Ook niemand een youtube linkje?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Ik ben bang dat je op DVD of downloads bent aangewezen, Swets.
Doet de zoekfunctie het daar niet meer?quote:
Jawel, maar ik krijg het daar altijd voor elkaar om dingen niet te vinden die elke randmongool wél kan vindenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doet de zoekfunctie het daar niet meer?
Als je toch niets te doen hebtquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met wat latex en goede grime-technieken kom je ook een heel end
Moet ik trouwens een nieuw OP plaatje soepen of gebruiken jullie die uit het USA topic?
Bittorent is supermakkelijk, en je kunt er alles vinden. En het is legaal volgens mij, even naar vragen in DIg want hier mag je t niet uitleggen volgens mijquote:
Ik heb Azureus, zal het maar weer 'ns aanzwengelen. De titel was Skin Deep?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bittorent is supermakkelijk, en je kunt er alles vinden. En het is legaal volgens mij, even naar vragen in DIg want hier mag je t niet uitleggen volgens mij
Waarom maar 4 zwarte figuren achter House? Wilson, Cuddy, Cameron, Chase, Foreman. 5quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/house_deel_4_nl.jpg
Geen flauw idee eigenlijk. Dit is een officiele foto voor seizoen drie...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef DuranK het volgende:
[..]
Waarom maar 4 zwarte figuren achter House? Wilson, Cuddy, Cameron, Chase, Foreman. 5![]()
Ja... Aan de silhouetten te zien staat Foreman er niet op. Misschien verlaat die de serie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:38 schreef DuranK het volgende:
Ah oke. Ik vind het maar vreemd.
als ik naar imdb.com kijk niet.. hij heeft in net zo veel episodes gespeeld als House tot nu toe...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja... Aan de silhouetten te zien staat Foreman er niet op. Misschien verlaat die de serie?
Ik heb er ook nog niks van gezien/gehoord.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als ik naar imdb.com kijk niet.. hij heeft in net zo veel episodes gespeeld als House tot nu toe...
http://www.imdb.com/title/tt0606038/quote:Op donderdag 12 april 2007 22:34 schreef Xcalibur het volgende:
net House gezien... iemand enig idee wie die dochter speelde?
ze komt me zoooo bekend voor, maar ik heb geen idee wie het is
"Gail"quote:Op donderdag 12 april 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0606038/
Zoek zelf even op, ik weet niet meer hoe ze heette
Hmm.. I could do her!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:09 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
"Gail"
- "Amy!"
- " Whatever"
Keri Lynn Pratt heet ze, maar ik zou niet weten waar ik d'r van ken...
Ze ziet er uit als een klein meisje, maar is 5 jaar ouder dan ikquote:Op donderdag 12 april 2007 23:09 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
"Gail"
- "Amy!"
- " Whatever"
Keri Lynn Pratt heet ze, maar ik zou niet weten waar ik d'r van ken...
ze heeft ook iets van 'n jonge versie van Renée Zelweger.. of in elk geval van een bekender iemandquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ff speuren op IMDB doet dus wonderen.. weet weer waar ik haar van ken
-> Bones en CSI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |