aah joh stel je niet aanquote:Op maandag 22 januari 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cameron is zijn type helemaal niet. Ze doet dingen uit medeleven, compassie, zoals trouwen met iemand die toch al ten dode is opgeschreven. Ik denk niet dat House die betutteling nodig heeft. Ik zie eerlijk gezegd sowieso niet in waarom iemand van hem zou kunnen houden. Bewondering hebben voor, zeker, en ik denk dat dat Wilsons reden is.
House is net een chagrijnige beer. Je moet er wel respect voor hebben, maar wel vanaf een afstandje
En ik vind van niet. So be itquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
aah joh stel je niet aan
T zou een leuk stel zijn
Laatst toevallig een stukje gezien.. hoe droog kun je zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:06 schreef RudyCarell het volgende:
Ik vond hem ook zo goed in Blackadder!
[afbeelding]
eensch!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef fratsman het volgende:
Waar blijft die vervloekte DVD-box?!?!
Ik vind hem in Blackadder III als prince George nog veel sterker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Laatst toevallig een stukje gezien.. hoe droog kun je zijn![]()
Dat kan niet, hij doet alsof hij lachtquote:
Nog maar 1½ uur, vind het nu al spannendquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef Herox het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij doet alsof hij lacht![]()
Anyways vanavond weer een nieuwe HouseNu kunnen de Prison Break kijkers eens zien hoe geniaal House is
![]()
hmm hmm.. Alfredo! Cuddy's klusjesmanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
Welke aflevering was dit? Die Mexicaan die van het dak pleurt?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
Vanavond eindelijk nieuwe aflevering Seizoen 3Kan niet wachten!
Wheheh. Best wel grappig die parodiequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Parodie op House: http://www.youtube.com/watch?v=_iCmluYaOyI
Wel wat flauw, maar er zitten wel leuke stukjes tussen.(en deze is vast al gepost, maja, I give it a shot
)
Was een zeer leuke aflevering weer. Hugh Laurie is geniaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |