleverd. Hoeveel had je dan van SBM gekocht? Als je het wilt zeggen natuurlijk, wel benieuwd. Kan van zo'n aandelen nooit veel kopen. Vaak trekt kwantiteit me net iets meer
Sowieso niet genoeg kapitaal om dat te doen
Ben ook maar studentjequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:19 schreef BrauN het volgende:
[..]
Niet zo heel extreem veel geld hoor... Heb er ongeveer 500 euro ingestopt. Ben 'maar' een studentje he.![]()
Mijn rendement op m'n SBM Offshore aandelen is momenteel 6,55%. Best aardig vind ik.
-edit-quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef Jaguarized het volgende:
Wat duurt het overigens ook lang dat je aanvraag om je bezit in een fonds te verkopen wordt verwerkt...![]()
Via welke bank/instelling doe je dat dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:27 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik aandelen koop dan wordt die aanvraag bij mij vrij snel verwerkt. Als ik bv vannacht een order had geplaatst dan was die vanochtend uitgevoerd. Bij het China fonds had ik dinsdag al een order opgegeven om uit dat fonds te stappen en dat was gisteren nog niet gebeurt. Twee dagen dus al, weet niet of dat normaal is?
Zo beter?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |